quote:Oei, ik vrees dat dit op een terrein ligt waar onschuldige GE'tjes geen kaas van gegeten hebben. Met Echte Vrienden die elkaar door-en-door kennen en voortdurend Heftige Dingen gaan doen, zonder een liefdesrelatie met elkaar te hebben. Naar voetbal op zondag, en tot laat in de kroeg hangen, kotsen op de stoep en vrouwen in de billen knijpen.
Op maandag 27 oktober 2003 22:56 schreef Waxxer het volgende:[..]
mwoah, valt mee hoor! Maar het is hier zo..... doods
Dus heb ik zin om even uit de band te springen, ik moet wat meer mensen gaan zien enz, ze op gaan zoeken - als je op een stage moet wachten, komen ze niet naar je toe. Das het probleem als je weinig "echte vrienden" nodig hebt, zoals ik. Kijk, ik zie natuurlijk wel mensen, maar die ga je ook weer geen tig keer per week zien. Af en toe lekker uitgaan met mensen die je wat oppervlakkiger kent is ook goed. Maarja, Zwolle he... als je geen binding hebt met Windesheim of je bent hier niet (in de omgeving) geboren, dan ben je er ook meteen weg...
quote:ooookay slaap lekker!
Op maandag 27 oktober 2003 23:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga naar bed mensen
*aan het touwtje van melodiemachientje trek voor Vlarp*
grapje hoor, welterusten!!!
quote:Met Echte Vrienden zoals ik ze wil (en ook gelukkig heb, al zijn ze op een hand te tellen), kun je over vrijwel alles praten, weten ze hoe je in elkaar steekt, kun je zowel lol maken als diepgaande gesprekken voeren, kun je van ze op aan en heb je iig het gevoel dat je ze over vijf jaar nog wel goed kent. Vrienden zoals jij omschrijft zijn gefrustreerde stoere mannen die geforceerd bezig zijn bij anderen in de smaak te vallen
Op maandag 27 oktober 2003 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Oei, ik vrees dat dit op een terrein ligt waar onschuldige GE'tjes geen kaas van gegeten hebben. Met Echte Vrienden die elkaar door-en-door kennen en voortdurend Heftige Dingen gaan doen, zonder een liefdesrelatie met elkaar te hebben. Naar voetbal op zondag, en tot laat in de kroeg hangen, kotsen op de stoep en vrouwen in de billen knijpen.
quote:Die halen echt het slechtste in mij naar boven.
Op maandag 27 oktober 2003 23:10 schreef Waxxer het volgende:[..]
Gefrustreerde stoere mannen die geforceerd bezig zijn bij anderen in de smaak te vallen
quote:Het is bij mij OF het ene uiterste, OF het andere uiterste. Of een rustige kroeg waar je leuk kunt kletsen en fatsoenlijk kunt zitten, OF juist een grote discotheek met Harde Muziek, maar bovenal leuke mensen (dus geen boerendisco zoals www.achterhoekarena.nl of www.radstake.nl hoor) waar je even alle zorgen naar morgen schuift en alles...
Op maandag 27 oktober 2003 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Eigenlijk heb ik dus gewoon een ongelovelijke pokkehekel aan uitgaan..
Zo. Dat is eruit.
.
quote:nou, dan ga je daar gewoon niet mee om
Op maandag 27 oktober 2003 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Die halen echt het slechtste in mij naar boven.
.
we hebben het zo te zien over uitgaan..
Ik wil toch als het kan elk weekend wel uitgaan in de zin van naar een discotheek en dansen. Meeste vrienden van mij willen nog weleens een weekje overslaan omdat ze al een paar weken achter elkaar uitgeweest zijn, maar ja ik vind dat onzin want daar is het weekend toch voor. En in een kroeg zitten met een groep vrienden vind ik net zo gezellig maar dat doe ik altijd op vrijdag omdat ik zaterdag moet werken en dus vrijdagavond niet heftig wil gaan stappen dan.
quote:Als sociale contacten met zich mee brengen dat je tijd moet verknoeien in een disco waar keiharde kutherrie wordt gedraaid en nog veel meer vreselijkheden...
Op maandag 27 oktober 2003 23:16 schreef Waxxer het volgende:Maar uitgaan is goed voor je hoor, zeker mbt sociale contacten enzo.
quote:Doe geen moeite. Onze belevingswerelden liggen te ver uit een.
Op maandag 27 oktober 2003 23:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Uitgaan betekent toch niet per se discotheek, en er zijn zat uitgaansgelegenheden met andere muziek dan de voor de hand liggende trance, R&B enz
quote:Ok
Op maandag 27 oktober 2003 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Doe geen moeite. Onze belevingswerelden liggen te ver uit een.
quote:is het de leeftijd trouwens? of ging je als kleine G_E ook al niet vaak het feestbeest uithangen?
Op maandag 27 oktober 2003 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Doe geen moeite. Onze belevingswerelden liggen te ver uit een.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 23:32 schreef Cybart het volgende:
zo, daar is ik weer...
inmiddels BNN lid
* onetouch wordt géén lid
quote:Ik twijfel nog. Ik kijk eigenlijk nooit BNN, Costa
Op maandag 27 oktober 2003 23:32 schreef Cybart het volgende:
zo, daar is ik weer...
inmiddels BNN lid
quote:mjah, nu halen ze het waarschijnlijk ruim
Op maandag 27 oktober 2003 23:33 schreef onetouch het volgende:[..]
* onetouch wordt géén lid
is mijn goede daad voor dit jaar dan weer he
quote:vind de reisprogramma's van BNN wel goed
Op maandag 27 oktober 2003 23:34 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik twijfel nog. Ik kijk eigenlijk nooit BNN, Costa
Neuken doe je zo
en de rest is ook twijfelachtig, het enige leuke vond ik toen die BNN family
De reden voor mij om lid te worden van BNN is het feit dat ze de Nederlandse film stimuleren
en Kid-V natuurlijk
jeroen kijk in de vegte
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 27-10-2003 23:36]
quote:hoe nobel van je
Op maandag 27 oktober 2003 23:34 schreef Cybart het volgende:[..]
mjah, nu halen ze het waarschijnlijk ruim
ach 5.73 voor heel wat leuke tv
boeien!is mijn goede daad voor dit jaar dan weer he
quote:ja, maar ik betaal dus niet voor Ronan Keating op mijn scherm
Op maandag 27 oktober 2003 23:36 schreef onetouch het volgende:[..]
hoe nobel van je
quote:Ik ben niet oud!
Op maandag 27 oktober 2003 23:33 schreef onetouch het volgende:[..]
is het de leeftijd trouwens? of ging je als kleine G_E ook al niet vaak het feestbeest uithangen?
quote:if tomorrow never comes....
Op maandag 27 oktober 2003 23:37 schreef Cybart het volgende:[..]
ja, maar ik betaal dus niet voor Ronan Keating op mijn scherm
kan ik me weer afmelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |