abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14538432
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 12:41 schreef marky het volgende:

[..]

Ik geef slechts mijn mening waarom ik denk dat we met Jim meer kans zouden maken.

Ik dnek dat als ze Jim mee laten doen, dat hij als laatste eindigt ofzo. Hij kan gewoon niet zingen, misschien een klein beetje en als hij Jessie doet, maar zijn eigen nummers??? No way....

Geef dan maar Jamai, of Hind of Dewi! Dewi maakt denk een grote kans, omdat ze er gewoonuit ziet als een popster!

pi_14538604
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Kelly Clarkson waarschijnlijk niet mee doet!
pi_14538643
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Kelly Clarkson waarschijnlijk niet mee doet!
En dat Ruben meedoet.......... ik ken hem niet...jullie???

Plaatje???

maandag 10 november 2003 @ 22:26:26 #54
44565 Henkjan_Smits
RTL BOULEVARD SLET
pi_14538653
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
dat zou je niet verklappen

maar goed, ik vertelde ook dat het nog niet helemaal zeker is.

Boris, Irma, Maud of Alice?
Als dat zakkenvullen van me maar snel is!
heb jij al gesms't?
pi_14552599
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
En dat Ruben meedoet.......... ik ken hem niet...jullie???

Plaatje???

De winnaar van American Idol 2.
pi_14552661
Ik hoor niets meer van Jamai gelukkig en oh ja ik ga ZEKER m'n kerstavond niet verneuken door naar Idols te kijken
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 11 november 2003 @ 15:05:48 #57
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14554324
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 14:13 schreef Dezz het volgende:
Ik hoor niets meer van Jamai gelukkig en oh ja ik ga ZEKER m'n kerstavond niet verneuken door naar Idols te kijken
Met jou kan ik praten
Free Your Mind
pi_14557833
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:19 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik dnek dat als ze Jim mee laten doen, dat hij als laatste eindigt ofzo. Hij kan gewoon niet zingen, misschien een klein beetje en als hij Jessie doet, maar zijn eigen nummers??? No way....

Geef dan maar Jamai, of Hind of Dewi! Dewi maakt denk een grote kans, omdat ze er gewoonuit ziet als een popster!

Dewi kan alleen maar blèren, niet zingen.
pi_14557993
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:26 schreef Henkjan_Smits het volgende:

[..]

dat zou je niet verklappen

maar goed, ik vertelde ook dat het nog niet helemaal zeker is.

Waar heb jij het nou over??? Jij heb niks tegen mij gezegd hoor!

En ik zei ook, waarschijnlijk....................dus dat het nog neit zeker is

pi_14558015
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:05 schreef schatje het volgende:

[..]

Dewi kan alleen maar blèren, niet zingen.

Dewi kan wel zingen. Beter dan die kutjim
pi_14558453
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dewi kan wel zingen. Beter dan die kutjim

Jim lacht echter in z'n vuistje door al dat succes.
  donderdag 13 november 2003 @ 14:12:45 #62
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_14604086
Will squares up for world-wide Pop Idols battle

TV bosses have confirmed Will Young is to take on winners from Pop Idol shows from around the world in a global contest.

The contest - World Idol - will be screened in a number of countries on Christmas Day, but scheduling details have not been announced in the UK.

There had been speculation about a winner's version of the show, but programme makers FremantleMedia and 19TV had been silent about it until now.

The two part-special is being staged in London and broadcast around the world featuring 11 contestants, including American Idol Kelly Clarkson.

The first part of the special to find the world's singing superstar will be transmitted in "late December".

Then viewers in each country will choose the winner through a phone vote with the results show broadcast over New Year.

The Idol format has been sold to more than 20 countries and has swelled the bank balances of its creators.

Judges and presenters from each of the countries will be involved in the show, but programme bosses are not saying who they are at this stage.

Show creator Simon Fuller said: "When I dreamt up the idea of Pop Idol, I always saw it is a global concept, and so I'm delighted to see World Idol being made here in London. The last two years have been fantastic and it is incredibly satisfying to see a British TV idea being so successful on a global stage."

The other countries and regions taking part are South Africa, Poland, Netherlands, Germany, Norway, the Middle East, Belgium, Canada and Australia.

Met dank aan Tamara van WP

zaterdag 22 november 2003 @ 19:35:17 #63
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_14846904
Strijd om prestigieuze titel World Idol
21-11-03 - Onder het motto één wereld, één winnaar nemen binnenkort de verschillende nationale winnaars van het televisieprogramma Idols het tegen elkaar op in een ultieme internationale wedstrijd.

Kerstavond
Op RTL 4 strijden in een twee uur durende show op kerstavond in totaal elf deelnemers uit evenzoveel landen om de prestigieuze titel World Idol. Nederlandse afgevaardigde is Jamai. Concurrenten in deze mondiale zangcompetitie zijn onder andere Kelly Clarkson, winnares uit de Verenigde Staten, Will Young winnaar uit Groot-Brittannië, maar ook de Idols-kampioenen van België, Zuid-Afrika, Polen, Duitsland, Noorwegen, Jordanië, Canada en Australië.

Ant en Dec
De opnames van World Idol vinden plaats in London. De internationale presentatie van de show is in handen van de heren Ant en Dec, het bekende presentatieduo van het Britse Idols. Tooske Breugem neemt de Nederlandse presentatie voor haar rekening en brengt tegelijk verslag uit van de belevenissen van onze delegatie en opvallende gebeurtenissen achter de schermen.

Internationale jury
Een internationale jury met een afgevaardigde uit elk land geeft commentaar bij de optredens. Nederland is vertegenwoordigd door Henkjan Smits. De jury bepaalt echter niet wie er uiteindelijk op het erepodium mogen plaatsnemen. Deze taak is weggelegd voor de kijker; na afloop van de show krijgen de kijkers van alle deelnemende landen de gelegenheid om een stem uit te brengen op hun favoriete deelnemer. Ruim een week later, op donderdag 1 januari, wordt in aparte (resultaten)show bekend gemaakt wie zich in ieder geval één jaar lang World Idol mag noemen.

Uitzending: World Idol woensdag 24 december tussen 21.00 en 23.00 uur.
Donderdag 1 januari World Idol: De Finale tussen 20.30 en 21.30 uur.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_14846991
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 19:35 schreef Vamos het volgende:
Nederlandse afgevaardigde is Jamai.
"Les Pays-Bas: zero points"
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_14898376
Weet iemand toevallig op welke zender het in Belgie te zien zal zijn?

VTM?
KanaalTwee?
VT4?
...?

pi_15052623
Ik ga zeker weten kijken!
  maandag 1 december 2003 @ 08:07:52 #67
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_15052764
En wie zie ruim een week terug hier in Australië tot Idol gekroond hebben

Go Guy!

Down[br]Under
pi_15053402
Die Australier lijkt wel op een kruising tussen Shaggy en Ali G !

Gister waren Henk-Jan en Eric bij Life & Cooking en ze hadden het ook even over dat songfestival-achtige Idols (zo werd het omschreven). Ze denken zelf dus ook niet dat Jamai kans maakt om te winnen, maar het gaat volgens hen dan ook meer om het idee.
Henk is duidelijk erg gecharmeerd van Kelly Clarkson.

maandag 1 december 2003 @ 09:31:09 #69
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_15053632
quote:
Op maandag 1 december 2003 09:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die Australier lijkt wel op een kruising tussen Shaggy en Ali G !

Gister waren Henk-Jan en Eric bij Life & Cooking en ze hadden het ook even over dat songfestival-achtige Idols (zo werd het omschreven). Ze denken zelf dus ook niet dat Jamai kans maakt om te winnen, maar het gaat volgens hen dan ook meer om het idee.
Henk is duidelijk erg gecharmeerd van Kelly Clarkson.

Ik krijg langzaam aan het idee dat die hele shit is opgezet om ons Kelly Clarkson door de strot te duwen. Haar single heeft het niet echt goed gedaan.
pi_15053716
quote:
Op maandag 1 december 2003 09:31 schreef marky het volgende:
Haar single heeft het niet echt goed gedaan.
Miss Independent is toch wel top 10 werk geweest. En bovendien erg vaak op de clipzenders te zien geweest.
Haar tweede single zou Low worden, maar daar heb ik nog niks van gehoord of gezien op de TV of radio.
  maandag 1 december 2003 @ 10:05:26 #71
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_15054142
quote:
Op maandag 1 december 2003 09:38 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Miss Independent is toch wel top 10 werk geweest. En bovendien erg vaak op de clipzenders te zien geweest.
Haar tweede single zou Low worden, maar daar heb ik nog niks van gehoord of gezien op de TV of radio.

Vergelijk dat met Will Young of Jamai die hebben het toch een stuk beter gedaan.
pi_15054205
Misschien mag ik als Mosselman ook wel komen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_15055511
quote:
Op maandag 1 december 2003 10:05 schreef marky het volgende:
Vergelijk dat met Will Young of Jamai die hebben het toch een stuk beter gedaan.
Daar heb je gelijk in ja.

Maar we zullen het wel zien op kerstavond wat de voor ons nog onbekende Idolen gaan brengen. Ik denk dat het ook sterk afhangt van het nummer dat ze gaan zingen. A Moment Like This van Kelly Clarkson vind ik dan bijvoorbeeld veel bombastischer en veel meer hebben dan Step Right Up van Jamai. En ik denk ook dat zo'n nummer meer aanslaat dan Step Right Up.
Maar als je het dan weer vergelijkt met het songfestival: daar mogen gezongen nummer niet eerder op CD ofzo zijn uitgebracht. Zou Will Young dan You and I mogen zingen, of niet? Want vooral met dat soort nummers hebben de internationale bekende artiesten natuurlijk al een grote voorsprong.

maandag 1 december 2003 @ 11:33:40 #74
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_15055744
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in ja.

Maar we zullen het wel zien op kerstavond wat de voor ons nog onbekende Idolen gaan brengen. Ik denk dat het ook sterk afhangt van het nummer dat ze gaan zingen. A Moment Like This van Kelly Clarkson vind ik dan bijvoorbeeld veel bombastischer en veel meer hebben dan Step Right Up van Jamai. En ik denk ook dat zo'n nummer meer aanslaat dan Step Right Up.
Maar als je het dan weer vergelijkt met het songfestival: daar mogen gezongen nummer niet eerder op CD ofzo zijn uitgebracht. Zou Will Young dan You and I mogen zingen, of niet? Want vooral met dat soort nummers hebben de internationale bekende artiesten natuurlijk al een grote voorsprong.

Volgens mij moeten ze gewoon allemaal hun eerste single zingen. Step right up is natuurlijk wel lekker vrolijk. Als het allemaal eerlijk verloopt heeft Kelly natuurlijk het probleem dat ze uit amerika komt die zijn op dit moment niet erg populair in de wereld. Maargoed ik denk niet dat BMG Kelly zal laten afgaan.
pi_15055828
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:33 schreef marky het volgende:
Volgens mij moeten ze gewoon allemaal hun eerste single zingen. Step right up is natuurlijk wel lekker vrolijk. Als het allemaal eerlijk verloopt heeft Kelly natuurlijk het probleem dat ze uit amerika komt die zijn op dit moment niet erg populair in de wereld. Maargoed ik denk niet dat BMG Kelly zal laten afgaan.
Oh ja, de politiek ! Het midden-oosten doet ook mee. Nou ja, dan kan Will het ook vergeten. Maar Jamai ook, want Nederland steunt de VS politiek .
Nou ja, dan krijg je buurlandjes he. België en Duitsland geven ons vast wel 12 punten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')