quote:Als ik zou mogen stemmen zou ik dat ook doen....
Op maandag 27 oktober 2003 02:48 schreef Rood_schaap het volgende:
GL
quote:Een bijstandsmoeder die op de VVD stemt stemt ook uit eigenbelang?
Op maandag 27 oktober 2003 09:53 schreef RoelRoel het volgende:
Rechts stemmen is altijd voor eigenbelang...
quote:Dus eigenlijk zou iedereen rechts moeten stemmen?
Op maandag 27 oktober 2003 09:53 schreef RoelRoel het volgende:Rechts stemmen is altijd voor eigenbelang...
quote:Links in de praktijk ook, alleen geven die linkse rakkers dat nooit toe.
Op maandag 27 oktober 2003 09:53 schreef RoelRoel het volgende:
Rechts stemmen is altijd voor eigenbelang...
quote:Dat komt ook meer van oudsher denk ik. Partijen als de SGP en GPV waren/ zijn behoorlijk conservatief. Daar werd de RPF bij op een hoop gegooid. Maar de ChristenUnie profileert zich meer op sociaal en milieuvlak.
Op maandag 27 oktober 2003 02:43 schreef yeftha het volgende:
Ik bedoelde in de volksmond, maar gelukkig bewijst deze grafiek het tegenovergestelde.
Met links in milieu standpunten bedoelde ik op de lijn van linkse partijen zoals Groen Links
quote:Same here. D66 heeft 't aardig verpest bij mij, dan ga ik maar voor de PvdA ( --> vooral uit gebrek aan beter...)
Op maandag 27 oktober 2003 12:18 schreef Toad het volgende:
PvdA
dus ik stemde D66/anders
quote:Tuurlijk geeft een links persoon dat wel toe. Alleen niet op de manier waarop jij het bedoeld. Want ik heb er baat bij als het goed gaat in het land, daarom wil ik best wat inleveren, terwijl ik voor het geld beter aan de rechtse kant kan hangen. Alleen is rechts in de praktijk zo kortzichtig als de pest...
Op maandag 27 oktober 2003 10:08 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Links in de praktijk ook, alleen geven die linkse rakkers dat nooit toe.
quote:Ah, daarom wil men privatisering terugdraaien..
Op maandag 27 oktober 2003 13:20 schreef markvleth het volgende:
Links natuurlijk, beetje vooruitgang kan geen kwaad.
quote:Ohjee, wel 1 argument, en nog een slappe ook dat ik niet eens de moeite neem om het omver te lullen
Op maandag 27 oktober 2003 14:01 schreef ThE_ED het volgende:
Ah, daarom wil men privatisering terugdraaien..
quote:Argument? Waarvoor? Ik geef helemaal geen stelling. Jij begint met een slappe stelling, zonder argumenten (En vervolgens zeuren dat ik slappe argumenten geef; hoe krom.) en om een stelling te ontkrachten hoef je maar 1 tegenvoorbeeld te geven.
Op maandag 27 oktober 2003 14:12 schreef markvleth het volgende:[..]
Ohjee, wel 1 argument, en nog een slappe ook dat ik niet eens de moeite neem om het omver te lullen
QED
[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 27-10-2003 14:16]
quote:Je bedoelt waarschijnlijk dat je dan gaat zeggen dat het gewoon subjectief is of iets vooruitgang is of niet. En dan heb je gelijk, alleen dan moet je dat wel gewoon zeggen en niet doen alsof je vooruitgang objectief vast kunt stellen in alle gevallen.
Op maandag 27 oktober 2003 14:12 schreef markvleth het volgende:[..]
en nog een slappe ook dat ik niet eens de moeite neem om het omver te lullen
quote:Weinig op het moment, maar ze moeten zich eerst weer eens gaan bewijzen voordat ze mn stem waard zijn... Tot nu toe hebben ze mooie praatjes gehouden, maar ze moeten eerst maar eens laten zien dat ze daar ook daadwerkelijk voor willen strijden en geen loze beloftes maken...
Op zondag 26 oktober 2003 16:49 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat mis je dan nog bij de PvdA?
quote:Als iedereen zo zou denken, zou de opkomst bij verkiezingen nihil zijn.
Op maandag 27 oktober 2003 14:35 schreef kroegtijger het volgende:[..]
Weinig op het moment, maar ze moeten zich eerst weer eens gaan bewijzen voordat ze mn stem waard zijn... Tot nu toe hebben ze mooie praatjes gehouden, maar ze moeten eerst maar eens laten zien dat ze daar ook daadwerkelijk voor willen strijden en geen loze beloftes maken...
quote:voorruitgang door links? die houden juist voorruitgang tegen met hun antikapitalistische ideeën
Op maandag 27 oktober 2003 13:20 schreef markvleth het volgende:
Links natuurlijk, beetje vooruitgang kan geen kwaad.
quote:onderbouwing?
Op maandag 27 oktober 2003 13:23 schreef markvleth het volgende:
Tuurlijk geeft een links persoon dat wel toe. Alleen niet op de manier waarop jij het bedoeld. Want ik heb er baat bij als het goed gaat in het land, daarom wil ik best wat inleveren, terwijl ik voor het geld beter aan de rechtse kant kan hangen. Alleen is rechts in de praktijk zo kortzichtig als de pest...
Dat verklaart wel de VVD. (sorry bad joke, as usual)
Ik stem en ben actief lid van de SP.
quote:hahaha... hehe.. heh ..
Op maandag 27 oktober 2003 22:27 schreef Silmarwen het volgende:
The Ed je zat toch in het autistische spectrum?Dat verklaart wel de VVD. (sorry bad joke, as usual)
Ik stem en ben actief lid van de SP.
Als de hele SP vergelijkbaar is met jou dan ben ik blij dat het steeds niets wordt bij de kamerverkiezingen. (Nou weet ik ook wel dat er leuke SP-ers zijn, maar toch.)
[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 27-10-2003 22:32]
En ik mag hopen dat niet heel de SP is zoals ik ben nee. Zou niet goed gaan anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |