quote:Eens, niet heel spectaculair deze keer. Hoe dan ook, tot volgende week weer
Op zondag 26 oktober 2003 21:41 schreef Hakkert het volgende:
Maar tis weer afgelopenniet echt een superaflevering, maar goed.. tot volgende week maar weer
quote:Karen is onverwacht eruit met 6 stemmen, maar kan misschien terug komen.
Op zondag 26 oktober 2003 21:42 schreef Fliepke het volgende:
niemand?
quote:als je alle posts een beetje doorleest, dan moet je toch een aardig beeld hebben wat er gebeurd is?
Op zondag 26 oktober 2003 21:42 schreef Fliepke het volgende:
niemand?
quote:[off topic]
Op zondag 26 oktober 2003 21:17 schreef elcastel het volgende:[..]
Dat was nog zomertijd joh.
Zag vorige week op Discovery een gast die ging gemakkelijk over de 4-5 minuten heen na z'n training voor het wereldrecord 'duiken zonder hulpmiddelen'..
Hij kwam tijdens zn training ergens rond de 90 meter onder water door zichtzelf alleen maar via een touw naar beneden te gaan. ![]()
[on topic[
Tijdens het stemmen:
Bjorn... met uitroepteken
meesterlijk..lag dubbel van het lachten ![]()
Edit:
En natuurlijk de blik van Ilona ... 4 stemmen voor dr vriendig.. "nee!",... 5 stemmen "dit kan niet.." ..6 stemme "u bent de zwakste schakel" ![]()
Geniaal gewoon..geniaal ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Starfish op 26-10-2003 21:51]
quote:Correctie: ze sloeg 6 mensen over bij het afscheid
Maar ik vond het flauw dat Karen niet afscheid nam.
quote:T was echt niemand hoor
Op zondag 26 oktober 2003 21:43 schreef cptmarco het volgende:[..]
als je alle posts een beetje doorleest, dan moet je toch een aardig beeld hebben wat er gebeurd is?
quote:ik heb het laatste stukje niet kunnen zien, en nu vroeg ik me af wat er precies was gebeurt na de proef. want volgens mij was het wel boeiend.
Op zondag 26 oktober 2003 21:43 schreef schatje het volgende:[..]
Wat??
quote:Nee idd. Als ik Karen was zou ik ook niet moederziel alleen op dat eiland gaan zitten. Stel ze verslaat iedereen in de proeven en haalt de finale, dan zal ze weinig stemmen krijgen in de finale denk ik.
Op zondag 26 oktober 2003 21:40 schreef Gert het volgende:
Duivelseiland is wel weer OK. Al maakt iedereen die daar op belandt natuurlijk geen schijn van kans op de overwinning meer.
quote:Laatste voor vandaag
Op zondag 26 oktober 2003 21:45 schreef schatje het volgende:[..]
.
quote:Karen kreeg de keuze om terug te komen.Daarvoor moet ze naar het Duivelseiland, waar ze in haar eentje voor voedsel moet zorgen.
Op zondag 26 oktober 2003 21:46 schreef Fliepke het volgende:[..]
ik heb het laatste stukje niet kunnen zien, en nu vroeg ik me af wat er precies was gebeurt na de proef. want volgens mij was het wel boeiend.
quote:ah kijk, wat grappig
Op zondag 26 oktober 2003 21:48 schreef schatje het volgende:[..]
Karen kreeg de keuze om terug te komen.Daarvoor moet ze naar het Duivelseiland, waar ze in haar eentje voor voedsel moet zorgen.
quote:Hoe groter de competitie op dat eiland, hoe groter de kans dat bjorn de finale niet haald. Blijven dus
Op zondag 26 oktober 2003 21:46 schreef Elevation het volgende:[..]
Nee idd. Als ik Karen was zou ik ook niet moederziel alleen op dat eiland gaan zitten. Stel ze verslaat iedereen in de proeven en haalt de finale, dan zal ze weinig stemmen krijgen in de finale denk ik.
Ze liet zich zelf wel wat kennen hoor. Oké het zal wel niet complimenteus zijn om door de meesten weggestemd worden, maar het blijft een "spelleke". ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 26-10-2003 21:50]
quote:Haar antwoord krijgen we volgende week te horen
Op zondag 26 oktober 2003 21:48 schreef Fliepke het volgende:[..]
ah kijk, wat grappig
quote:Lees de discussie daarover nog maar eens terug. Conclusie: onbeholpen maar zelfs eerlijk in zijn smoesjes
Ja Bjorn is gewoon de beste. En ik weet niet wat je onder eerlijk verstaat, maar ik vind het een achterbakse leugenaar (denk maar aan een aantal afleveringen terug). En hij is psychisch en fysiek het sterkste, en de beste, maar ik gun 'm gewoon niets. Weg ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |