quote:Ja, hier is ze. Beter laat dan nooit.
Op zondag 26 oktober 2003 17:22 schreef Sidekick het volgende:Het wachten is op Jane.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 22:20 schreef Jane het volgende:[..]
Ja, hier is ze. Beter laat dan nooit.
quote:De groep is Sugababes. De titel weet ik zo ff niet, maar wrs kan je dat wel snel opzoeken.
Op woensdag 29 oktober 2003 08:52 schreef GoreKloteDief het volgende:
ok ik zoek een nummer die is met 3 meisje ofzo, en 1tje van ze is een beetje chinees achtig ofzo, andere is negerin en nog 1tje. Is een amerikaanse liedje beetje tienerachtig en gaat beetje zo "blablabla balblabbla uh huh thats right" wie weet waar ik heb het over?
quote:Fannypack - Cameltoe bedoel je waarschijnlijk
ok ik zoek een nummer die is met 3 meisje ofzo, en 1tje van ze is een beetje chinees achtig ofzo, andere is negerin en nog 1tje. Is een amerikaanse liedje beetje tienerachtig en gaat beetje zo "blablabla balblabbla uh huh thats right" wie weet waar ik heb het over?
quote:Erik-Jan Hilterman - Hoest?
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:23 schreef dapie007 het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer een nederlands rapnummer een beetje in de stijl van "ben je geil of wil je een koekje" alleen dan op de melody van "walk this way" ze zingen in het refrein: Hoest ermee? ik voel me okeeeiemand enig idee van wie en hoe het nummer heet?
quote:Uh huh, that's right. Aha, oh no. Fix yourself girl, you got a cameltoe
Fannypack - Cameltoe
[edit]te laat
[/edit]
Afgelopen nacht was er op Veronica FM het programma "De eenzame.." (3 ofzo) te horen. Duurde van 2 uur tot 4 uur ofzo of tot 5 uur? Hoe dan ook ze hadden dus telkens een kleine fragment van een nummer voordat ze een lied gingen opzetten...Beetje creepy geluidje..het is volgens mij erg bekend maar ik weet de naam daarvan maar niet.
Iemand die me kan helpen?
quote:En? En?
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:39 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Ik weet precies welke track je bedoelt
Kan alleen ook niet op de titel komenZal vanavond de CD-collectie effe checken.
quote:O ja, Love Missile. Niet hetzelfde tempo, het nummer zelf is al trager. Reden dat ik die vergelijking maakte was meer het gevoel dat die nummers me geven.
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:49 schreef Gambolputty het volgende:[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Love missile F1-11? En het nummer dat je zoekt heeft dat qua zang hetzelfde tempo? Er heb wel een idee maar da's wat recenter dan de jaren 80 dacht ik..
-edit- het nummer dat ik in m'n hoofd heb is meer Indiaans dan Afrikaans. an dat kloppen?
quote:Jesus Jones zou best eens kunnen. Met die naam eens de platenzaak instappen...(kan ik het voorzingen
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:53 schreef Berkery het volgende:[..]
Ik ben er vrij zeker van dat ik het ken, maar nu de naam nog. Ik zit denken aan Jesus Jones.
quote:Hevosenkuva kan ik van Waltari vinden wat er qua naam op lijkt. Bedoel je die?
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:08 schreef ranja het volgende:[..]
Ik zit met dat Hoinaheja van Waltari - So fine in m'n hoofd maar weet vrij zeker dat die het niet is. Maar krijg het maar eens uit je hoofd
Het is "Special D. - Come With Me".
quote:Volgens mij is het 'Dune - Can't Stop Raving'
Op woensdag 29 oktober 2003 16:06 schreef Unneoetech het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat als refrein heeft: 'Come'on take a trip with me, to a "lequalovistry", follow me into the light, every ting is gonna be allright.'
Lequalovistry is natuurlijk geen woord maar t klinkt zo:)
Dit stukje zit ook in de "Paul - 90s Hakkuh Mix" @ 2:00 minuten.
Ik hoop dat de gabbers onder de fokkers men vraag kunnen beantwoorden.
Ps: Fantastisch dat de hardcore weer terug komt_O_
(was in dit topic: Over gabbermuziek gesproken, hoe heet dat... )
quote:http://www.discogs.com/release/131034 kan hem ook zijn
Op woensdag 29 oktober 2003 16:13 schreef MSXUser het volgende:[..]
Volgens mij is het 'Dune - Can't Stop Raving'
(was in dit topic: Over gabbermuziek gesproken, hoe heet dat... )
quote:Ik weet zeker dat dat em is!
Op woensdag 29 oktober 2003 16:13 schreef MSXUser het volgende:[..]
Volgens mij is het 'Dune - Can't Stop Raving'
Het is trouwens de zogenaamde Video Mix; die op het album 'Dune' gaat anders...
quote:Ik zet em net op om te horen wat nou die tekst was
Op woensdag 29 oktober 2003 16:16 schreef GM-Damnition het volgende:
'To a land where love is free'Het is trouwens de zogenaamde Video Mix; die op het album 'Dune' gaat anders...
quote:Nee, titel is dus 'So fine'. Daarin zit zo'n koortje steeds iets van Hoinaheja ofzo te zingen. Maar zoals ik al zei denk ik niet dat die het is. Zeker niet als je denkt dat het misschien Jesus Jones is. En ja
Op woensdag 29 oktober 2003 11:58 schreef Riert het volgende:Hevosenkuva kan ik van Waltari vinden wat er qua naam op lijkt. Bedoel je die?
Qua tekst -even opgezocht- lijkt het me sterk.
Dat ik Hoinaheja neerzette was puur op klank trouwens. Voor hetzelfde geld is het gewoon een (engelse) tekst die ze zingen.
Was die trouwens al uit je hoofd? En weer terug
quote:Geen idee (
Op woensdag 29 oktober 2003 16:25 schreef Unneoetech het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat als refrein heeft: 'Come'on take a trip with me, to a "lequalovistry", follow me into the light, every ting is gonna be allright.'
Ps: Fantastisch dat de hardcore weer terug komt _0_
Hans Teeuwen gebruikt het ook in zijn show Hard en Zielig waarbij het publiek mee moet zingen.
Ik zoek een versie (heb op kazaa al meereder versies gevonden met als titel Brasil of Brazil) waarbij je dat gezellige Rio-carnavalsgevoel hebt, dus met trompetjes enzo ![]()
Iemand?
[Dit bericht is gewijzigd door _o_ op 29-10-2003 16:38]
quote:Dat ik denk dat het Jesus Jones zou kunnen zijn is omdat ik ze niet goed ken, wel eens in een goed verband iemand erover gehoord hebt en ik las dat ze nogal met samples en zo bezig zijn.
Op woensdag 29 oktober 2003 16:30 schreef ranja het volgende:[..]
Nee, titel is dus 'So fine'. Daarin zit zo'n koortje steeds iets van Hoinaheja ofzo te zingen. Maar zoals ik al zei denk ik niet dat die het is. Zeker niet als je denkt dat het misschien Jesus Jones is. En ja
En fijn, bedankt
![]()
Dus ook So fine van Waltari gaat op het lijstje voor bij de platenboer.
kazaa is wel handig erbij als je hier een vraag stelt. Maja, heb ik nou eenmaal niet
quote:Dune - Can't stop Raving
Op woensdag 29 oktober 2003 16:25 schreef Unneoetech het volgende:
Ps: Fantastisch dat de hardcore weer terug komt _0_
quote:
I can't stop raving (8x)
I can't stop raving (8x)
Come and take a trip with me
To a land where love is free
Follow me into the light
Everything's gonna be allright
Just to go and take my hand
I will show you the promised land
Stay with me in paradise
So our future can be nice
Follow me into the light
I can't stop raving (8x)
Follow me into the light
Stay with me in paradise
Follow me into the light
Stay with me in paradise
[Dit bericht is gewijzigd door PPL op 29-10-2003 16:42]
quote:Dat nummer is door heel veel mensen op de plaat geslingerd.
Op woensdag 29 oktober 2003 16:31 schreef _o_ het volgende:
Ik zoek het nummer dat als volgt gaat: Brasil lalalala lalalala ..... lalalala lalalala ..... lalalala lalalala lala ..... brasil lalalala lalalala
quote:Goh, je meent het
Op woensdag 29 oktober 2003 16:41 schreef PPL het volgende:
Dune - Can't stop Raving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |