quote:Met alle respect mitt, maar Boukhari? Soetaers heeft toch wel een klap meer klasse. In kleine wedstrijden kan 'ie van grote waarde zijn. Boukhari is alleen maar van waarde geweest toen het al 6-0 stond voor Ajax.
Op maandag 27 oktober 2003 22:23 schreef mitt het volgende:
Ben nou toch wel benieuwd wat de positie is/wordt van Soetaers.
Iedereen kan al zien dat hij gewoon een soort van Boukhari wordt.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Daar doe je Boukhari tekort, die is beter dan Soetaers
quote:Bedoelde het meer dat Soetaers gewoon een maat te klein is voor een echte topclub, en dat hij dus net als Boukhari eigenlijk een verkeerde aankoop is.
Op maandag 27 oktober 2003 22:28 schreef twi het volgende:[..]
Met alle respect mitt, maar Boukhari? Soetaers heeft toch wel een klap meer klasse. In kleine wedstrijden kan 'ie van grote waarde zijn. Boukhari is alleen maar van waarde geweest toen het al 6-0 stond voor Ajax.
Dat wordt relluh
quote:Ben ik met je eens, maar tegen het gros van de tegenstanders in de Nederlandse competitie voldoet Soetaers uitstekend. Mijn visie is sowieso dat Ajax nooit 4-3-3 moet spelen in internationale wedstrijden en Nederlandse toppers. Dus dan doet Soetaers in die gevallen sowieso niet mee.
Op maandag 27 oktober 2003 22:33 schreef mitt het volgende:[..]
Bedoelde het meer dat Soetaers gewoon een maat te klein is voor een echte topclub, en dat hij dus net als Boukhari eigenlijk een verkeerde aankoop is.
quote:Dat viel toch erg tegen
Op maandag 27 oktober 2003 22:35 schreef HomerJ het volgende:
Straks om 22:50 bij Studio voetbal zijn Ronald & Erwin Koeman te gast.Dat wordt relluh
quote:van www.vi.nl
De openbare aanklager van de KNVB wil Rafael van der Vaart voor zijn rode kaart tegen PSV voor vier wedstrijden schorsen, waarvan één voorwaardelijk. Ajax en zijn aanvoerder hebben tot woensdagmorgen de tijd om te laten weten of ze al dan niet akkoord gaan met het schikkingsvoorstel.
Van der Vaart werd in de topper in Eindhoven vlak voor rust uit het veld gestuurd nadat hij John de Jong zonder bal in de buurt zachtjes in zijn rug trapte. Scheidsrechter Eric Braamhaar greep in en deelde zijn eerste kaart in het tumultueuze duel uit.Na afloop bekende Van der Vaart dat hij geïrriteerd was over de elleboog die hij even daarvoor in zijn gezicht kreeg van Mark van Bommel, en waar Braamhaar niet bij ingreep. Toen De Jong hem bij de duw- en trekpartij aan de zijlijn ook nog eens op zijn knie raakte, verloor Van der Vaart zijn beheersing en deelde hij een tikkie uit.
De aanklager lijkt gezien zijn voorstel niet gevoelig voor de door Van der Vaart aangevoerde verzachtende omstandigheden. Het blijft natrappen en Van der Vaart had zich beter moeten beheersen.
quote:Mja, op zich lig ik er niet wakker van, maar ik vind het een duel teveel.
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
van www.vi.nl
quote:Totale willekeur. Rommedahl werd vrij gesproken en Ramzi kreeg 3 duels waarvan 1 voorwaardelijk. Over de overige zaken is trouwens nog niks bekend en ik denk dat het met een sisser zal aflopen
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:05 schreef twi het volgende:Mja, op zich lig ik er niet wakker van, maar ik vind het een duel teveel.
Ik neem het verlies van vdV wel. Komt niet slecht uit, kan 'ie wat wedstrijdjes zichzelf opnaaien en met wat rust de CL in gaan.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:15 schreef HeatWave het volgende:
IK kan er idd ook niet echt wakker van liggen, hij speelt als een krant de laatste tijd. Tijd voor Mitea Sneijder.
Ik snap het niet, welke uitlatingen dan? Dat 'ie het competitievervalsing vond als de zaak over het weekend heengetild zou worden? Want over een eventuele uitspraak van die zaak heeft hij bij mijn weten niks gezegd, alleen dat de zaak behandeld moest worden...
quote:Het is toch niet meer dan normaal dat Koeman vraagt voor afhandeling van de zaak voor de wedstrijd tegen ajax?
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:20 schreef twi het volgende:Ik snap het niet, welke uitlatingen dan? Dat 'ie het competitievervalsing vond als de zaak over het weekend heengetild zou worden? Want over een eventuele uitspraak van die zaak heeft hij bij mijn weten niks gezegd, alleen dat de zaak behandeld moest worden...
quote:Uh, vind ik wel.. Ik vind het niet normaal dat je op een dergelijke manier je straf kunt 'ontlopen'
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:25 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Het is toch niet meer dan normaal dat Koeman vraagt voor afhandeling van de zaak voor de wedstrijd tegen ajax?
quote:Volgens mij begrijp je mij verkeerd!
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:26 schreef devv05 het volgende:Uh, vind ik wel.. Ik vind het niet normaal dat je op een dergelijke manier je straf kunt 'ontlopen'
Ik vind het juist goed dat Koeman er op aan heeft gedrongen om voor psv-ajax een uitspraak te vragen m.b.t. Kezman!
Maar toch blijft het heel raar als Von Bommel wegkomt met de actie tegen VDV en zoals Ruud Gullit in Voetbal Insite zei over de actie VoH, dat was zeker opzet en zal ook bestraft moeten worden. Maar gezien de willekeur van de KNVB was het eerst PSV die aan de beurt was (Kezman), nu is Ajax aan de beurt (VDV), en strax is PSV weer aan de beurt.......mark my words.
Verder is het lekker dat het uiteindelijk toch nog 2-2 is geworden en dat Ajax gewoon nog steeds bovenaan staat. Daar gaat het uiteindelijk toch om.
Op de site van de Telegraaf kan ik hem niet vinden.
We'll beat the crap out of them.
quote:Het gaat erom wie er aan het einde bovenaan staat. En dat is gewoon weer PSV. Succes tegen AZ, doe maar een gelijkspel, proberen wij te winnen van NAC en we hebben 3 koplopers.
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:57 schreef Speed1971 het volgende:Verder is het lekker dat het uiteindelijk toch nog 2-2 is geworden en dat Ajax gewoon nog steeds bovenaan staat. Daar gaat het uiteindelijk toch om.
quote:De Haag? Makkie, zie PSV zelfs met 10 man....
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:35 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij waren de neuzen zich afgelopen zzondag aan het voorbereiden op hun cursus zelfverdediging, met examen 9 November in Den Haag.We'll beat the crap out of them.
quote:Dat zegt niet zoveel. De Graafschap uit is voor PSV altijd lastig geweest, maar Ajax wint er meestal zonder problemen. Het omgekeerde is het geval bij Utrecht uit. En ik denk dat ze in Den Haag liever van Ajax winnen dan van PSV, zeker gezien het verleden
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:37 schreef F1Bas het volgende:
De Haag? Makkie, zie PSV zelfs met 10 man....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |