quote:Van harte welkom hier, hoop je volop te zien meeposten. (ook bij de andere voetbal-topics)
Op vrijdag 31 oktober 2003 14:45 schreef PhilippeH het volgende:
Ok dat is goed. Ik was niet boos ofzo hoor, maar anders krijg je van andere webmasters van andere Ajax sites klachten dat je dingen van hun site kopieert, maar je het dus wel gewoon zelf schrijft. Dat is dus een beetje een probleem. Maar ik vind het natuurlijk wel hartstikke leuk dat er hier al een stukje van mijn site staat. De site bestaat natuurlijk nog maar heel kort. Maar ff een vraagje, wat vonden jullie van mijn interview met Peter R de vries op mijn site?
Overigens:
Pasanen mogelijk naar Bremen
Het zeer gerespecteerde Duitse blad Kicker meldat dat Werder Bremen zeer geintresseerd is om aan het einde van dit seizoen Petri Pasanen over te nemen van Ajax. De Finse verdediger heeft nog een contract tot 2005, waardoor Ajax een transferbedrag vraagt. Dat bedrag zal zeer waarschijnlijk rond de 5 miljoen euro liggen. Of Pasanen zelf geintresseerd is om de overstap naar Duitsland te maken, is niet bekend.
Bron:www.ajaxnet.com
Pienaars lies is weer over, nu heeft ie nog last van zijn kuit.
Bron: ?
quote:strik eromheen en wegwezen
Op vrijdag 31 oktober 2003 15:11 schreef PhilippeH het volgende:
Ja het is per mail gegaan, niet met hem gepraat ofzo.Overigens:
Pasanen mogelijk naar Bremen
Het zeer gerespecteerde Duitse blad Kicker meldat dat Werder Bremen zeer geintresseerd is om aan het einde van dit seizoen Petri Pasanen over te nemen van Ajax. De Finse verdediger heeft nog een contract tot 2005, waardoor Ajax een transferbedrag vraagt. Dat bedrag zal zeer waarschijnlijk rond de 5 miljoen euro liggen. Of Pasanen zelf geintresseerd is om de overstap naar Duitsland te maken, is niet bekend.
Bron:www.ajaxnet.com
Ik weet dat ik 1 van de weinigen ben maar ik vind die Pasanen dus echt een drama-voetballer.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:04 schreef PhilippeH het volgende:
Ik ben het absoluut met je eens. Hij komt echt te kort voor Ajax... Hij maakt veel te veel fouten, Ajax onwaardig.
Ik snap ook niet wat mensen zo goed aan hem vinden, hij maakt zoveel fouten ![]()
Na zijn weergeloze aktie in de kwart finale van de CL vorig jaar heeft Pasanen voor mij het voor eeuwig verneukt
quote:het probleem is dat ongeveer iedereen bij ajax daar veel te veel fouten maakt
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:07 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
een medestander!
Ik snap ook niet wat mensen zo goed aan hem vinden, hij maakt zoveel fouten
Na zijn weergeloze aktie in de kwart finale van de CL vorig jaar heeft Pasanen voor mij het voor eeuwig verneukt
quote:Vervelend he.
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:14 schreef methodmich het volgende:
Valt best mee. Probleem van die jongen is zijn te sympathieke uitstraling.
Ik zou hem ook niet durven wegdoen, hij komt zo lief over.
Ook Litmanen zal niet starten.
quote:en Van der Vaart niet te vergeten.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:12 schreef mitt het volgende:
Ajax morgen zonder Trabelsi, Pienaar en van Damme.Ook Litmanen zal niet starten.
quote:Tja, hij scheldt nooit als iemand zijn taak verwaarloost en dat moet wel van Ronald.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:11 schreef zjroentje het volgende:[..]
Vervelend he.
Ik zou hem ook niet durven wegdoen, hij komt zo lief over.
quote:das niet heel erg als je kijkt naar de laatste weken.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:21 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
en Van der Vaart niet te vergeten.
ik hoop niet dat Soetaers er weer instaat
quote:Finnen zijn ook zo lief he.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:22 schreef methodmich het volgende:[..]
Tja, hij scheldt nooit als iemand zijn taak verwaarloost en dat moet wel van Ronald.
quote:Geen idee, ik ken te weinig Finnen om daar iets zinnigs over te zeggen... Finse voetballers zijn over het algemeen wel redelijk netjes en sportief ja.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:23 schreef zjroentje het volgende:[..]
Finnen zijn ook zo lief he.
quote:Veel te netjes heb ik het idee. Op Hyppia na dan.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:31 schreef methodmich het volgende:[..]
Geen idee, ik ken te weinig Finnen om daar iets zinnigs over te zeggen... Finse voetballers zijn over het algemeen wel redelijk netjes en sportief ja.
quote:Het kunnen er altijd nog meer zijn
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:13 schreef ChAoZ het volgende:
het probleem is dat ongeveer iedereen bij ajax daar veel te veel fouten maakt
quote:Schansspringers daarentegen.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:31 schreef methodmich het volgende:[..]
Geen idee, ik ken te weinig Finnen om daar iets zinnigs over te zeggen... Finse voetballers zijn over het algemeen wel redelijk netjes en sportief ja.
quote:Naast Liponen, Kolkka en Litmanen ken ik verder geen Finse voetballers.
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:33 schreef zjroentje het volgende:[..]
Veel te netjes heb ik het idee. Op Hyppia na dan.
Dus om naar aanleiding van 4 spelers te generaliseren.
quote:Hyyppia is ook heel netjes
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:33 schreef zjroentje het volgende:[..]
Veel te netjes heb ik het idee. Op Hyppia na dan.
Het lijkt me namelijk best lachen om de uitwedstrijd ten FCDH mee te maken: in het hol van de leeuw
quote:Wattes:?
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:53 schreef Doc het volgende:
Kan je eigenlijk makkelijk een uitkaart voor uitwedstrijden krijgen die niet uitverkocht zijn als je niet allerlei ander pasjes en dergelijke onzin hebt?
quote:FCDH
Het lijkt me namelijk best lachen om de uitwedstrijd ten FCDH mee te maken: in het hol van de leeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |