abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14148046
quote:
Tracklisting:
So Destructive
I Knew You
Drop On By
Someone like me
Freestyler
Everything Is Better Now
Just Be Good (Bushman Dub)
Young Guns
Hand That Rocks The Cradle
Nothing Without You
Nothing Without You (Dub)

Bonus Track:
Swing Low featuring United Colours of Sound

Eindelijk weer eens een nieuw album van UB40. Ik was erg benieuwd en vind het niet tegen vallen. Wel vind ik dat de muziek wat 'vetter' mocht en die synthesizers weg gelaten mochten worden. Maar de melodieen zijn geweldig. Ik draai het nu weer voor de 4e keer. Aanradertje
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_14148116
Wel aardig dat ze ook wat dubversies op de plaat hebben gezet. Verder zal het wel weer slappe hap zijn, ik zet "Present Arms" maar weer eens op.

[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 26-10-2003 15:19]

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_14152226
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 15:02 schreef Zander het volgende:
Wel aardig dat ze ook wat dubversies op de plaat hebben gezet. Verder zal het wel weer slappe hap zijn, ik zet "Present Arms" maar weer eens op.

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Labour III is idd om te janken. II vond ik ook niet geweldig eerlijk gezegd.
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_14161261
Inderdaad een lekker album, Homegrown. Beter dan hun vorige 3 albums. Jammer dat het allemaal zo elektronisch is. Het had wat meer puur kunnen zijn van mij.
pi_14560665
Na de blamages LABOUR OF LOVE III en COVER UP liep ik niet echt warm toen ik hoorde dat UB40 weer een nieuw album uit zou gaan brengen. De boodschap op hun officiële site: "UB40 go back to their roots on their new album HOMEGROWN" gaf mij echter weer hoop! Maar ja, dan moet zo'n band die woorden natuurlijk wel waar gaan maken. Ervaring leert dat dat soms nog wel eens kan tegenvallen. UB40 is het deels gelukt. Een deel van de fans vindt dat er wel erg veel synthesizers worden gebruikt. Een minstens zo groot deel vindt het album geweldig! Ik hoor bij die laatste groep. Voor mij heeft HOMEGROWN alles wat ik van UB40 verwacht. De sound van reggae met een vleugje pop, gecombineerd met krachtige melodieën en de stem van Ali Campbell, die naar mijn mening nog niets aan kwaliteit heeft verloren ten opzichte van de jaren 80. Hoewel HOMEGROWN niet op kan tegen UB40-klassiekers als RAT IN THE KITCHEN en PROMISES AND LIES heeft de band absoluut bewezen dat ze het nog niet verleerd zijn. Ik kan op HOMEGROWN geen één zwak nummer terugvinden. Applaus!!!!!
pi_19646910
Heb net de DVD Homegrown in Holland bekeken, en die is zeer de moeite waard!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')