quote:Ik rook, omdat ik het kán.
Op maandag 27 oktober 2003 17:17 schreef None het volgende:[..]
PFFFF, ik rook dus NIEt om er bij te horen... ik rook om stoer en rebels te zijn
quote:Ja das dan weer een beetje jammer knul.
Op maandag 27 oktober 2003 17:23 schreef Koekepan het volgende:
"Rauchen sollst du, Judenhund!"
quote:Das toevallig, ik rook ook geen stro.
Op maandag 27 oktober 2003 17:32 schreef RednaZ het volgende:
Ik ben zwakmaar gelukkig leef ik niet van een plukje stro.
quote:Een realist, maar hoe zielig ben je als je zo sterk vasthoud aan vooroordelen (die eens in de zoveel tijd weer sterk in de mode komen) tegen rokers?
Op maandag 27 oktober 2003 17:34 schreef bosgorilla het volgende:
Hoe sterk ben je als je je eigen zwakte kan accepteren?
quote:Hmja, maar dat geldt natuurlijk ook andersom
Op maandag 27 oktober 2003 17:39 schreef None het volgende:[..]
Een realist, maar hoe zielig ben je als je zo sterk vasthoud aan vooroordelen (die eens in de zoveel tijd weer sterk in de mode komen) tegen rokers?
Ik rook me er ook nog 1 ...
quote:Zwak.
Op maandag 27 oktober 2003 17:34 schreef bosgorilla het volgende:
Hoe sterk ben je als je je eigen zwakte kan accepteren?
quote:beargumenteer, nietsnut.
Op maandag 27 oktober 2003 17:44 schreef AlbertCamus het volgende:[..]
Zwak.
quote:Uiteraard, maar een niet aflatende verslaving ook.
Op maandag 27 oktober 2003 17:45 schreef None het volgende:
Bij de beoordeling van een persoon laat ik de factor "wel/niet roker" niet meespelen.
Maar een harde anti-roker instelling vertelt natuurlijk wel weer veel over een persoon.
quote:Ligt eraan wat voor verslaving... een tabakverslaving vertelt vrij weinig over een persoon.
Op maandag 27 oktober 2003 17:46 schreef bosgorilla het volgende:[..]
Uiteraard, maar een niet aflatende verslaving ook.
quote:Wiskunde.
Op maandag 27 oktober 2003 17:45 schreef bosgorilla het volgende:[..]
beargumenteer, nietsnut.
Gegeven is Niet Roker = Zwak.
NR erkent dat NR = Z.
. Dit verandert niets !! ![]()
Pár consequent : NR = Z
quote:Roken niet dan?
Op maandag 27 oktober 2003 17:09 schreef AlbertCamus het volgende:[..]
En dat zou ook mijn mogelijkheden tot andere dingen beperken.
Zelf zeg je dat je rookt voor het genot, maar waarom spuit je dan niet meteen wat drugs in je lichaam? Geloof me maar, daar krijg je meer genot van dan van een sigaret hoor (niet da ik pro-drugs ben of zelf drugs gebruik, absoluut niet)
quote:Er zijn ook mensen die stoppen met roken omdat ze verstandig zijn, omdat ze anders dood gaan, omdat ze asthma blijken te hebben, omdat familieleden eraan doodgegaan zijn, omdat.......
Op maandag 27 oktober 2003 16:52 schreef AlbertCamus het volgende:
Echter, een kracht waar zij zéker niet sterker dan zijn, is de angst voor KANKER en dergelijke vergelijkbare nare dingen die men kan krijgen van het roken.
quote:Dit kan makkelijk ook weer worden omgedraaid, wij zijn sterk omdat wij liever leven zonder het "genot" van een sigaret, dan doodgaan met (ongezond) "genot". Er zin veel betere (gezonde) alternatieven om genot "op te wekken".
Ik echter, ben een écht sterk mens. Ik verfoei de krachten van de kanker, en lach de mogelijke dood recht in zijn gezicht uit. Ik ben sterker dan dat, dus ik rook vrolijk door..
quote:Ja, wees trots dat jullie veel meer kans hebben om dood te gaan aan ziektes als kanker...
Rokers, wees trots op jezelf..
[Dit bericht is gewijzigd door PuR3_D4RkN355 op 27-10-2003 17:52]
quote:behalve dan dat 'ie stoer is, en rebels, en sterk
Op maandag 27 oktober 2003 17:50 schreef None het volgende:[..]
Ligt eraan wat voor verslaving... een tabakverslaving vertelt vrij weinig over een persoon.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:51 schreef Kwark het volgende:[..]
behalve dan dat 'ie stoer is, en rebels, en sterk
.
quote:Ah. En een afkeur daarvan wel?
Op maandag 27 oktober 2003 17:50 schreef None het volgende:[..]
Ligt eraan wat voor verslaving... een tabakverslaving vertelt vrij weinig over een persoon.
Anders wordt het als je er ook voor kan kiezen een sigaret te laten liggen in mijn ogen.
Op basis waarvan heb jij het recht te beslissen wat al dan niet "iets" over een bepaalde persoon zegt, hm?
quote:Nee, aangezien mijn andere verslavingen kutjes, wiskunde, schaken en Parijs zijn, en het roken beperkt me daar niet in.
Op maandag 27 oktober 2003 17:51 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:[..]
Roken niet dan?
Zelf zeg je dat je rookt voor het genot, maar waarom spuit je dan niet meteen wat drugs in je lichaam? Geloof me maar, daar krijg je meer genot van dan van een sigaret hoor (niet da ik pro-drugs ben of zelf drugs gebruik, absoluut niet)
quote:Valt ook onder angst.
Er zijn ook mensen die stoppen met roken omdat ze verstandig zijn, omdat ze anders dood gaan, omdat ze asthma blijken te hebben, omdat familieleden eraan doodgegaan zijn, omdat.......
quote:Jezelf genot ontnemen uit angst is een zwakte en een zonde.
Dit kan makkelijk ook weer worden omgedraaid, wij zijn sterk omdat wij liever leven zonder het "genot" van een sigaret, dan doodgaan met (ongezond) "genot". Er zin veel betere (gezonde) alternatieven om genot "op te wekken".
quote:Zie je, daar is die angst wéér !
Ja, wees trots dat jullie veel meer kans hebben om dood te gaan aan ziektes als kanker...![]()
quote:Aha. dit is in de euclidische meetkunde?
Op maandag 27 oktober 2003 17:50 schreef AlbertCamus het volgende:[..]
Wiskunde.
Gegeven is Niet Roker = Zwak.
NR erkent dat NR = Z.
. Dit verandert niets !!
Pár consequent : NR = Z
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |