quote:Inderdaad.. dat deel snapte ik ook al niet. Hoewel ik ze wel hamburgers op zo'n plaat zag bakken, maar op het moment dat ik ze die diepvries friet zag pakken dacht ik wel even "Hoe komen ze aan een frituurpan dan?"
Op maandag 27 oktober 2003 09:11 schreef QnmS het volgende:
Nog FF wat anders. Bij hun ''vreetpartij' zg ik de frites & hamburgers in (zeg maar) MacDonalds verpakkingen zag. Terwijl ik me toch echt meen te herinneren dat Geert/Björn (half)voorgebakken friet uit de koeling mee hadden genomen.Hebben ze nu zelf de friet gebakken of hadden ze dat FastFood spul via een koerier laten brengen ???
Vooral omdat ik aanneem dat wanneer je een vreetpartij hebt en de burger & patat zelf bakt, dit toch niet in zakjes gaat doen etc.
quote:Deze is zooo gaaf
Op maandag 27 oktober 2003 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Zo van : "nee, dit kan niet...dit meen je niet... wat is hier aan de hand "
quote:Bakjes waren los gekocht, en er zal naast een bakplaat ook wel een frituur hebben gestaan.
Op maandag 27 oktober 2003 09:28 schreef Qarinx het volgende:
Inderdaad.. dat deel snapte ik ook al niet. Hoewel ik ze wel hamburgers op zo'n plaat zag bakken, maar op het moment dat ik ze die diepvries friet zag pakken dacht ik wel even "Hoe komen ze aan een frituurpan dan?"
Ik vind het echt geweldig dat iemand die niks doet en alleen maar over eten zeurt er zo lang in kan blijven. Stiekem bescheet ik hem wel even dat ie de onderwaterproef nog zou winnen ook, hij bleef best lang zitten!
quote:Geert en Ryan, dat scheelde trouwens echt niets... Ik vind dat Ryan de laatste paar afleveringen minder in de picture is... en eigenlijk is hij best okay zo.
Op maandag 27 oktober 2003 09:30 schreef Pitbulleke het volgende:
Hahaha ja Judge die âh âh Dûhaaaaag zingtIk vind het echt geweldig dat iemand die niks doet en alleen maar over eten zeurt er zo lang in kan blijven. Stiekem bescheet ik hem wel even dat ie de onderwaterproef nog zou winnen ook, hij bleef best lang zitten!
quote:Ik zit wel te wachten op het moment dat die twee heren ook één bed gaan delen
Geert en Ryan, dat scheelde trouwens echt niets... Ik vind dat Ryan de laatste paar afleveringen minder in de picture is... en eigenlijk is hij best okay zo.
quote:Haha, is me niet opgevallen trouwens.
Op maandag 27 oktober 2003 09:35 schreef Pitbulleke het volgende:
Ik zit wel te wachten op het moment dat die twee heren ook één bed gaan delenDie Ryan kruipt Geert bijkans in z'n kont, twee afleveringen geleden hoorde je hem zo'n beetje na elke zin ook "hè Geert?" zeggen bah bah bah
Het mes wat Bjorn in zijn rug dacht te krijgen kwam zomaar in karen d'r rugje terecht.
In eerste instantie dacht ik eruit is eruit, maar even nadenkende is het toch wel een fraai concept, elke week een battle tussen de afvallers, dat verhoogd de spanning. Alleen mag er dan wel wat zendtijd bij, twee battle's en een eilandraad, dan blijft er weinig tijd over voor het gewone eilandleven.
quote:Vanavond..
Op maandag 27 oktober 2003 10:30 schreef amaranta het volgende:
ships.
ik heb de aflevering van gister gemist,
en mn pa heeft het verkeerde opgenomen
weet er iemand wanneer dit nou herhaald wordt?
quote:ah, vetjes, en hoe laat?
Op maandag 27 oktober 2003 10:30 schreef Qarinx het volgende:[..]
Vanavond..
quote:En anders de update voor de volgende aflevering, a.s. zondag dus.
Op maandag 27 oktober 2003 10:30 schreef Qarinx het volgende:
Vanavond..
quote:Ik zou zo'n pa er meteen uitstemmen
ik heb de aflevering van gister gemist, en mn pa heeft het verkeerde opgenomen
quote:Volgens mij heeft hij gewoon een goede conditie. En hij is erg gedreven altijd tijdens een proef (en overtuigd van zichzelf
Op maandag 27 oktober 2003 10:36 schreef Coelho het volgende:
Waar ik enorm van stond te kijken is dat Ryan 2.45 minuten onder water kon blijven. Zou je gaswisseling ook lager worden naarmate je stofwisseling minder wordt (vanwege weinig voedsel?).
quote:ik ga zelf al het huis uit en ik neem de videorecorder gewoon mee
Op maandag 27 oktober 2003 10:40 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Ik zou zo'n pa er meteen uitstemmen
quote:Niet, want er is geen herhaling vanavond?
Op maandag 27 oktober 2003 10:41 schreef amaranta het volgende:
maar eh, hoe laat vanavond?
ER = Emergency Room
quote:ik denk tijdens het nachtprogramma dat ze bedoelde
Op maandag 27 oktober 2003 10:45 schreef Elevation het volgende:[..]
Niet, want er is geen herhaling vanavond?
ER = Emergency Room
quote:Huh, oh naja.. pech dan... ik dacht dat ze het altijd een dag later herhaalden.
Op maandag 27 oktober 2003 10:45 schreef Elevation het volgende:[..]
Niet, want er is geen herhaling vanavond?
ER = Emergency Room
Offtopic: leuk plaatje Elevation!
quote:Ik ben er ook nog niet achter hoe het nou met de herhaling zit.
Op maandag 27 oktober 2003 10:48 schreef Qarinx het volgende:[..]
Huh, oh naja.. pech dan... ik dacht dat ze het altijd een dag later herhaalden.
quote:Als het goed is dus in de nachtuitzending van maandag en woensdag. Ik las hier ergens een tijdje terug dat de herhalingen op v8 stonden gepland, maar dat is Veronica geworden, met andere programmering dus, zoiets ... In het ergste geval moet dus wachten tot de update op zondag.
Op maandag 27 oktober 2003 11:05 schreef pos het volgende:
Ik ben er ook nog niet achter hoe het nou met de herhaling zit.
Volgens mij herhalen ze niet meer.
quote:Over een tijdje gaan gekken (zoals ik) het nog een keer volgen. Ze hadden minstens of overdag of 's nachts een volledige herhaling van de aflevering moeten doen, al kunnnen de mensen ook wel toe met de update.
Op maandag 27 oktober 2003 10:53 schreef -Mk- het volgende:
Wel doelloos dat ze het later nog een keer allemaal gaan herhalen, kunnen ze het beter nu meteen doen. Alhoewel, ook wel leuk om het over een tijdje nog een keer te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |