abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 14:57:28 #226
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14198343
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:53 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een pak. Dus ik trek gewoon nette kleren aan. Als ik ergens in pak moet verschijnen dan kunnen ze al in de stront zakken, geen pak voor mij.

das mooi! .
succes eej alvast ermee! .

ik heb net me T8 ingeleverd en stufi aangevraagd voor het zesde jaar, t komt wel goed .

put
your
clothes
on!
  MOL-held dinsdag 28 oktober 2003 @ 14:57:43 #227
44635 XMN8R
mag dat?
pi_14198353
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik moest recht uit m'n ogen kijken. Ik gok dat dat gewoon betekend dat ik eerlijk moet zijn... mgoed, dat moet je altijd.
Inderdaad, hoewel het soms geen kwaad kan om een tikkeltje te bluffen.
Maar daar heeft die baas blijkbaar geen boodschap aan. Gewoon open, eerlijk en vriendelijk doen dus
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_14198377
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:55 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Pilletje vooraf en hem dan recht aankijken zonder te knipperen of je hoofd van hem af te wenden

Ik gok dat iemand doodstarten ook de bedoeling niet is
Huh!?
pi_14198381
Ik wil trouwens een computer met iig een flatscreen mijn pc heeft echt zijn beste tijd wel gehad... Maar ze zijn reteduur! En ergens mag het van mezelf niet voor ik wat gepresteerd heb En mijn vader wil zelfs evt geld lenen ( ) maarja, dat wil ik dan weer niet als ik zo door blijf gaan als nu, want dan moet er natuurlijk wel wat geresulteerd worden... Hij heeft nog niks toegezegd maar deed niet eens moeilijk - zijn collega heeft er ook een voor zijn zoon gekocht op naam van de praktijk en deze die ik nu heb, heb ik helemaal zelf betaald toen ik ging studeren en mijn zusje heeft hem ook gekregen, maarja, hij is aan mij weer meer collegegeld kwijt...
pi_14198415
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:57 schreef Jerruh het volgende:

[..]

das mooi! .

ik heb net me T8 ingeleverd en stufi aangevraagd voor het zesde jaar, t komt wel goed .

uhm.. dan krijg je alleen een lening toch?
Huh!?
pi_14198423
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:57 schreef Jerruh het volgende:

[..]

das mooi! .

oooooowwwww ik schaam me al kapot dat ik zesdejaars ben..... of heb je voordat je architectuur of iig hbo bouwkunde ging studeren al stufi ontvangen?
pi_14198425
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:57 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Inderdaad, hoewel het soms geen kwaad kan om een tikkeltje te bluffen.
Maar daar heeft die baas blijkbaar geen boodschap aan. Gewoon open, eerlijk en vriendelijk doen dus

Zoals ik normaal al ben....
Huh!?
pi_14198493
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:01 schreef Vlarp het volgende:

[..]

en dan word je een echte verkoper! lekker commercieel ingesteld en alles, verkopen is leuk om te doen hoor! En je verdient nog eens wat!

* waxxer wil ook rijk zijn zodat hij de digitale boel eens kan verbeteren, want dit is geen porum meer...

MOL-held dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:04:22 #234
44635 XMN8R
mag dat?
pi_14198517
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:01 schreef Vlarp het volgende:
Dat gesprek is een plakje cake voor jou
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_14198542
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:03 schreef Waxxer het volgende:

[..]

en dan word je een echte verkoper! lekker commercieel ingesteld en alles, verkopen is leuk om te doen hoor! En je verdient nog eens wat!

* waxxer wil ook rijk zijn zodat hij de digitale boel eens kan verbeteren, want dit is geen porum meer...

Die vriend van me vroeg of ik op klantenservice wilde werken. Schijnt weer iets beter te verdienen dan winkelverkoper. Ach, ik zie wel. Ik zal tijdens het gesprek wel aangeven dat ik in principe ook andere dingen dan verkoop wil doen.
Huh!?
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:07:05 #236
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14198594
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:00 schreef Vlarp het volgende:

[..]

uhm.. dan krijg je alleen een lening toch?

nou, omdat ik studievertraging heb opgelopen en daardoor een zesde jaar moet gaan doen, heb ik met behulp van bewijsstukken zoals een doktersverklaring en studievoortgangslijsten een aanvraag kunnen doen voor extra stufi die niet als lening geldt .
put
your
clothes
on!
pi_14198595
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:04 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Dat gesprek is een plakje cake voor jou

Ik zie er niet tegen op. Maar ja, ik maak me sowieso al niet zo snel druk.
Huh!?
pi_14198614
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:05 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Die vriend van me vroeg of ik op klantenservice wilde werken. Schijnt weer iets beter te verdienen dan winkelverkoper. Ach, ik zie wel. Ik zal tijdens het gesprek wel aangeven dat ik in principe ook andere dingen dan verkoop wil doen.

dan word je hun mascotte en dat kom je in alle brochures en foldertjes en alles!
pi_14198638
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:07 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nou, omdat ik studievertraging heb opgelopen en daardoor een zesde jaar moet gaan doen, heb ik met behulp van bewijsstukken zoals een doktersverklaring en studievoortgangslijsten een aanvraag kunnen doen voor extra stufi die niet als lening geldt .

Ohw, dat scheelt wel dan!
Huh!?
pi_14198658
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:07 schreef Waxxer het volgende:

[..]

dan word je hun mascotte en dat kom je in alle brochures en foldertjes en alles!

Liever niet....

Huh!?
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:10:01 #241
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14198688
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:08 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ohw, dat scheelt wel dan!

ik moest een datum opgeven binnen nu en negen maanden wanner dit volledige bedrag voor het zesde jaar zou worden gestort, en 1 januari 2004 komt er dus veel bij op mijn rekening.. .
put
your
clothes
on!
pi_14198708
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:10 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik moest een datum opgeven binnen nu en negen maanden wanner dit volledige bedrag voor het zesde jaar zou worden gestort, en 1 januari 2004 komt er dus veel bij op mijn rekening.. .

En dat moet je dan niet in 1 keer opmaken!
Huh!?
pi_14198709
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:07 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ja daar was ik dus te laat mee dat was mij tijdens mijn coming out nooit door de decaan van toen verteld. Ik hoorde dat vorig jaar pas van een nieuwe decaan. Ik had het zelfs twee keer kunnen terugkrijgen, zowel van school als de IBG. Echter was dat waarschijnlijk toch niet helemaal gelukt, omdat mijn vader destijds mijn huisarts nog was en het dus ethisch onverantwoord zou zijn (ofzo) als hij voor mij, twee/drie jaar na dato nog een verklaring zou schrijven. Het zou niet geloofwaardig zijn
  MOL-held dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:11:02 #244
44635 XMN8R
mag dat?
pi_14198729
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:05 schreef Vlarp het volgende:
Klantenservice verdient misschien iets meer, maar pas op: wanneer komt of belt iemand naar de Klantenservice? Yep, als er iets niet goed is. En als je dan niet de middelen krijgt om iedereen weer tevreden de deur uit te krijgen, dan kon dat wel eens vervelend gaan worden.

Al verkoper krijg je mensen die zijn gekomen om iets te kopen, die hebben geld meegenomen en willen blij met hun aankoop de winkel verlaten en dan blij naar huis huppelen om de boel te installeren.
En als ze terugkomen met een klacht, dan stuur je ze naar de Klantenservice!

MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:11:11 #245
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_14198739
Yiiiiihaaaaaaa
tandarts straks
zuipen straks
pi_14198765
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:08 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Liever niet....

En dan met je armen wijd en een -lach "Koopt hier, koopt hier! Voor spulletjes en vertier!"
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:14:00 #247
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14198817
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:10 schreef Vlarp het volgende:

[..]

En dat moet je dan niet in 1 keer opmaken!

neenee hahahaha
het gaat naar een spaarrekening waar ik 4% rente van krijg .
4% van 3000 euro is lekker veel .

@waxxer: oei!! jammer man!! je kan het altijd proberen... .

@bart: yeah!!!!! vooral die derde .

put
your
clothes
on!
pi_14198845
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:11 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Klantenservice verdient misschien iets meer, maar pas op: wanneer komt of belt iemand naar de Klantenservice? Yep, als er iets niet goed is. En als je dan niet de middelen krijgt om iedereen weer tevreden de deur uit te krijgen, dan kon dat wel eens vervelend gaan worden.

Al verkoper krijg je mensen die zijn gekomen om iets te kopen, die hebben geld meegenomen en willen blij met hun aankoop de winkel verlaten en dan blij naar huis huppelen om de boel te installeren.

mja, het MediaMarkt-syndroom hier in zwolle: een enoooorrrrrrme zaak met spulletjes en een kleine klantenservice waar het altijd druk is
  MOL-held dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:17:25 #249
44635 XMN8R
mag dat?
pi_14198939
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:14 schreef Waxxer het volgende:
mja, het MediaMarkt-syndroom hier in zwolle: een enoooorrrrrrme zaak met spulletjes en een kleine klantenservice waar het altijd druk is
een MediaMarkt??? In Zwolle??? .. whow ..
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_14198968
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:11 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Ik zou erg goed zijn op klantenservice hoor.. geloof mij
Huh!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')