Het lijkt net of heel veel mensen niet weten dat dit concert er is 2 november! Ik heb iig een kaartje weten te bemachtigen! Wie gaan er nog meer..?
maar ik heb geen geld
quote:Was dat ook GusGus? Zal wel denk ik. Hmmm. Ken niet veel van ze, maar wat ik er ooit van gehoord heb was niet onaardig. Nou ja, als ze tegenvallen is de hoofdact automatisch nog leuker.
Op zaterdag 1 november 2003 18:41 schreef Scylla het volgende:
Sja, in de 013 zal het wel wat gezeligger zijn dan gister in de HMH, en ze waren gister op dreef, dus dat beloofd wat. Kijk alleen uit voor dat voorprogramma, verschrikkelijk.
Ik stond niet vooraan en heb daar achteraf gezien wel een beetje spijt van, maar kon het prima zien. Wat is dat mens een podiumbeest zeg! Blijft ondanks d'r capriolen op het podium goed zingen. Ik dacht in het begin dat ze dronken was of zo. Maar verder was het kruipen, springen, dansen, van links naar rechts op het podium, ze is niet te houden. Publiek was ook lekker enthousiast.
Optreden van het jaar voor mij tot nu toe. Ben geen groot Moloko fan, vind de CD versies wel lekker hoor, maar live spettert het van het podium af. Ik ben er met een hele hele brede grijns weggegaan.
Paar andere opvallende dingen:
- Roisin gooit graag met schoenen
- Roisin laat zich graag in d'r kruis kijken (sorry, that's the puber in me)
- Roisin wordt op handen gedragen (op meerdere manieren)
- De toetsenist met bolhoed is compleet leip
- Het publiek weet niet hoe laat het is (the time is now)
Oh ja: GusGus was ook uitstekend! Jammer dat het publiek toen nog wat lauw was en de meesten gedurende GusGus pas binnenkwamen. De fout dat de zanger ons verwelkomde met "Hello Germany" is 'm vergeven. Heerlijk gekke, enigszins overstuurde, beetje ouderwetse house.
Ze is idd een podiumbeest en ze vindt het ook gewoon geweldig om op te treden, en dat is goed te merken!
Was gister mn zusjes vergeten instructies te geven om het concert ff op te nemen op ID&T-radio.. Heeft iemand het soms wel opgenomen?
[Dit bericht is gewijzigd door Foxxy op 03-11-2003 18:37]
quote:Ow ja, die tuinbroek ... komt ze bij de toegift in een lange gesloten leren jas en op d'r hoofd zo'n veren gala masker (kweenie hoe je zoiets moet noemen). Dus ik denk: als die straks d'r jas uitdoet komt er natuurlijk een baljurk of iets tevoorschijn ... maar nee ... een tuinbroek in allerlei kleuren ... humor! Leek mij altijd een beetje bitchy persoon die Roisin, maar die mening heb ik nu 180 graden gedraaid ...
Op maandag 3 november 2003 17:50 schreef Foxxy het volgende:
... De tuinbroek was btw erg fout (=leuk). ...
quote:Bitchy is ze zeker niet.. Grappig hoe ze met het publiek 'speelde' vooraan.. Al die lelijke gozers een beetje opgeilen, de leuke liet ze met rust..
Op maandag 3 november 2003 19:35 schreef Weakling het volgende:[..]
Ow ja, die tuinbroek ... komt ze bij de toegift in een lange gesloten leren jas en op d'r hoofd zo'n veren gala masker (kweenie hoe je zoiets moet noemen). Dus ik denk: als die straks d'r jas uitdoet komt er natuurlijk een baljurk of iets tevoorschijn ... maar nee ... een tuinbroek in allerlei kleuren ... humor! Leek mij altijd een beetje bitchy persoon die Roisin, maar die mening heb ik nu 180 graden gedraaid ...
quote:Damn ... nou heb ik er (als lelijke gozer) er helemaal spijt van dat ik niet vooraan stond
Op maandag 3 november 2003 20:24 schreef Foxxy het volgende:[..]
Bitchy is ze zeker niet.. Grappig hoe ze met het publiek 'speelde' vooraan.. Al die lelijke gozers een beetje opgeilen, de leuke liet ze met rust..
Eigenlijk wel een beetje bitchy dus, maar dan wel leuk bitchy!
quote:
Op maandag 3 november 2003 21:30 schreef Weakling het volgende:[..]
Damn ... nou heb ik er (als lelijke gozer) er helemaal spijt van dat ik niet vooraan stond
leuk dat jullie t ook goed vonden, en kheb er wel spijt van dat ik niet ben gegaan. Maar vrijdag in de HMH was ook super
voor mij ook het optreden tot nu toe van het jaar. Is dan achteraf gezien dom van me geweest dat ik op Pinkpop dit jaar liever Audioslave wilde zien dan Moloko
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |