quote:Dat laatste lijkt me het meest voor de hand liggen.
Op zondag 26 oktober 2003 22:14 schreef elcastel het volgende:
Is er nou bekend wat er precies gebeurt met die mensen op dat duivelseiland ? Gaat daarvan iemand direct naar de finale of moet degene elke week een proef doen tegen een nieuwe afvaller of wat ?
Bjorn heeft dan wel een makkie mocht hij volgende week uitvallen.Een eerlijke strijd is het dan dus ook weer niet.
quote:Vintage Expeditie Robinson
Op zondag 26 oktober 2003 22:18 schreef -Mk- het volgende:[..]
Dat is helemaal waar.
.
Goed, kom maar kom maarrrrr met dat antwoord
quote:Dat vind ik dus ook, als het dan steeds op een fysieke proef aankomt, dan legt iedereen het af, tenminste dan heeft Björn teveel voordeel, beetje scheef in mijn ogen. Al is de nadruk op die strijd wel volgens het Robinson plaatje, ik vind dit wat makkelijk, althans zo lijkt het.
Op zondag 26 oktober 2003 22:20 schreef schatje het volgende:
Bjorn heeft dan wel een makkie mocht hij volgende week uitvallen.Een eerlijke strijd is het dan dus ook weer niet.
quote:Bij Björn komen die ondertitels beter naar voren bij die baard, bij anderen vallen ze weg in het witte zand.
Op zondag 26 oktober 2003 22:24 schreef computergirl het volgende:
Waarom wordt Björn als enige Belg eigenlijk ondertiteld? Ik vind zijn vlaams niet slechter te verstaan dan bv Geert.
Niets mis mee.. maar het viel me op... "yeah! party tonight!" en nog een handvol
quote:Wat hadden ze daar bij moeten zetten dan ??
Op zondag 26 oktober 2003 22:24 schreef -Mk- het volgende:
Karen was idd ook niet echt te verstaan.
quote:Judge kan dat ook erg goed hoor
Op zondag 26 oktober 2003 22:26 schreef Starfish het volgende:
Valt het jullie trouwens ook zo op dat die Belgen zo vaak complete Engelse uitspraken er in gooien?Niets mis mee.. maar het viel me op... "yeah! party tonight!" en nog een handvol
quote:Nouja, het zal dan wel geen fysieke proef worden.Ze zullen er wel iets op verzinnen
Op zondag 26 oktober 2003 22:23 schreef elcastel het volgende:[..]
Dat vind ik dus ook, als het dan steeds op een fysieke proef aankomt, dan legt iedereen het af, tenminste dan heeft Björn teveel voordeel, beetje scheef in mijn ogen. Al is de nadruk op die strijd wel volgens het Robinson plaatje, ik vind dit wat makkelijk, althans zo lijkt het.
quote:Schelpen zoeken.
Op zondag 26 oktober 2003 22:30 schreef schatje het volgende:
Nouja, het zal dan wel geen fysieke proef worden.Ze zullen er wel iets op verzinnen.
quote:whahaha
Op zondag 26 oktober 2003 22:31 schreef elcastel het volgende:[..]
Schelpen zoeken.
mjwa, zodra het een geheugenproef wordt, zal bjorn het weer afleggen
.
en speciaal voor schatje:
quote:Of een blaastest.
Op zondag 26 oktober 2003 22:38 schreef Jerruh het volgende:
quote:Mag ik hem hebben??
Op zondag 26 oktober 2003 22:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
whahaha
.
.
en speciaal voor schatje:
quote:ja hoor, dan neem ik wel mijn icoontje van alleen heidi
Op zondag 26 oktober 2003 22:42 schreef schatje het volgende:[..]
Mag ik hem hebben??
@elcastel: whahahahahaha
.
quote:It's part of the game, meiske!
Op zondag 26 oktober 2003 22:24 schreef computergirl het volgende:
Waarom wordt Björn als enige Belg eigenlijk ondertiteld? Ik vind zijn vlaams niet slechter te verstaan dan bv Geert.
quote:Nee joh, neem jij hem dan maar.
Op zondag 26 oktober 2003 22:43 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja hoor, dan neem ik wel mijn icoontje van alleen heidi
.
@elcastel: whahahahahaha
.
Wat brutaal van mij
.
Sorry
.
quote:ik vind alleen heide toch leuker
Op zondag 26 oktober 2003 22:45 schreef schatje het volgende:[..]
Nee joh, neem jij hem dan maar.
Wat brutaal van mij
![]()
.
Sorry
.
quote:Oké, vooruit dan.
Op zondag 26 oktober 2003 22:47 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vind alleen heide toch leuker
.
neem!!!!!.
trouwens, ik vind m bij je passen, hun gezichten zijn qua visagie echt kunstwerkjes.
Thanks
.
edit: hij is alleen te groot
.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 26-10-2003 22:58]
quote:alsje schatje
Op zondag 26 oktober 2003 22:48 schreef schatje het volgende:[..]
Oké, vooruit dan.
Thanks
.
ontopic: bjorn gaat er snel uit?
.
aangezien hij toch niet lekker in de groep ligt...
Ik hoop echt dat Bjorn op z'n eigen manier, en zo goed als hij kan, z'n steentje kan blijven bijdragen aan de groep... en van mij mag Ilona als volgende weg.
Ik zie Karen trouwens niet voor het duivelse eiland kiezen... als ze al net zegt dat ze de meesten niet meer hoeft te zien van de groep, en ze het normaal vind mensen die om overduidelijke redenen, die zij blijkbaar niet snapt, gewoon niet eens een hand te geven na al die tijd samen te zijn geweest... gaat ze nooit meer geaccepteerd worden in de groep...
quote:Vrijwillig zie ik hem er niet naar toe gaan, ik denk dat hij, op de manier waarop hij nu bezig is, het goed gaat doen in de groep... ik hoop dat hij wat meer gewaardeerd gaat worden voor z'n solowerk...
Op zondag 26 oktober 2003 22:14 schreef mazaru het volgende:[..]
Als Bjorn dat te weten komt, dan laat hij zich de volgende keer wegstemmen.
Dat is echt spekkie voor zijn bekkie!
Helemaal alleen op zo'n eiland, alleen maar rekening houden met de golven!
Dat is echt zijn vakantie!
complot mn reet...ze deed niks, ze snapte niet eens dat het irritant was dat ze zich gingen afzonderen...zeker niks geleerd van de vorige robinson ![]()
verder zijn mannen gewoon rechtvaardiger, ze zien dat bjorn goed werk doet en gaan niet telkens op hem haaien maar kijken naar het belang van de groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |