quote:Tegen wie moeten we dan ?
Op woensdag 29 oktober 2003 21:21 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Zijn de Ajax-Fokkers nog helemaal niet bezig met DE Kraker van aanstaande zaterdag?
quote:Ohohoh Onderschatting misschien? In plaats van dat CL-geneuzel kan ajaks zich veel beter concentreren op de echt belangrijke wedstrijden zoals die tegen aanstaand lijstaanvoerder AZ.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:38 schreef tong80 het volgende:[..]
Tegen wie moeten we dan ?
Wat jullie nog niet weten natuurlijk is dat ik met Co en Fortes heb afgesproken dat, in het kader van mijn aanstaande verjaardag, AZ mij trakteert op een mooie 0-2 overwinning in de arena. Daar is geen Sladan-elleboog tegen gewassen, vrees ik.
quote:Nee, die mag ie wel eens vaker wassen.
Op woensdag 29 oktober 2003 22:09 schreef Abe_Lenstra het volgende:Daar is geen Sladan-elleboog tegen gewassen, vrees ik.
quote:Al die bloedvlekken erop is ook geen gezicht natuurlijk
Op woensdag 29 oktober 2003 23:25 schreef tong80 het volgende:
Nee, die mag ie wel eens vaker wassen.
quote:Ik denk dat we AZ niet zo heel erg hoog moeten aanslaan. Natuurlijk moeten we ze ook niet onderschatten.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:21 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Zijn de Ajax-Fokkers nog helemaal niet bezig met DE Kraker van aanstaande zaterdag?
Aan de andere kant zou ik minder moeite hebben het een landskampioen als AZ dan PSV
1 Ajax
en gedeelde tweede zijn AZ en Heerenveen, twee clubs die met relatief erg weinig geld heel leuk voetbal spelen.
Met een gelijkspel ben ik erg tevreden. Ajax moet tenslotte dinsdag alweer aantreden voor de CL en AZ is natuurlijk geen Willem 2. Ajax zal in elk geval vol aan de bak moeten.
quote:Voor veel clubs uit de HCE is de wedstrijd in Amsterdam de wedstrijd van het jaar. Lekker belangrijk dus.
Op donderdag 30 oktober 2003 09:19 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nou, voor AZ is dit, denk ik, de wedstrijd van het jaar. Er zullen ook een karrevracht AZ'ers meekomen en niet alleen in het uitvak.Met een gelijkspel ben ik erg tevreden. Ajax moet tenslotte dinsdag alweer aantreden voor de CL en AZ is natuurlijk geen Willem 2. Ajax zal in elk geval vol aan de bak moeten.
quote:Toe maar, drie clubs zelfs!
Op donderdag 30 oktober 2003 09:12 schreef Speed1971 het volgende:
Ach ik heb drie favo clubs in de HCE1 Ajax
en gedeelde tweede zijn AZ en Heerenveen, twee clubs die met relatief erg weinig geld heel leuk voetbal spelen.
En AZ speelt nu leuk voetbal, maar als het even tegenzit gaan de koppies weer hangen. Ik hoop op een 0-2
quote:Je vergeet er eentje..............
Op donderdag 30 oktober 2003 09:12 schreef Speed1971 het volgende:
Ach ik heb drie favo clubs in de HCE1 Ajax
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 09:47 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Je vergeet er eentje..............
ik ook altijd
quote:Mja AZ'ers zijn zo'n beetje de grootste successupporters die er zijn dus dat zou best kunnen.. Kan die club nooit serieus nemen.
Op donderdag 30 oktober 2003 09:19 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nou, voor AZ is dit, denk ik, de wedstrijd van het jaar. Er zullen ook een karrevracht AZ'ers meekomen en niet alleen in het uitvak.Met een gelijkspel ben ik erg tevreden. Ajax moet tenslotte dinsdag alweer aantreden voor de CL en AZ is natuurlijk geen Willem 2. Ajax zal in elk geval vol aan de bak moeten.
Maar ik ga wel gewoon uit van een 2-0 overwinning.
quote:Verklaar je nader?
Op donderdag 30 oktober 2003 10:49 schreef devv05 het volgende:Mja AZ'ers zijn zo'n beetje de grootste successupporters die er zijn dus dat zou best kunnen.
quote:Woon bij Alkmaar en nadat ze gepromoveerd waren zag je opeens allemaal mensen met AZ sjaaltjes die daarvoor voor AJAX/fnoord waren.. Sowieso vind ik AZ een beetje een hoog kindergehalte hebben, maar ach..
Op donderdag 30 oktober 2003 10:59 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Verklaar je nader?
Altijd grote mond op internet en dan met name tegen AJAX maar als je ziet wat voor gastjes het zijn..
quote:huilie
Op maandag 27 oktober 2003 18:13 schreef El_Bassie het volgende:[..]
offtopic: ga nou alsjeblieft terug naar het topic van die subtopper van je..wrom zou az het makkelijk gaan krijgen..Ik hoop niet dat jij model staat voor de intelligentie van de gemiddelde feyenoorder, al vrees ik het ergste
Ajax heeft het contract van Bogdan Lobont opengebroken en met twee jaar verlengd. Het verbeterde contract loopt tot juli 2008.
Bogdan Lobont is afkomstig van Rapid Boekarest uit Roemenië en tekende in 2000 zijn eerste contract bij Ajax. Hij debuteerde bij de Amsterdammers op 26 november 2000 tegen FC Utrecht.
De Roemeense doelman speelde in totaal 27 competitiewedstrijden voor Ajax. Ook speelde hij 3 duels in de Amstel Cup en 10 in de UEFA Champions League. In het seizoen 2001-2002 kwam hij op huurbasis uit voor Dinamo Boekarest.
Aldus ajax.nl en at5
quote:haha de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet alsof *j*xieden echte supporters zijn staan verdomme op de banken als ze met rust (maar) met 1-0 voor staan terwijl echte supporters staan te springen op de banken als ze in de 90e minuut winnen met 1-0
Op donderdag 30 oktober 2003 10:49 schreef devv05 het volgende:[..]
Mja AZ'ers zijn zo'n beetje de grootste successupporters die er zijn dus dat zou best kunnen.. Kan die club nooit serieus nemen.
moet je eens kijken als het slecht gaat met *j*x hoe vol dat het dan is ze zingen niet voor niets over jullie
THEY ONLY SING WHEN THERE WINNING
quote:PSV zoekt nog een keeper, laat maar komen die gast
Op donderdag 30 oktober 2003 15:58 schreef mitt het volgende:
jammer voor Stekelenburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |