quote:Waarom link je naar dit zelfde topic. Probeer je ons in dit labyrint te houden?
Op maandag 27 oktober 2003 18:07 schreef Akkersloot het volgende:Verder naar Waarom tellen atheisten niet mee in statistieken ?
quote:Het geeft een bepaalde groep moslims gewoon valse hoop daar zij, en blijkbaar heel veel andere mensen, zo redeneren dat atheisten/kerkelijk ongebondenen gewoon niet mee tellen.
Op maandag 27 oktober 2003 19:12 schreef Keromane69 het volgende:[.Op maandag 27 oktober 2003 09:21 schreef Akkersloot het volgende:
Stel in een land.]Yep. Of het expres zo wordt uitgedrukt weet ik niet.
Ik vind het overigens jammer dat ik vam die vraag "stel in een land wonen 5 % moslims en 95 % moslims is dat land dan islamitisch of atheistisch" niet in een poll heb kunnen verwerken.
quote:Foutje. Nu even ge-edit. Ik had nog wat discussie gevoerd in de feedback van POL over het verplaatsen van deze topic naar WFL.
Op maandag 27 oktober 2003 19:16 schreef the.moderator het volgende:[.Op maandag 27 oktober 2003 18:07 schreef Akkersloot het volgende:
Verder naar Waarom tellen atheisten niet mee in statistieken ?]Waarom link je naar dit zelfde topic. Probeer je ons in dit labyrint te houden?
(Volgens mij is het immers een kwestie van politiek om in dat voorbeeld als 95 % wel of niet te dulden dat de resterende 5 % mag zeggen dat we wel of niet in een islamitisch land leven)
quote:Dit was gewoon een geval van GMTA.
Op maandag 27 oktober 2003 19:07 schreef ZozoVII het volgende:
Schorpioen- lang niet altijd, maar soms wel, loont het om behalve de openingspost ook de posts die al gemaakt zijn te lezen. Voordat je een bijdrage doet die blijkt geen bij-drage te zijn maar een echo van iets wat we al eerder in de reactie van een ander gelezen hebben...
quote:Is een ongelovige een atheist? Of iemand van een ander geloof? of iemand die zich simpelweg niet bezighoudt met geloof? Het ligt m.i. aan predikaten die geplakt worden vanuit het referentiekader.
Op maandag 27 oktober 2003 19:18 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Ik vind het overigens jammer dat ik vam die vraag "stel in een land wonen 5 % moslims en 95 % moslims is dat land dan islamitisch of atheistisch" niet in een poll heb kunnen verwerken.
Sec genomen, strengste selecticriteria, is iedereen ongelovig. Wereldwijd gezien. 'Ongelovig' is een predikaat wat gelovigen opplakken. Ik niet iig.
quote:Verwar jij Atheïsme niet een beetje met Anarchisme? }
Op maandag 27 oktober 2003 09:29 schreef Represent het volgende:
Eigenlijk vind ik nergens in geloven ook een geloof. Maar de reden datze niet in statistieken staan, is omdat ze overal tegen zijn, dus ook statistieken...
60 procent van de Fok!kers gelooft niet.
Goedgoed, a-theïsme betekent inderdaad dat je niet in de theïstische (een invloedrijke stroming binnen het christendom, ook de opvatting over God in de Islam is theïstisch) God gelooft.
Mensen die Hindoe zijn, Sikh, New Age, zullen de vraag dus met nee beantwoorden. Heb je dan een goed beeld van het geloof van de FOK!ker? Je hebt nog maar 1 mogelijkheid voor geloof uitgesloten.
quote:190. En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.
Op donderdag 13 november 2003 21:04 schreef Akkersloot het volgende:
Atheisten tellen niet alleen mee in de statistieken maar schijnbaar ook niet in het leven. Althans volgens de islamofielen (niet moslims die de islam echter tot den treure verdedigen). Schrijf je in een post dat volgens de koran de ongelovigen bestreden moeten worden ("tot dat de godsdienst aan allah behoort" 2:193) dan is de reactie steevast "maar volgens de koran zijn ook de joden en christenen gelovigen". Ja hoor. Zijn dus o.a. de atheisten vogelvrij
191. En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.
192. Maar als zij ophouden, dan is Allah zeker Vergevensgezind, Genadevol.
193. En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.
Cursusje begrijpend lezen Akkerstront?
quote:Waarom weet je dat zeker ? Heb je daarvan een goed voorbeeld ?
Op maandag 27 oktober 2003 09:21 schreef Akkersloot het volgende:
Stel in een land wonen 5 % moslims en 95 % atheisten. Ik weet zeker dat heel veel mensen durven te beweren dat dat land dan islamitisch is. Atheisten worden als gevolg van indoctrinatie door religieuzen in de geloofsstatistieken gewoon niet meegeteld.Zo verschenen er onlangs weer statistieken. Van de bevolking van 18 jaar en ouder was 41 % kerkelijk ongebondenen, 31 % katholieken, 11 % hervormden, 7 % gereformeerden en 5 % moslims. De katholieken werd de "grootste geloofsgemeenschap" genoemd en de moslims de vierde grootste. Kerkelijk ongebondenen werden gewoon niet meegerekend.
Waar verschenen die statistieken ?
Denk je dat het erg steil gelovig volk is dat enquetes verricht ?
quote:Wat gebruik jij vreemde definities (en verhaspelingen ook, je kunt iets niet tot den treure verdedigen).
Op donderdag 13 november 2003 21:04 schreef Akkersloot het volgende: Althans volgens de islamofielen (niet moslims die de islam echter tot den treure verdedigen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |