abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:28:26 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14184078
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:23 schreef mitt het volgende:
Ben nou toch wel benieuwd wat de positie is/wordt van Soetaers.
Iedereen kan al zien dat hij gewoon een soort van Boukhari wordt.
Met alle respect mitt, maar Boukhari? Soetaers heeft toch wel een klap meer klasse. In kleine wedstrijden kan 'ie van grote waarde zijn. Boukhari is alleen maar van waarde geweest toen het al 6-0 stond voor Ajax.
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:28:52 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14184094
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Daar doe je Boukhari tekort, die is beter dan Soetaers

maandag 27 oktober 2003 @ 22:33:31 #28
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14184276
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:28 schreef twi het volgende:

[..]

Met alle respect mitt, maar Boukhari? Soetaers heeft toch wel een klap meer klasse. In kleine wedstrijden kan 'ie van grote waarde zijn. Boukhari is alleen maar van waarde geweest toen het al 6-0 stond voor Ajax.

Bedoelde het meer dat Soetaers gewoon een maat te klein is voor een echte topclub, en dat hij dus net als Boukhari eigenlijk een verkeerde aankoop is.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:35:06 #29
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14184334
Straks om 22:50 bij Studio voetbal zijn Ronald & Erwin Koeman te gast.

Dat wordt relluh

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:50:47 #30
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14184821
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:33 schreef mitt het volgende:

[..]

Bedoelde het meer dat Soetaers gewoon een maat te klein is voor een echte topclub, en dat hij dus net als Boukhari eigenlijk een verkeerde aankoop is.

Ben ik met je eens, maar tegen het gros van de tegenstanders in de Nederlandse competitie voldoet Soetaers uitstekend. Mijn visie is sowieso dat Ajax nooit 4-3-3 moet spelen in internationale wedstrijden en Nederlandse toppers. Dus dan doet Soetaers in die gevallen sowieso niet mee.
pi_14184901
zet toch iemand anders in dat logo
toch geen VDV
pi_14188995
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:35 schreef HomerJ het volgende:
Straks om 22:50 bij Studio voetbal zijn Ronald & Erwin Koeman te gast.

Dat wordt relluh

Dat viel toch erg tegen
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_14192823
quote:
De openbare aanklager van de KNVB wil Rafael van der Vaart voor zijn rode kaart tegen PSV voor vier wedstrijden schorsen, waarvan één voorwaardelijk. Ajax en zijn aanvoerder hebben tot woensdagmorgen de tijd om te laten weten of ze al dan niet akkoord gaan met het schikkingsvoorstel.
Van der Vaart werd in de topper in Eindhoven vlak voor rust uit het veld gestuurd nadat hij John de Jong zonder bal in de buurt zachtjes in zijn rug trapte. Scheidsrechter Eric Braamhaar greep in en deelde zijn eerste kaart in het tumultueuze duel uit.

Na afloop bekende Van der Vaart dat hij geïrriteerd was over de elleboog die hij even daarvoor in zijn gezicht kreeg van Mark van Bommel, en waar Braamhaar niet bij ingreep. Toen De Jong hem bij de duw- en trekpartij aan de zijlijn ook nog eens op zijn knie raakte, verloor Van der Vaart zijn beheersing en deelde hij een tikkie uit.

De aanklager lijkt gezien zijn voorstel niet gevoelig voor de door Van der Vaart aangevoerde verzachtende omstandigheden. Het blijft natrappen en Van der Vaart had zich beter moeten beheersen.

van www.vi.nl
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:05:35 #34
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14193591
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
van www.vi.nl
Mja, op zich lig ik er niet wakker van, maar ik vind het een duel teveel.
pi_14193687
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:05 schreef twi het volgende:

Mja, op zich lig ik er niet wakker van, maar ik vind het een duel teveel.

Totale willekeur. Rommedahl werd vrij gesproken en Ramzi kreeg 3 duels waarvan 1 voorwaardelijk. Over de overige zaken is trouwens nog niks bekend en ik denk dat het met een sisser zal aflopen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:14:44 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14193833
Ik denk ook dat van Bommel niks zal krijgen. Nou zal dat weinig uitmaken, die zal binnenkort toch wel onder het mes gaan. Maar Zlatan zal ook niks krijgen en Vennegoor en de Jong kunnen ook rustig slapen. Misschien maar goed ook, anders krijgen we weer van die chelloboys die hier gaan zeuren en gaan schreeuwen over de KNJB e.d. (wat ze nu toch al doen, yade yade Zlatan dit, kutneus dat).

Ik neem het verlies van vdV wel. Komt niet slecht uit, kan 'ie wat wedstrijdjes zichzelf opnaaien en met wat rust de CL in gaan.

dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:15:49 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_14193861
IK kan er idd ook niet echt wakker van liggen, hij speelt als een krant de laatste tijd. Tijd voor Mitea .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:17:42 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14193909
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:15 schreef HeatWave het volgende:
IK kan er idd ook niet echt wakker van liggen, hij speelt als een krant de laatste tijd. Tijd voor Mitea Sneijder .
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:20:54 #39
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14193994
Nu staat er weer een poll op VI over de oorzaak van het uit de hand lopen van PSV - Ajax. Staat ertussen "13% Uitlatingen Koeman over Kezman".

Ik snap het niet, welke uitlatingen dan? Dat 'ie het competitievervalsing vond als de zaak over het weekend heengetild zou worden? Want over een eventuele uitspraak van die zaak heeft hij bij mijn weten niks gezegd, alleen dat de zaak behandeld moest worden...

pi_14194069
Dat zijn gewoon gefrustreerde types, de hoofdschuldigen waren de 22 spelers op het veld, die hadden zich moeten inhouden
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:25:16 #41
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14194130
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:20 schreef twi het volgende:

Ik snap het niet, welke uitlatingen dan? Dat 'ie het competitievervalsing vond als de zaak over het weekend heengetild zou worden? Want over een eventuele uitspraak van die zaak heeft hij bij mijn weten niks gezegd, alleen dat de zaak behandeld moest worden...

Het is toch niet meer dan normaal dat Koeman vraagt voor afhandeling van de zaak voor de wedstrijd tegen ajax?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_14194172
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:25 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Het is toch niet meer dan normaal dat Koeman vraagt voor afhandeling van de zaak voor de wedstrijd tegen ajax?

Uh, vind ik wel.. Ik vind het niet normaal dat je op een dergelijke manier je straf kunt 'ontlopen'
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:29:12 #43
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14194239
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:26 schreef devv05 het volgende:

Uh, vind ik wel.. Ik vind het niet normaal dat je op een dergelijke manier je straf kunt 'ontlopen'

Volgens mij begrijp je mij verkeerd!

Ik vind het juist goed dat Koeman er op aan heeft gedrongen om voor psv-ajax een uitspraak te vragen m.b.t. Kezman!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_14195045
4 wedstrijden voor VDV? Het zal wel. Hij speelt idd als een krant in de HCE maar in de CL issie gelukkig vaak wat scherper. Dus kan hij zic mooi richten op de belangrijke CL duels die gaan komen.

Maar toch blijft het heel raar als Von Bommel wegkomt met de actie tegen VDV en zoals Ruud Gullit in Voetbal Insite zei over de actie VoH, dat was zeker opzet en zal ook bestraft moeten worden. Maar gezien de willekeur van de KNVB was het eerst PSV die aan de beurt was (Kezman), nu is Ajax aan de beurt (VDV), en strax is PSV weer aan de beurt.......mark my words.

Verder is het lekker dat het uiteindelijk toch nog 2-2 is geworden en dat Ajax gewoon nog steeds bovenaan staat. Daar gaat het uiteindelijk toch om.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14195284
Niet met zijn allen gaan oordelen voordat bekend is wat er met de overige gevallen gaat gebeuren lijkt me.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14195715
Die foto in de Telegraaf van gisteren, met dat duel tussen Lobont en Vennegoor, valt die nog ergens te zien?

Op de site van de Telegraaf kan ik hem niet vinden.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14196130
Volgens mij waren de neuzen zich afgelopen zzondag aan het voorbereiden op hun cursus zelfverdediging, met examen 9 November in Den Haag.

We'll beat the crap out of them.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_14196163
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:57 schreef Speed1971 het volgende:

Verder is het lekker dat het uiteindelijk toch nog 2-2 is geworden en dat Ajax gewoon nog steeds bovenaan staat. Daar gaat het uiteindelijk toch om.

Het gaat erom wie er aan het einde bovenaan staat. En dat is gewoon weer PSV. Succes tegen AZ, doe maar een gelijkspel, proberen wij te winnen van NAC en we hebben 3 koplopers.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_14196178
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:35 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij waren de neuzen zich afgelopen zzondag aan het voorbereiden op hun cursus zelfverdediging, met examen 9 November in Den Haag.

We'll beat the crap out of them.

De Haag? Makkie, zie PSV zelfs met 10 man....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14196307
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:37 schreef F1Bas het volgende:

De Haag? Makkie, zie PSV zelfs met 10 man....

Dat zegt niet zoveel. De Graafschap uit is voor PSV altijd lastig geweest, maar Ajax wint er meestal zonder problemen. Het omgekeerde is het geval bij Utrecht uit. En ik denk dat ze in Den Haag liever van Ajax winnen dan van PSV, zeker gezien het verleden
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')