quote:deh ken
Op maandag 27 oktober 2003 15:57 schreef Tizmo het volgende:
Ik zie net dat Marc volgend jaar naar Utrecht op vakantie wil gaan.....
quote:heb jij een bril?? wat leuk!
Op maandag 27 oktober 2003 15:42 schreef Jerruh het volgende:[..]
hehe een vriend van me ook!
die kan nie zwemmen, omdat hij gewoon niks ziet.
mijn ogen verslechteren nu ook, aan mijn bril van -1 heb ik ook steeds minder (ben er ooit aan geopereerd...)
Maar ogen gaan idd achteruit, mijn vorige was -1,5 en -1,25 en nu dus -1,75 en -1,5 en heb ik steeds vaker mijn bril op, terwijl het toch echt bedoeld is als bril voor tv kijken en autorijden
quote:ik heb sinds 5 jaar een bril voor ver weg, ik kan slecht lezen en zie dingen heel snel dubbel, waardoor ik al es aan me oog ben geopereerd (toen ik 11 was). Ik heb een minpuntje bij accomoderen omdat er een spiertje te slap is in vergelijking met hetzelfde speirtje in een ander oog. ik kan ook niet scheelkijken of me ogen enigzins onafhankelijk van elkaar bewegen
Op maandag 27 oktober 2003 16:06 schreef Waxxer het volgende:[..]
heb jij een bril?? wat leuk!
Of leuk, naja.... Ik kan me alleen geen jerruh-met-bril voorstellen haha
Maar ogen gaan idd achteruit, mijn vorige was -1,5 en -1,25 en nu dus -1,75 en -1,5 en heb ik steeds vaker mijn bril op, terwijl het toch echt bedoeld is als bril voor tv kijken en autorijden
quote:Tim weet het wel
Op maandag 27 oktober 2003 16:07 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Jan zwaait en groet iedereen..
Jan vraagt zich af waar dat 'wizardy' voor staat.
.
quote:ow?
Op maandag 27 oktober 2003 16:13 schreef Tizmo het volgende:[..]
Tim weet het wel
.
quote:Tim zegt dat Jerruh het woordenboek moet pakken
Op maandag 27 oktober 2003 16:14 schreef Jerruh het volgende:[..]
ow?
quote:Jerruh zegt dat Jerruh het allang weet hoor!
Op maandag 27 oktober 2003 16:16 schreef Tizmo het volgende:[..]
Tim zegt dat Jerruh het woordenboek moet pakken
.
quote:Tim zegt okay.
Op maandag 27 oktober 2003 16:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
Jerruh zegt dat Jerruh het allang weet hoor!
.
quote:Jerruh zegt:
Op maandag 27 oktober 2003 16:22 schreef Tizmo het volgende:[..]
Tim zegt okay.
quote:aawww lijkt me echt een crime, een oogoperatie
Op maandag 27 oktober 2003 16:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb sinds 5 jaar een bril voor ver weg, ik kan slecht lezen en zie dingen heel snel dubbel, waardoor ik al es aan me oog ben geopereerd (toen ik 11 was). Ik heb een minpuntje bij accomoderen omdat er een spiertje te slap is in vergelijking met hetzelfde speirtje in een ander oog. ik kan ook niet scheelkijken of me ogen enigzins onafhankelijk van elkaar bewegen
.
quote:Tim zegt:
Op maandag 27 oktober 2003 16:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
Jerruh zegt:
.
quote:ik trek heel erg snel met me ogen (knijpen) en ik zie heel snel dingen wazig (dubbel), ik heb zon test moeten doen met een raster van lampjes en dan moest ik precies op die lampjes schijnen met ene zaklampje, en ik zat soms gewoon naast het bord, omdat me oog verkeerd accomodeerde (waardoor beeld schuin trok)
Op maandag 27 oktober 2003 16:25 schreef Waxxer het volgende:[..]
aawww lijkt me echt een crime, een oogoperatie
en wat heb je aan scheel kijken haha? Maarja, wel erg k*t als je dan ook nog eens moeite hebt met accomoderen... Naja, als je er verder maar niet onder lijdt, toch?
Alhoewel ik wel snel last heb van mijn ogen als ik uitga zonder bril, dan loop ik constant te knijpen, en als ze dan ook nog eens gaan lopen showen met een rookmachine is het helemaal erg (*prik*)
quote:Jerruh zegt:
Op maandag 27 oktober 2003 16:25 schreef Tizmo het volgende:[..]
Tim zegt:
.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:36 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Wel als je er met je neus gaat op zitten. Ik heb bijna net zulk beroerde ogen en ik kan mijn beeldscherm prima lezen op 10cm afstand
.
Boeken lezen op 10cm voor je neus gaat ook goed hoor
quote:poeh wat een gedoe... en erg lastig vooral, lijkt me
Op maandag 27 oktober 2003 16:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik trek heel erg snel met me ogen (knijpen) en ik zie heel snel dingen wazig (dubbel), ik heb zon test moeten doen met een raster van lampjes en dan moest ik precies op die lampjes schijnen met ene zaklampje, en ik zat soms gewoon naast het bord, omdat me oog verkeerd accomodeerde (waardoor beeld schuin trok)
als ik scheel wil kijken door mijn vinger naar mijn neuspuntje te bewegen, dan beland mijn vinger niet op mijn neus maar op mijn jukbeen....
Maar ik moet nu echt weer naar mijn werk (helaas, heb geen zin vandaag )
Tot straks!
quote:FOTOOO!
Op maandag 27 oktober 2003 16:06 schreef Waxxer het volgende:[..]
heb jij een bril?? wat leuk!
Of leuk, naja.... Ik kan me alleen geen jerruh-met-bril voorstellen haha
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:42 schreef Scandalous het volgende:[..]
FOTOOO!
![]()
*rent als een speer weer weg*
die zal ik es posten
ik wil wel een nieuwe bril met een wat zwaarder montuur .
*nu erg lastheeft van knijpende ogen*
is ang3l boos op me? .
quote:Ligt er ook aan wat voor eentje. De mijne was echt een stukje cake! Met roze glazuur aan het einde
Op maandag 27 oktober 2003 16:25 schreef Waxxer het volgende:[..]
aawww lijkt me echt een crime, een oogoperatie
![]()
Had nl, omdat mijn oogspieren te sterk zijn (wow, ook IK heb iets sterks ) een gaatje in m'n netvlies. Spieren trokken zo hard aan het vlies dat het dus scheurde.
Nou dan zetten ze je zo achter zo'n electronisch geval. "Kin op het plaatje!"
Ze proppen een lens zo groot als je oog in je oog (dat was eng!!! ze moesten er iemand bijhouden om me stil te houden )
Ze zeggen "Smiiiile!!" en ze schieten zo Piieeeuuuw piieeew lasers op je oog.
Dan wordt dat gaatje dichtgeschroeid en ben je klaa.
En na afloop zie je alles rooooze
quote:bij mij deden ze het anders:
Op maandag 27 oktober 2003 16:59 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ligt er ook aan wat voor eentje. De mijne was echt een stukje cake! Met roze glazuur aan het einde
Had nl, omdat mijn oogspieren te sterk zijn (wow, ook IK heb iets sterks
) een gaatje in m'n netvlies. Spieren trokken zo hard aan het vlies dat het dus scheurde.
Nou dan zetten ze je zo achter zo'n electronisch geval. "Kin op het plaatje!"
Ze proppen een lens zo groot als je oog in je oog (dat was eng!!! ze moesten er iemand bijhouden om me stil te houden)
Ze zeggen "Smiiiile!!" en ze schieten zo Piieeeuuuw piieeew lasers op je oog.
Dan wordt dat gaatje dichtgeschroeid en ben je klaa.
En na afloop zie je alles rooooze
ik moest eerst in operatiepakje op een bed gaan liggen, werd daarna een OK ingedouwd en daar werd een kapje op mijn mond gezet, en een paar uur later werd ik wakker, me hele oog knalrood. hebben ze eerst me oogbal gedeeltelijk eruit gehaald om vervolgens het spiertje korter te makenw aardoor hij strakker werd en beter kon spannen.
ik moest een nacht in het ziekenhuis liggen en ik kon niet lopen zonder enorm duizelig te worden .
ik heb toen wel keileuke cadeautjes gehad .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |