quote:das mooi!
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:53 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb niet eens een pak. Dus ik trek gewoon nette kleren aan. Als ik ergens in pak moet verschijnen dan kunnen ze al in de stront zakken, geen pak voor mij.
ik heb net me T8 ingeleverd en stufi aangevraagd voor het zesde jaar, t komt wel goed .
quote:Inderdaad, hoewel het soms geen kwaad kan om een tikkeltje te bluffen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik moest recht uit m'n ogen kijken. Ik gok dat dat gewoon betekend dat ik eerlijk moet zijn... mgoed, dat moet je altijd.
quote:Ik gok dat iemand doodstarten ook de bedoeling niet is
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:55 schreef Waxxer het volgende:[..]
Pilletje vooraf en hem dan recht aankijken zonder te knipperen of je hoofd van hem af te wenden
quote:uhm.. dan krijg je alleen een lening toch?
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:57 schreef Jerruh het volgende:[..]
das mooi!
.
succes eej alvast ermee!.
ik heb net me T8 ingeleverd en stufi aangevraagd voor het zesde jaar, t komt wel goed
.
quote:oooooowwwww ik schaam me al kapot dat ik zesdejaars ben..... of heb je voordat je
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:57 schreef Jerruh het volgende:[..]
das mooi!
.
succes eej alvast ermee!.
ik heb net me T8 ingeleverd en stufi aangevraagd voor het zesde jaar, t komt wel goed
.
quote:Zoals ik normaal al ben....
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:57 schreef XMN8R het volgende:[..]
Inderdaad, hoewel het soms geen kwaad kan om een tikkeltje te bluffen.
Maar daar heeft die baas blijkbaar geen boodschap aan. Gewoon open, eerlijk en vriendelijk doen dus
quote:en dan word je een echte verkoper!
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:01 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zoals ik normaal al ben....
* waxxer wil ook rijk zijn zodat hij de digitale boel eens kan verbeteren, want dit is geen porum meer...
quote:Dat gesprek is een plakje cake voor jou
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:01 schreef Vlarp het volgende:
Zoals ik normaal al ben....
quote:Die vriend van me vroeg of ik op klantenservice wilde werken. Schijnt weer iets beter te verdienen dan winkelverkoper. Ach, ik zie wel. Ik zal tijdens het gesprek wel aangeven dat ik in principe ook andere dingen dan verkoop wil doen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:03 schreef Waxxer het volgende:[..]
en dan word je een echte verkoper!
lekker commercieel ingesteld en alles, verkopen is leuk om te doen hoor!
En je verdient nog eens wat!
* waxxer wil ook rijk zijn zodat hij de digitale boel eens kan verbeteren, want dit is geen porum meer...
quote:nou, omdat ik studievertraging heb opgelopen en daardoor een zesde jaar moet gaan doen, heb ik met behulp van bewijsstukken zoals een doktersverklaring en studievoortgangslijsten een aanvraag kunnen doen voor extra stufi die niet als lening geldt
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:00 schreef Vlarp het volgende:[..]
uhm.. dan krijg je alleen een lening toch?
quote:Ik zie er niet tegen op. Maar ja, ik maak me sowieso al niet zo snel druk.
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:04 schreef XMN8R het volgende:[..]
Dat gesprek is een plakje cake voor jou
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:05 schreef Vlarp het volgende:[..]
Die vriend van me vroeg of ik op klantenservice wilde werken. Schijnt weer iets beter te verdienen dan winkelverkoper. Ach, ik zie wel. Ik zal tijdens het gesprek wel aangeven dat ik in principe ook andere dingen dan verkoop wil doen.
quote:Ohw, dat scheelt wel dan!
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:07 schreef Jerruh het volgende:[..]
nou, omdat ik studievertraging heb opgelopen en daardoor een zesde jaar moet gaan doen, heb ik met behulp van bewijsstukken zoals een doktersverklaring en studievoortgangslijsten een aanvraag kunnen doen voor extra stufi die niet als lening geldt
.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:07 schreef Waxxer het volgende:[..]
dan word je hun mascotte en dat kom je in alle brochures en foldertjes en alles!
Liever niet....
quote:ik moest een datum opgeven binnen nu en negen maanden wanner dit volledige bedrag voor het zesde jaar zou worden gestort, en 1 januari 2004 komt er dus veel bij op mijn rekening..
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:08 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ohw, dat scheelt wel dan!
quote:En dat moet je dan niet in 1 keer opmaken!
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik moest een datum opgeven binnen nu en negen maanden wanner dit volledige bedrag voor het zesde jaar zou worden gestort, en 1 januari 2004 komt er dus veel bij op mijn rekening..
.
quote:Ja daar was ik dus te laat mee
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:07 schreef Jerruh het volgende:[..]
nou, omdat ik studievertraging heb opgelopen en daardoor een zesde jaar moet gaan doen, heb ik met behulp van bewijsstukken zoals een doktersverklaring en studievoortgangslijsten een aanvraag kunnen doen voor extra stufi die niet als lening geldt
.
quote:Klantenservice verdient misschien iets meer, maar pas op: wanneer komt of belt iemand naar de Klantenservice? Yep, als er iets niet goed is. En als je dan niet de middelen krijgt om iedereen weer tevreden de deur uit te krijgen, dan kon dat wel eens vervelend gaan worden.
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:05 schreef Vlarp het volgende:
Die vriend van me vroeg of ik op klantenservice wilde werken. Schijnt weer iets beter te verdienen dan winkelverkoper. Ach, ik zie wel. Ik zal tijdens het gesprek wel aangeven dat ik in principe ook andere dingen dan verkoop wil doen.
Al verkoper krijg je mensen die zijn gekomen om iets te kopen, die hebben geld meegenomen en willen blij met hun aankoop de winkel verlaten en dan blij naar huis huppelen om de boel te installeren.
En als ze terugkomen met een klacht, dan stuur je ze naar de Klantenservice!
quote:En dan met je armen wijd en een
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:08 schreef Vlarp het volgende:[..]
Liever niet....
quote:neenee hahahaha
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:10 schreef Vlarp het volgende:[..]
En dat moet je dan niet in 1 keer opmaken!
@waxxer: oei!! jammer man!! je kan het altijd proberen... .
@bart: yeah!!!!! vooral die derde .
quote:mja, het MediaMarkt-syndroom
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:11 schreef XMN8R het volgende:[..]
Klantenservice verdient misschien iets meer, maar pas op: wanneer komt of belt iemand naar de Klantenservice? Yep, als er iets niet goed is. En als je dan niet de middelen krijgt om iedereen weer tevreden de deur uit te krijgen, dan kon dat wel eens vervelend gaan worden.
Al verkoper krijg je mensen die zijn gekomen om iets te kopen, die hebben geld meegenomen en willen blij met hun aankoop de winkel verlaten en dan blij naar huis huppelen om de boel te installeren.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:14 schreef Waxxer het volgende:
mja, het MediaMarkt-syndroomhier in zwolle: een enoooorrrrrrme zaak met spulletjes en een kleine klantenservice waar het altijd druk is
quote:Ik zou erg goed zijn op klantenservice hoor.. geloof mij
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:11 schreef XMN8R het volgende:[..]
Klantenservice verdient misschien iets meer, maar pas op: wanneer komt of belt iemand naar de Klantenservice? Yep, als er iets niet goed is. En als je dan niet de middelen krijgt om iedereen weer tevreden de deur uit te krijgen, dan kon dat wel eens vervelend gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |