negative,Neljä ruusua,the 69 eye's,Turbonegro en the rasmus
quote:oe das veel
Op zondag 9 november 2003 19:47 schreef audioslaaf het volgende:
Wat vinden jullie HIM-fan eigenlijk nog meer mooi om naar te luisteren?.
quote:Metallica, ac/dc, iron maiden, michael jackson en veel jaren 80 (poedel)rock
Op zondag 9 november 2003 19:47 schreef audioslaaf het volgende:
Wat vinden jullie HIM-fan eigenlijk nog meer mooi om naar te luisteren?.
quote:Hou je van Iced Earth?
Op maandag 10 november 2003 10:54 schreef --H-I-M-- het volgende:[..]
Metallica, ac/dc, iron maiden, michael jackson en veel jaren 80 (poedel)rock
quote:Nou ik moet heel eerlijk zijn dta ik nog nooit een nr van hun gehoord heb, ik zal eens rondkijken!!
Op maandag 10 november 2003 11:24 schreef audioslaaf het volgende:[..]
Hou je van Iced Earth?
Dat past namelijk wel in het rijtje Metallica, Iron Maiden...
Daar houd ik heel veel van.
Vind trouwens meat loaf en savatage ook heel leuk
quote:Ja je moet het eens downloaden.
Op maandag 10 november 2003 12:56 schreef --H-I-M-- het volgende:[..]
Nou ik moet heel eerlijk zijn dta ik nog nooit een nr van hun gehoord heb, ik zal eens rondkijken!!
Vind trouwens meat loaf en savatage ook heel leuk
wat heeft dat BAM board met HIM te make
[Dit bericht is gewijzigd door RAM_ op 10-11-2003 23:18]
quote:ja dat mag, tenzij het copyrightschending is, daar zijn ze nogal streng in geloof ik.
Op maandag 10 november 2003 23:13 schreef RAM_ het volgende:
mag ik hier mp3 bootlegs posten heb een site waar 4 hele concertren op staan!wat heeft dat BAM board met HIM te make
[Dit bericht is gewijzigd door tummus op 11-11-2003 18:48]
quote:Deze hebben al iets duidelijker iets met HIM te maken, ja.
Op dinsdag 11 november 2003 18:20 schreef tummus het volgende:
ok...
misschien dat deze decks (Bam Him II en I) meer met Him te maken heeft omdat er een heartagram op staat ookal heet het andere deck Bam Him 3 (opvolger van deze)
[afbeelding] [afbeelding]
Ik luister HIM, waar ik verder dan naar "moet" luisteren bepaalt iemand anders niet voor mij ![]()
kijk maar naar me fotoboek, daar staat een lijstje bands die ik luister... of je dr tevdreden mee bent of neit, kgeef er eerlijk gezegd erg weinig om
Bam heeft trouwens de clip van Funeral of Hearts geregiseerd,
zal hier wel geen nieuwtje zijn..
quote:Dus iemand die naar HIM luisterd moet verder naar bands luisteren die met HIM te maken hebben? Onzin natuurlijk.
Op dinsdag 11 november 2003 19:41 schreef -Muse- het volgende:
lol, The Rasmus heeft echt nix met HIM te maken man...
The rasmus is een commeciele rotband met een zanger die een raar hoofd heeft :/Ik luister HIM, waar ik verder dan naar "moet" luisteren bepaalt iemand anders niet voor mij
kijk maar naar me fotoboek, daar staat een lijstje bands die ik luister... of je dr tevdreden mee bent of neit, kgeef er eerlijk gezegd erg weinig om
En The Rasmus is best een aardige band. Best leuke muziek. Het is wel commercieel, ik houd er dus ook niet zo van, maar de muziek is goed. En dat de zanger een raar hoofd is ja, ik beoordeel bands meestal op andere dingen.
En de opmerking: Ik luister HIM, waar ik verder dan naar "moet" luisteren bepaalt iemand anders niet voor mij
.
WTF heeft dat met ons te maken? Erg fjin voor je, dat jij je eigen favroiete bands bepaalt! Doe ik ook
!
En ik kan me niet voorstellen dat iemand niet tevreden zou zijn met jouw muzieksmaak. Iemand is het er misschien niet mee eens, maar tevreden? Maar erg fijn dat je er eerlijk gezegd, weinig omgeeft. Goed dat je zo sterk staat
!
homo.
quote:en om dat nou als eens soort van scheldwoord te gebruiken is dan ook weer niet nodig
Op woensdag 12 november 2003 13:55 schreef audioslaaf het volgende:[..]
bladibla..
homo.
quote:Ik irriteer me aan de user. Wat moet ik dan zeggen?
Op woensdag 12 november 2003 14:14 schreef Ils het volgende:[..]
en om dat nou als eens soort van scheldwoord te gebruiken is dan ook weer niet nodig
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:21 schreef audioslaaf het volgende:[..]
Ik irriteer me aan de user. Wat moet ik dan zeggen?
quote:Je kunt je hier normaal gedragen en normaal reageren.
Op woensdag 12 november 2003 14:21 schreef audioslaaf het volgende:[..]
Ik irriteer me aan de user. Wat moet ik dan zeggen?
Sterker nog ik krom mn tenen elke keer weer als er een beroemde band is die zegt dat ze "niet-commercieel" zijn, nee tuurlijk niet, nou dan was je echt niet bekend in nederland hoor!
Ik zou willen dat mijn band commercieel was en superveel platen verkocht en veel optredens kreeg!
quote:Nah.. een liedje word ook zeker niet slechter als de band commercieel is.
Op donderdag 13 november 2003 12:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik snap echt nopg steeds niet wat commercie met de kwaliteit van een nummer te maken heeft, als het goed is is het goed, het nummer wordt echt niet slecht als de band ineens commercieel is.Sterker nog ik krom mn tenen elke keer weer als er een beroemde band is die zegt dat ze "niet-commercieel" zijn, nee tuurlijk niet, nou dan was je echt niet bekend in nederland hoor!
Ik zou willen dat mijn band commercieel was en superveel platen verkocht en veel optredens kreeg!
al hoop ik dat HIM niet in de top 10 terecht komt van de top 40 want kreeg vandaag weer van iemand te horen " o staat ie in de top 40?? nee?? dan ken ik h'm niet want alles wat niet minimaal in de top 10 staat dat ken ik niet"
mijn mond viel open van verbazing
hoe simpel kan iemand zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |