quote:Oh tuurlijk. Alleen die scheidsrechter staat er niet voor niks. En als jij (of teamgenoten) al een paar stoten en schoppen hebben gehad, zonder dat de scheidsrechter daar ook maar iets aan doet, kan ik me voorstellen dat je daar van over de zeik raakt.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:14 schreef SCH het volgende:
Eigen verantwoordelijkheid heet dat, da's toch zo in tegen woordig
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:18 schreef F1908 het volgende:
Gelukkig die jood is 3 wedstrijden geschorst. Terecht, hij is al het dit seizoen zo bezig. Net als die andere joden spits
quote:zeg het met smileys he
Op woensdag 29 oktober 2003 11:18 schreef keeper het volgende:[..]
.
quote:
Die geweldige speler is terecht 3 wedstrijden geschorst. Jammer dat hij zich zo liet gaan, hij speelt dit seizoen al een tijdje niet zo sterk. Maar gelukkig hebben we die andere geweldige Ajax-spits
quote:Je kunt het op 1 manieren oppikken:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:20 schreef F1908 het volgende:[..]
zeg het met smileys he
1) Daar zeg je me nu wat zeg, dat is toch wel heel schokkend *huil*
2) Je moet niet zo huilen, huilie
Ik gok op nummer 2, met 1 als diepere sarcastische betekenis, gezien jouw 'normale' postsfeer. ![]()
quote:Elke niet-jood die zich voor jood uitmaakt vind ik per definitie een loser.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:26 schreef F1908 het volgende:
Gezien het feit ajacieden zich zelf joden noemen heb ik niks verkeerd gezegt. Helaas kun je dit simpelweg niet ontkennen
quote:Ja dat ben ik met je eens
Op woensdag 29 oktober 2003 11:28 schreef twi het volgende:[..]
Elke niet-jood die zich voor jood uitmaakt vind ik per definitie een loser.
quote:'t Is alleen verdomd moeilijk duidelijk te maken aan die amoeben die het blijven zingen en met zulke vlaggen naar het stadion komen he? Maar ik voel me tussen zulke lui dus gewoon niet thuis.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:29 schreef F1908 het volgende:[..]
Ja dat ben ik met je eens
Ze zien niet hoe vreemd het is. 't Is jammer dat er niet 11 zwarte jongens in de basis spelen bij Ajax. Had ik hard "Negers! Negers! Negers!" gaan roepen. Durf je te wedden dat iedereen me als blanke dan heel vreemd aan gaat staan kijken...
quote:Meen je dat? Vind je dat een rechtvaardiging om zelf te gaan schoppen of slaan? Ik niet.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:17 schreef keeper het volgende:[..]
Oh tuurlijk. Alleen die scheidsrechter staat er niet voor niks. En als jij (of teamgenoten) al een paar stoten en schoppen hebben gehad, zonder dat de scheidsrechter daar ook maar iets aan doet, kan ik me voorstellen dat je daar van over de zeik raakt.
quote:Nee, geen rechtvaardigheid. Maar je laat ook niet zomaar over je heen lopen.
Op woensdag 29 oktober 2003 12:07 schreef SCH het volgende:[..]
Meen je dat? Vind je dat een rechtvaardiging om zelf te gaan schoppen of slaan? Ik niet.
quote:jammer voor hem, hij keepte toch erg goed in z'n tijd bij ajax
Didulica brandt zijn vingers in Oostenrijk29/10/2003 12:13
Joey Didulica maakt bij Austria Wien een zware tijd door. Maar juist op het moment dat de Australische keeper de eerste man is geworden, brandt de oud-Ajacied zijn vingers. En flink ook.
In een interview met het Oostenrijkse blad Sportwoche haalde Didulica, die deze zomer Ajax verruilde voor Austria Wien, deze week uit naar bijna alles en iedereen. Zijn teamgenoten, de fans en het Oostenrijkse voetbal in het algemeen, de Australiër maakte in het interview van zijn hart geen moordkuil.'Ik heb het al zwaar sinds ik hier ben. Het was geen moment makkelijk, ik kreeg geen warm onthaal. Het is anders dan ik had verwacht en anders dan in Amsterdam.' Met weemoed denkt hij terug aan zijn periode bij Ajax, waar jonge spelers de kans krijgen en door de fans positief benaderd worden.
Zijn debuut bij Austria Wien tegen Sturm Graz was duidelijk anders. 'Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Het is een schande! Het lijkt of de fans niets van voetbal begrijpen. Al bij de wedstrijd tegen Sturm Graz. Ze hebben me nog niet in actie gezien en zijn toch negatief over mij. Ze hebben al bij mijn debuut in Graz om Mandl geroepen. Ik heb daar geen fout gemaakt, en ook in Dortmund niet.'
Het lijkt er veel op dat Didulica zich heeft vergist met zijn keuze voor Austria Wien. 'Ik ben hier met zeer ambitieuze doelen gekomen en had een goed gevoel toen ik hier tekende. Ik dacht dat Austria een bijzondere club was.' Dat laatste heeft Didulica ondervonden, zij het niet op sportief vlak. Na een mislukte kwalificatie voor de Champions League verdween Austria Wien al in de eerste ronde van de UEFA Cup van het Europese podium.
'Ik ben heel eerlijk: we zijn niet goed genoeg voor de Champions League. In een grote ploeg heb je positief ingestelde spelers nodig, alleen zij winnen prijzen. En je hebt ook goede mensen op de bank nodig. Geen spelers, die als ze op de bank zitten hopen dat de spelers op het veld het slecht doen. Zolang we hier deze instelling hebben wordt er nooit een grote prijs gepakt. Zelfs het nationale team van Oostenrijk kan niet mee in de Champions League. Het zou elke wedstrijd verliezen.'
Didulica laat zich ook laatdunkend uit over het niveau van de Oostenrijkse competitie. 'Het is een doorsnee competitie. In Europa is het er eentje met het nederigste niveau. Er is nauwelijks tactiek. Volgens mij is het devies: ga het veld op en geef honderd procent. Wie wint, wint gewoon. Je kan net zo goed een muntje opgooien.'
Het moment van het interview in Sportwoche is opmerkelijk. Didulica startte de competitie als tweede keus achter de populaire Thomas Mandl, die echter de laatste wedstrijden zijn plaats onder de lat is kwijtgeraakt aan zijn Australische concurrent. Bovendien liggen de twee concurrenten met de Weense derby in aantocht woensdag neemt Austria het op tegen Rapid extra onder een vergrootglas.
'Niet alles is correct weergegeven. Ik ben deels verkeerd geciteerd', probeerde Didulica met de schade te beperken. Zijn opmerkingen over het gebrek aan steun van de Austria-aanhang moest ook gezien worden als steun voor de andere nieuwkomer Ivica Vastic, die eveneens door zijn eigen aanhang wordt uitgefloten. Maar trainer Joachim Löw lijkt geen genoegen te nemen met dit excuus. 'Het zal zeker nog consequenties in de vorm van een straf krijgen', zei woordvoerder Christoph Pflug.
quote:Heb je voor een deel gelijk in, maar het zijn wel goedbetaalde profs met een voorbeeldfunctie, maar achteraf is er toch enige gerechtigheid nu er een vooronderzoek naar Van Bommel komt
Op woensdag 29 oktober 2003 12:10 schreef twi het volgende:
Nee, geen rechtvaardigheid. Maar je laat ook niet zomaar over je heen lopen.
quote:En als men je zit te stangen op Fok doe je ook nooit iets terug en doe je ook nooit iets ban-waardigs
Op woensdag 29 oktober 2003 12:07 schreef SCH het volgende:[..]
Meen je dat? Vind je dat een rechtvaardiging om zelf te gaan schoppen of slaan? Ik niet.
SCHeinheil
quote:Triest persoon
Gelukkig die jood is 3 wedstrijden geschorst. Terecht, hij is al het dit seizoen zo bezig. Net als die andere joden spits
quote:Geen idee, nooit zien spelen die gast maar echt duur zal ie niet meer zijn nu
Op woensdag 29 oktober 2003 15:50 schreef methodmich het volgende:
Volgens VI kan Uche in januari nog naar Ajax komen. Zitten we nou echt op hem te wachten?
quote:Dan ben je dit seizoen niet de enige geloof ik
Op woensdag 29 oktober 2003 15:58 schreef F1Bas het volgende:Geen idee, nooit zien spelen die gast
Hij mag in de CL spelen geloof ik, want hij heeft nog geen andere Europese duels gespeeld. Best moeilijk ook, in zijn situatie ![]()
Overigens mag 'ie van mij in Polen blijven. We hebben genoeg middelmatige vleugelspelers.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 29-10-2003 16:43]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |