abonnement Unibet Coolblue
pi_16942849
ow ow ow !!
en wel een cavia hebben hé!!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:25:19 #77
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_16943054
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:18 schreef realist_ik het volgende:
ow ow ow !!
en wel een cavia hebben hé!!
Mijn cavia is gelukkig gewend aan knezelaars... Met Knogger (mijn eerste knezelaar) kon hij het erg goed vinden. Dat ging zelfs zo ver dat ze soms samen in 1 nachtverblijf de nacht doorbrachten. Voor zover ik weet is het daarbij gebleven... Maar goed, Freek is inmiddels een paar jaar ouder en een jonge knezelaar vraagt natuurlijk veel aandacht...

Mensen, wat raden jullie mij aan?

pi_16943102
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:08 schreef realist_ik het volgende:

[..]

catch you on the flipside


Boondock Saints!
Uhm...
pi_16943138
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:10 schreef PrivateRyan het volgende:
Hoe staat het ermee?

Ik heb ooit een kreuznir verloren aan gnaffelen... .


Een kreuznir aan gnaffelen...

Dat wens ik echt niemand toe! Hoe ben je daar over heen gekomen?

Uhm...
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:28:07 #80
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_16943148
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:26 schreef Fool het volgende:

[..]

Boondock Saints!


Wat zei ik nu net?
pi_16943205
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:28 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Wat zei ik nu net?


Sorry, deze badsloef lette ff niet op! Heb 't ook nog druk met werkeneigenlijk toch...
Uhm...
pi_16943216
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:25 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Mijn cavia is gelukkig gewend aan knezelaars... Met Knogger (mijn eerste knezelaar) kon hij het erg goed vinden. Dat ging zelfs zo ver dat ze soms samen in 1 nachtverblijf de nacht doorbrachten. Voor zover ik weet is het daarbij gebleven... Maar goed, Freek is inmiddels een paar jaar ouder en een jonge knezelaar vraagt natuurlijk veel aandacht...

Mensen, wat raden jullie mij aan?


ik zou zeggen; zet ze bij elkaar...
zo kan je de opvoedkundige vaardigheden van je cavia eens op de proef stellen.

kijk wel uit dat de knezelaar geen taalachterstand kweekt door het constante gepiep van je cavia.

praat er regelmatig mee (onder vier ogen) en geef 'm vooral geen cavia-brokken (of brokken cavia, dat zou wel eens een bloedbad kunnen worden...)

pi_16943242
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:30 schreef Fool het volgende:

[..]

Sorry, deze badsloef lette ff niet op! Heb 't ook nog druk met werkeneigenlijk toch...


wheheh....

badsloef!

  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:33:27 #84
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16943314
Ik heb zelf een schraapheugel op mijn knezelaar gezet al lang voor het gnaffelen begon.

Ik zou nu het gnaffelen al begonnen is eens informeren naar de mogelijkheden om het op te lossen met schrobrager.

www.schobrager.nl

succes

Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:33:54 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_16943332
Wat bij mij ook wel helpt is de knezelaar regelmatig beradraken. Dan foetsel je 'm in de braadknol en dan 100x heftig ronddraaien en dan is je knezelaar weer helemaal genamieleerd!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_16943374
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:33 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik heb zelf een schraapheugel op mijn knezelaar gezet al lang voor het gnaffelen begon.

Ik zou nu het gnaffelen al begonnen is eens informeren naar de mogelijkheden om het op te lossen met schrobrager.

www.schobrager.nl

succes


link doet 't niet
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:35:42 #87
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_16943395
Er is niks wat een fikse teug uit een fles onvervalt wümkerguycht niet kan fijntwexelen.
Zo niet, kijk dan in het woordenboek bij 'houthakker'.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_16943424
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat bij mij ook wel helpt is de knezelaar regelmatig beradraken. Dan foetsel je 'm in de braadknol en dan 100x heftig ronddraaien en dan is je knezelaar weer helemaal genamieleerd!!
Heb ik ook wel eens geprobeerd! de knezelaar reageerde hier echter nogal heftig op!

Misschien kun je de knezelaar een keer infruiten met optjakke! Doe 'm dan voorzichtig in een Tjingeling en laat 'm daar een kwartiertje zitten tot de tjingeling tjoekt!

Uhm...
pi_16943455
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:36 schreef Fool het volgende:

[..]tjoekt!


tjoekt...
wheheheh... grote pan.

afgezakte badsloef.

  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:38:52 #90
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_16943495
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:35 schreef realist_ik het volgende:

[..]

link doet 't niet


Failliet gegaan denk ik. Ik had eerlijk gezegd ook al niet zo'n vertrouwen in een schrobrager vandaar dat ik al een schraapheugeltje heb. Ik las hierboven ook een manier om hem te namieleren. Komt me ook wat vreemd voor maar het is het proberen waard.

Alles is immers beter dan dat je uiteindelijk met een kneupsletel bijft zitten.

Maarja.... da's mijn mening.

Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:39:00 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_16943501
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:36 schreef Fool het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens geprobeerd! de knezelaar reageerde hier echter nogal heftig op!

Misschien kun je de knezelaar een keer infruiten met optjakke! Doe 'm dan voorzichtig in een Tjingeling en laat 'm daar een kwartiertje zitten tot de tjingeling tjoekt!


Hee dat klinkt als een goed idee!

En als dat niet meer helpt, dan het uiterste redmiddel... De knezelaar eens goed begaderiseren.. Dit is echter voor de knezelaar een uiterst onrprettige gewaarwording. Je hebt kans dat 'ie gaat opreuten en injuppen... Het kan zelfs leiden tot een fatale glierting-aanval.. maar dat risico nemen we dan maar

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 16:10:39 #92
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_16946683
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hee dat klinkt als een goed idee!

En als dat niet meer helpt, dan het uiterste redmiddel... De knezelaar eens goed begaderiseren.. Dit is echter voor de knezelaar een uiterst onrprettige gewaarwording. Je hebt kans dat 'ie gaat opreuten en injuppen... Het kan zelfs leiden tot een fatale glierting-aanval.. maar dat risico nemen we dan maar


Bezint eer ge begint! Zo'n glierting-aanval is mijn knezelaar fataal geworden .

pi_16946959
Heb je de loefzeilen al gestreken? Of de bezangelaar gestrekt baffelen terwijl je aan het triffelen van de paljoes? Vooral dat laatste wil bij mij wel eens werken.
War. War never changes.
pi_16947201
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:19 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Heb je de loefzeilen al gestreken? Of de bezangelaar gestrekt baffelen terwijl je aan het triffelen van de paljoes? Vooral dat laatste wil bij mij wel eens werken.
Als je met je Brots in broeiske situaties komt piep je wel anders...

Ik denk dat je dan je knezelaar wel nodig hebt ongeacht of ie nu wel of niet baardjeukjensers heeft die werken of niet. Je kan beter een klapvlabreier op batterijen op de knezelaar aansluiten. Dat geeft het minst kans op smoelhengels.

  vrijdag 6 februari 2004 @ 17:15:19 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_16948816
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:10 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Bezint eer ge begint! Zo'n glierting-aanval is mijn knezelaar fataal geworden .


Kon je 'm niet meer besnogen??!

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_16950621
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:28 schreef Klaasklapschaats het volgende:

[..]

Als je met je Brots in broeiske situaties komt piep je wel anders...

Ik denk dat je dan je knezelaar wel nodig hebt ongeacht of ie nu wel of niet baardjeukjensers heeft die werken of niet. Je kan beter een klapvlabreier op batterijen op de knezelaar aansluiten. Dat geeft het minst kans op smoelhengels.


Dat zou je denken, maar ik heb op het difvezel-forum toch anders gelezen. De meeste mensen kiezen in deze situatie natuurlijk voor het knifstiffelen van de baffelaars, maar de ervaring heeft mij geleerd om de fluxcapacitators toch te rerouten naar de afgedreven boutgaffelaars om het overstromen der halicabraten te voorkomen. Anders kom je pas echt in de problemen.
War. War never changes.
pi_16950853
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 18:16 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Dat zou je denken, maar ik heb op het difvezel-forum toch anders gelezen. De meeste mensen kiezen in deze situatie natuurlijk voor het knifstiffelen van de baffelaars, maar de ervaring heeft mij geleerd om de fluxcapacitators toch te rerouten naar de afgedreven boutgaffelaars om het overstromen der halicabraten te voorkomen. Anders kom je pas echt in de problemen.


Boutgaffelaars zijn heden ten dage onmisbaar. Ik heb dan ook standaard een setje in mijn joeketanusnaaier liggen. Als je dan een keer met je poerkwa in de janusbak stapt heb je in ieder geval geen schade aan de bukketurker. Want we weten allemaal dat je met een beschadigde bukketurker niet ver komt. Is altijd maar afwachten waar je met je loereploeg uitkomt dan. En zo'n onzekerheid met je meedragen is als Botsjeuk na een autocrash...
pi_16952011
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 18:24 schreef Klaasklapschaats het volgende:

[..]

Boutgaffelaars zijn heden ten dage onmisbaar. Ik heb dan ook standaard een setje in mijn joeketanusnaaier liggen. Als je dan een keer met je poerkwa in de janusbak stapt heb je in ieder geval geen schade aan de bukketurker. Want we weten allemaal dat je met een beschadigde bukketurker niet ver komt. Is altijd maar afwachten waar je met je loereploeg uitkomt dan. En zo'n onzekerheid met je meedragen is als Botsjeuk na een autocrash...


Natuurlijk, het is algemene kennis dat je met een beschadigde bukketukker niet verkomt, net zoals het schoefeltoeffelen van de geioniseerde boriaboria's een onbegonnen monnikenwerk is.
Dit doet mij trouwens denken aan mijn vakantie in Hankaribari, waar ik tussen de herders van het jotsknaffelgarie-gebergte geleefd heb.
Na een proeve van bekwaamheid werd ik in hun midden opgenomen en behandelden zij mij als een gelijke. Daar heb ik mijn uitgebreide kennis opgedaan over het frotspoppen van de gnoek. Dit dient te gelijk te gebeuren met het afwaggelen van bitsgibaggilaar. Anders kun je net zo goed meteen de troeffel dertationeren.
War. War never changes.
pi_16953260
Altijd jammer dat er weer zoveel offtopic gaan dan.

Die van mij snarkte altijd, dus ik heb hem maar weggedaan.

Drugs? Who the hell would do drugs? Drugs are good for you.... I mean bad.... Yeah bad for you.
  zondag 8 februari 2004 @ 15:10:51 #100
77417 Fool
Rielekst!
pi_17000396
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:54 schreef EgoTrippin2 het volgende:
Altijd jammer dat er weer zoveel offtopic gaan dan.

Die van mij snarkte altijd, dus ik heb hem maar weggedaan.


Doe je hem al weg als ie alleen maar een beetje snarkt? Je had 'm gewoon even koeten optraktingen! helpt altijd!
Uhm...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')