Deze mix draagt de naam "Bring the Toys". Ja, de naam heeft iets te maken met Public Enemy, en ja die zit er ook in. Maar deze mix is verschrikkelijk goed. Het heeft eigenlijk bar weinig met PE te maken. Dit is een mix die je in je draagbare cd-speler moet hebben!
link
Voor wie niet meteen wil beginnen aan een heftige download heb ik hier een paar samples neergezet.
Sample-1
En geef es feedback als je durft!
De mixen van left handed bastard zijn online. Ik heb ergens eerder iets gezegd dat de summermix corrupt was en dat het zip file niet wilde unzippen. Na nogmaal te hebben gedownload doet die het wel en het is een lekkere mix van 72 minuten.
Sample-1
Voor wie een Creative Audigy geluidkaart heeft zet de surroundmixer op "Ballpark".
Ga naar "Intellingen" en ze "Reverb" op 39,8 dB, "Chorus" op -12 dB en "Echo" op -18 db. Dan weet je ook hoe ik er van geniet.
quote:Die overstuur kan ook aan mij liggen. Misschien is dat gebeurd met het sample knippen. Ik heb de mixen(op die punten) terug gehoord en het valt reuze me als je het vergelijkt met de samples. Goed stel boxen kopen.
Op zondag 26 oktober 2003 16:20 schreef MSXUser het volgende:
De samples zijn wel behoorlijk overstuurd, maargoed. Dat eerste fragment vind ik trouwens een erg beroerde overgang. Eens zien hoe de volledige mixen zijn.
quote:Ik heb hier een stel studiomonitors staan, da's het probleem niet. Waarschijnlijk is die klere SB-Live nu (eindelijk) eens echt aan z'n eind
Op zondag 26 oktober 2003 16:32 schreef Beetle het volgende:
Goed stel boxen kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |