quote:Wat mis je dan nog bij de PvdA?
Op zondag 26 oktober 2003 16:44 schreef kroegtijger het volgende:
SP; ik ben het dan welliswaar niet met al hun ideeen eens, maar het is wat het meest in de buurt komt...ik vind ze zelf een beetje TE links, maar met het CDA en de VVD komt het weer leuk in balans zo..... Verder is de PvdA onder woutertje bos mij wel gaan bevallen.... (blijf zelf nog steeds groot marijnissen-fan overigens). Groen-Links mogen ze wat mij betreft wel afschaffen...dat vinnik maar een stel rare knakkers geworden....D66 is de partij die precies net geen mening over zaken heeft als het er toe doet...CDA met Harry Potter is een lachertje...die man kan ik gewoonweg niet meer serieus nemen... en LPF is zo'n aanfluiting (alhoewel t de laatste tijd IETS beter is geworden) dat ik ze niet eens meer zou willen noemen...
quote:Eerlijke mensen en zo
Op zondag 26 oktober 2003 16:49 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat mis je dan nog bij de PvdA?
quote:Leugenaar.
Op zondag 26 oktober 2003 16:51 schreef CybErik het volgende:[..]
Eerlijke mensen en zo
quote:Betekent niet stemmen dat je geen politieke voorkeur hebt?
Op maandag 27 oktober 2003 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet ik veel, ik stem niet...
Zijn met milieu en sociale standpunten links.
Maar met christelijke standpunten behoudend.
Toch worden ze automatisch klein rechts genoemd.
Nooit gesnapt
quote:Wat is er links aan milieu
Op maandag 27 oktober 2003 02:31 schreef yeftha het volgende:
Christen UnieZijn met milieu en sociale standpunten links.
quote:Is dat zo?
Maar met christelijke standpunten behoudend.
Toch worden ze automatisch klein rechts genoemd.Nooit gesnapt
quote:Niet echt, maar wat stelt de politiek nog voor in 2003?
Op maandag 27 oktober 2003 02:24 schreef Libris het volgende:[..]
Betekent niet stemmen dat je geen politieke voorkeur hebt?
quote:alleen omdat ie eruit ziet als een watje?
Op maandag 27 oktober 2003 02:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Niet echt, maar wat stelt de politiek nog voor in 2003?
Helemaal niks!
Balkje is de meest beschamende minister-president uit de politieke geschiedenis...
qua beleid vind ik hem niet zo slecht
quote:ok, mee eens, ik heb ook niet veel vertrouwen in het huidige kabinet en het gros van de politici. Maar wederom, dat betekent niet dat je persoonlijk geen linkse of rechtse voorkeur kan hebben. Ik denk dat links en rechts verder gaat dan op welke partij je stemt.
Op maandag 27 oktober 2003 02:37 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Niet echt, maar wat stelt de politiek nog voor in 2003?
Helemaal niks!
Balkje is de meest beschamende minister-president uit de politieke geschiedenis...
Is dat zo?
Ik bedoelde in de volksmond, maar gelukkig bewijst deze grafiek het tegenovergestelde.
Met links in milieu standpunten bedoelde ik op de lijn van linkse partijen zoals Groen Links
quote:Het 'groene' thema gebruiken ze alleen maar om zieltjes te winnen, hun werkelijke kleur is nog steeds rood.
Op maandag 27 oktober 2003 02:43 schreef yeftha het volgende:
[quote]Op maandag 27 oktober 2003 02:34 schreef Henk_van_Dorp het volgende:Is dat zo?
Ik bedoelde in de volksmond, maar gelukkig bewijst deze grafiek het tegenovergestelde.
Met links in milieu standpunten bedoelde ik op de lijn van linkse partijen zoals Groen Links
Het lijkt me vrij duidelijk wat mijn politieke orientatie is.
(Met als enige discrepantie het feit dat ik in Wassenaar woon )
quote:op basis van deze criteria kan je moeilijk een politieke kleur herkennen
Op maandag 27 oktober 2003 02:46 schreef Lamon het volgende:
Mijn hobbies zijn muziek, dichten en toneel. Ik drink veel, rij geen auto. Ik ga zelden naar het strand of naar disco's, maar regelmatig naar muziekfestivals en Ierse pubs.
Ik ga met plezier naar mijn werk en klaag nooit over mijn inkomsten. Ik heb niet in dienst gezeten, dankzij de Wet Gewetensbezwaren.Het lijkt me vrij duidelijk wat mijn politieke orientatie is.
(Met als enige discrepantie het feit dat ik in Wassenaar woon)
quote:Met een beetje stigmatiseren en een gezonde dosis generalisatie ben je er zo, hoor.
Op maandag 27 oktober 2003 02:47 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
op basis van deze criteria kan je moeilijk een politieke kleur herkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |