Inmiddels 1.04 minuten af (zoiets), en met de volgende link kan je downloaden: (genre: drum n bass / wazigheid )
Later .
quote:Hehe jah, ben nogal out of samples, en had geen zin om CoolEdit op te starten
Op maandag 27 oktober 2003 00:06 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
hij is wel vet op het eind... probeer misschien ff een strakke break beat eronder te zetten
Maar tis vast een 'geraamte' voor de track zeg maar .
quote:okee dan, mooi geraamte..... ga verder zou ik zeggen....
Op maandag 27 oktober 2003 00:07 schreef UndergroundWorldWide het volgende:[..]
Hehe jah, ben nogal out of samples, en had geen zin om CoolEdit op te starten
.
Maar tis vast een 'geraamte' voor de track zeg maar
.
Ik zou alleen de bas iets gladder maken, die heeft nu een wat hoog "hardcore house" gehalte.
Bliep-bliep geluidjes eruit, hardcore kick zo goed als eruit gehaald, melodietje beetje tunen, en eindbeat nog beetje verkloot
.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-10-2003 09:43]
quote:That's me
Op maandag 27 oktober 2003 19:27 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
misschien iets té vaag.
Ik ben het niet met Famas eens dat hier een dikke beat onder zou moeten, dat vind ik hier niet passen. Zo zie je maar dat smaak heel persoonlijk is
Ik vind alleen nu de overgang van het gedeelte met die samples van stemmen naar het gedeelte daarna met het 'vage' bass-loopje niet zo mooi. Ik zou daar nog een betere overgang maken. Nu is dat nog net iets te abrubt.
PS, Maleh: Die quote is niet van Aphex Twin, maar van Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 02:29 schreef Wolve000 het volgende:
Deze versie is al een heel stuk beter dan de eerste vind ik.Cool, tahnx
.
Ik ben het niet met Famas eens dat hier een dikke beat onder zou moeten, dat vind ik hier niet passen. Zo zie je maar dat smaak heel persoonlijk is
Inderdaad, dit is ook echt niet als gabbertrack bedoelt of zo .. (iets TE simpel imo).
Ik vind alleen nu de overgang van het gedeelte met die samples van stemmen naar het gedeelte daarna met het 'vage' bass-loopje niet zo mooi. Ik zou daar nog een betere overgang maken. Nu is dat nog net iets te abrubt.
True. Die laatste beat was ook gewoon in een keer verzonnen, om paar samples te checken, en had ik er voordat ik hem opsloeg ff erachter geplakt.. Is ook niet de bedoeling dat het zo blijft
.
PS, Maleh: Die quote is niet van Aphex Twin, maar van Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
quote:Ik ben benieuwd naar je volgende versie van het nummer
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:44 schreef UndergroundWorldWide het volgende:[..]
.
-edit: offtopic.-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-10-2003 09:43]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |