quote:Zeeer veel respect,.... alleen grafisch en voor het geluid al
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:37 schreef Bastard het volgende:[..]
Daarmee word het spel wel klaar
Nintendo mag een voorbeeld hier aan nemen
quote:Ik had vanmorgen professor Barabas in de auto achter me zitten in de file....
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Gewoon naar een stripzaak gaan Sjo!
Ik ga dit weekend eens bij mijn ouders snuffelen, mijn hele collectie staat nog bij hun in verhuisdozen ingepakt. Waaronder de complete serie van Suske & Wiske.
Andere toppers (in mijn ogen dan): De Generaal, Guust Flater, Robbedoes, Franka, de Blauwbloezen en Kuifje.
Overigens zijn dit wel de delen t/m 1995, daarna wordt het bagger.
quote:Nadine!
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:41 schreef Nadientje het volgende:
wat een stomme titel
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:41 schreef Nadientje het volgende:
wat een stomme titel
quote:Slechtste topictitel ooit
Op maandag 27 oktober 2003 18:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kort maar krachtig
quote:dat is echt een schande voor de gijstopics
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
[..]Slechtste topictitel ooit
quote:Ja,.... 14 november Gijs
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Prince of Persia uit? En hij komt nog steeds op alle consoles tegelijk uit toch?
quote:Ik loop zoiezo niet meer zo weg van Nintendo.. die handvol games op de GC is stomweg beschamend. En als je geen fan bent van die figuurtjes hou je helemaal niks over.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zeeer veel respect,.... alleen grafisch en voor het geluid al
Maar de oude pc games,.... tering wat cool !
Nintendo mag een voorbeeld hier aan nemen
quote:Goeiemiddag! Gister nog leuke meubels gezien? Wij zijn toendertijd redelijk goedkoop geslaagd bij de Ikea en de Trendhopper.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:45 schreef Nadientje het volgende:goeiemorgen
quote:Onderhand misschien wel. Die GC heb ik eigenlijk gekocht voor Resident Evil. Na verloop van tijd heb ik er een paar andere games voor gekocht (MP, Zelda). Al ben ik op zich dik tevreden met Tiger Woods op de GC.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:47 schreef Bastard het volgende:
Strol koop nou gewoon een xdoos.. had je tiger woods ook mooier kunnen spelen, POP word prachtig, etc etc
Maar ik moet nog zoveel dingen kopen. O.a. een omgebouwde PSone en een Home Cinema Set.
quote:Ik word eigenlijk niet goed van de manier hoe Nintendo, en dan vooral NOE zijn fans behandelt.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:46 schreef Bastard het volgende:
Ik loop zoiezo niet meer zo weg van Nintendo.. die handvol games op de GC is stomweg beschamend. En als je geen fan bent van die figuurtjes hou je helemaal niks over.
quote:ja we waren naar knibbeler gegaan... ik heb ontzettend mooie inrichting gezien met een prachtig schilderij
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Goeiemiddag! Gister nog leuke meubels gezien? Wij zijn toendertijd redelijk goedkoop geslaagd bij de Ikea en de Trendhopper.
trendhopper zijn we nog niet geweest... ook wel een tip ja... de levertijden zijn zo lang zeg
we zitten over onegveer 8 weken al erin en die meubelen duurde al 14 weken
quote:Ik vind ook bijna niks van Ikea leuk, maar ik heb er toen toch een mooie eettafel, kleerkast en slaapbank gekocht.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:53 schreef Nadientje het volgende:
bij ikea zijn we al geweest maar daar hadden ze echt niks terwijl ik normaal altijd leuke dingen daar zag... maar ja das altijd heb je iets nodig en dan is er niks
quote:Dat is overal. Trendhopper heeft leuke dingen, ik heb er toen eettafelstoelen, een boekenkast een een rek voor op de badkamer gehaald.
trendhopper zijn we nog niet geweest... ook wel een tip ja... de levertijden zijn zo lang zegwe zitten over onegveer 8 weken al erin en die meubelen duurde al 14 weken
quote:Ik zou hem voor PoP kopen ja
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:47 schreef Bastard het volgende:
Strol koop nou gewoon een xdoos.. had je tiger woods ook mooier kunnen spelen, POP word prachtig, etc etc
quote:Helemaal mee eens. Mariokart wordt cool maar dan houd het weer maaaaanden op
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:46 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik loop zoiezo niet meer zo weg van Nintendo.. die handvol games op de GC is stomweg beschamend. En als je geen fan bent van die figuurtjes hou je helemaal niks over.
En inderdaad de levertijden zijn een ramp...de keuken komt 5 December !
quote:Leuk voor je Nadine
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:53 schreef Nadientje het volgende:[..]
ja we waren naar knibbeler gegaan... ik heb ontzettend mooie inrichting gezien met een prachtig schilderij
echt helemaal te gek.. nu moet sven het nog zien
bij ikea zijn we al geweest maar daar hadden ze echt niks terwijl ik normaal altijd leuke dingen daar zag... maar ja das altijd heb je iets nodig en dan is er nikstrendhopper zijn we nog niet geweest... ook wel een tip ja... de levertijden zijn zo lang zeg
we zitten over onegveer 8 weken al erin en die meubelen duurde al 14 weken
quote:hallooooo
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:04 schreef Chocobo het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Mariokart wordt cool maar dan houd het weer maaaaanden op
Wacht alleen nog maar op MP2 en RE4
quote:Ik wacht de head-to-head van IGN af voordat ik bepaald voor welke console ik PoP haal. Ik vind de controler van de GC namelijk erg fijn, en zeker bij zo'n game is dat belangrijk.
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:04 schreef Chocobo het volgende:
Helemaal mee eens. Mariokart wordt cool maar dan houd het weer maaaaanden opWacht alleen nog maar op MP2 en RE4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |