quote:Oh, ja
Op maandag 27 oktober 2003 17:38 schreef Cybart het volgende:[..]
ben je aan de meid ja
quote:never mind
Op maandag 27 oktober 2003 17:40 schreef Tizmo het volgende:[..]
Oh, ja
.
ik ga eten koken enzo
quote:eetze
Op maandag 27 oktober 2003 17:40 schreef Cybart het volgende:[..]
never mind
ik ga eten koken enzo
*LOL* Zie je'm zo lopen door de supermarkt met GSM: Ja... cola? Daar sta ik nu! Oké, doen we! Hoeveel? 4? Oke!
Hoe trendy he
.
want kennelijk is de site buiten werking ofzo.
Dat kuch is natuurlijk de kuchknop voor radiopresentatoren, als ze een opeens een kriebelende keel hebben, maar wat zou IC Tot nou zijn voor iets? Is dat wanneer de presentator zich bijna fataal heeft verslikt in z'n koekje en naar lucht happend op de grond ligt en dringend behoefte heeft aan totale intensive care?
quote:mond voor je hand eej!
Op maandag 27 oktober 2003 21:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo eten bestellen maarja ik heb niks in huis bedacht ik me te laat
dus friet en een vleesiets en ranja
quote:Ik zit al sinds deel IV (toen het nog met romeinse cijfers ging) te wachten op het moment dat het opeens stil blijft, niemand meer reageert en de reeks geruisloos wegzinkt naar de donkere en zompige bodem van het forumarchief.
Op maandag 27 oktober 2003 20:56 schreef XMN8R het volgende:
Topic-killer G_Eis In ! Da ! House... !!!!!
en dadelijk komt vriendje ook nog langs
en ik twijfel of ik bnn lid ga worden
quote:sorry dat ik dat nie was
Op maandag 27 oktober 2003 21:19 schreef Cybart het volgende:
Sommige mensen kunnen je humeur echt nog beter maken dan ie al wasen dadelijk komt vriendje ook nog langs
en ik twijfel of ik bnn lid ga worden
quote:hehe, ja maar wij hebben het morgen leuk
Op maandag 27 oktober 2003 21:20 schreef Jerruh het volgende:[..]
sorry dat ik dat nie was
.
ik heb een aanslag van me studiefinanciering gehad....
mijn financieen gaan best lekker nu, heb vandaag zelfs wat overgezet naar mijn spaarrekening, en ik ga elke week ook voortaan automatisch geld sparen
quote:helaas, wéér niet gelukt...
Op maandag 27 oktober 2003 21:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zit al sinds deel IV (toen het nog met romeinse cijfers ging) te wachten op het moment dat het opeens stil blijft, niemand meer reageert en de reeks geruisloos wegzinkt naar de donkere en zompige bodem van het forumarchief..
quote:mjwa, ik heb te horen gekregen dat ik binnen 15 dagen moet gaan bewijzen da ik op kamers zit... en ik zit bij een hospita zonder contract...
Op maandag 27 oktober 2003 21:23 schreef Cybart het volgende:[..]
hehe, ja maar wij hebben het morgen leuk
heb net gewoon ook leuk aan de telefoon gehangen, met Moraly, Prins Bernhard, Bert (van bert en) gewoon erg lachen dusmijn financieen gaan best lekker nu, heb vandaag zelfs wat overgezet naar mijn spaarrekening, en ik ga elke week ook voortaan automatisch geld sparen
quote:Sorry
Op maandag 27 oktober 2003 21:11 schreef Jerruh het volgende:[..]
mond voor je hand eej!
.
.
Nah, ik kan uitslapen morgen , ben vrij
quote:In Enschede bij Joey is het erger. Die bellen de italiaan, hij zegt alleen z'n naam en z'n bestelling en een half uur later staan ze voor de deur. Adres is daar inmiddels bekend.
Op maandag 27 oktober 2003 21:33 schreef Waxxer het volgende:
okeeee ik bestel via de tel, zeg de straat waar ik woon en dan noemtt die man gelijk het nummermijn huisgenote heeft wel zowel vrijdag, zaterdag als zondag daar besteld, maar ja - dan nog
wel ernstig he??
quote:hmmm, ff een verklaring dan laten maken????
Op maandag 27 oktober 2003 21:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
mjwa, ik heb te horen gekregen dat ik binnen 15 dagen moet gaan bewijzen da ik op kamers zit... en ik zit bij een hospita zonder contract...
anywayz Erik's here
laterz
quote:oooohhhh nou ik schaam me d'r haast voor! Hopelijk komt het bij mij niet zo ver zeg!
Op maandag 27 oktober 2003 21:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
In Enschede bij Joey is het erger. Die bellen de italiaan, hij zegt alleen z'n naam en z'n bestelling en een half uur later staan ze voor de deur. Adres is daar inmiddels bekend.
Trouwens mijn manager had ook eten besteld, en de bezorgster viel flauw, doordat ze suikerziekte had en te weinig suiker eh had gehad stel je voor als zij voor mijn deur van de trap af zou sodemieteren...
(hai! )
quote:En wat dan nog?
Op maandag 27 oktober 2003 21:45 schreef Waxxer het volgende:[..]
oooohhhh nou ik schaam me d'r haast voor! Hopelijk komt het bij mij niet zo ver zeg!
Trouwens mijn manager had ook eten besteld, en de bezorgster viel flauw, doordat ze suikerziekte had en te weinig suiker eh had gehad
stel je voor als zij voor mijn deur van de trap af zou sodemieteren...
(hai!
)
hmm.. tenzij het een vervelende bezorgster is nee, dat gun je niemand
quote:,,Mevrouw, ik KAN me voorstellen dat ik een indrukwekkende persoonlijkheid ben, maar nu gaat u wel erg ver..."
Op maandag 27 oktober 2003 21:48 schreef Vlarp het volgende:[..]
En wat dan nog?
hmm.. tenzij het een vervelende bezorgster is
nee, dat gun je niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |