quote:Nieuwsgroepen zijn over het algemeen sneller dan een p2p netwer.......
Op maandag 27 oktober 2003 13:49 schreef RobRonalds het volgende:
ik gebruik het sinds kort ook, maar ik download maar met 4 kb/s terwijl ik met andere programma's, bv grabit, altijd op 250 kb/s zitweet iemand hoe dit kan komen??? of is dat gewoon omdat ook ik nog niet zoveel share?????
quote:In het Torrentskickass forum staan er ook enkele topics over.
Connection Rejected: 66.77.63.110 - Sony Pictures Digital Entertainment, Inc. QWEST-BUC-SONY5 (NET-66-77-63-0-1) (10-27-2003 @ 14:49:54)
quote:je moet het gewoon een tijdje laten draaien, s'nachts gaat het het snelller
Op woensdag 29 oktober 2003 09:13 schreef bartjeuh het volgende:
ik snap er niks van
heb bittorrent een uurtje laten downloaden maar hij komt echt niet boven de 5 kb/s:'(
quote:mja , geef mij toch maar mirc daar haal ik snelheden tot 400 kb/s
Op woensdag 29 oktober 2003 09:14 schreef Duiveltja het volgende:[..]
je moet het gewoon een tijdje laten draaien, s'nachts gaat het het snelller
quote:Klopt hashen is minder, maar het zorgt er wel goed voor dat de bestanden die je binnen krijgt ook daadwerkelijk hetzelfde zijn als wat de seeder verstuurd...
Op woensdag 29 oktober 2003 09:17 schreef piertje2 het volgende:
dat hashen zuigt aars
Ik zorg er meestal voor dat ik 1 torrent tegelijk hash en de rest even op pauze zet. dan lijkt het wat sneller te gaan... met de nadruk op lijkt..
Ik ga toch maar eens een andere client gebruiken i.p.v. BIT++ want op een 1.6Ghz Centrino met 512 mb intern is hij niet voorruit te branden op bepaalde momenten...
Voor een aantal leuke torrent sites:
Ben tot nu toe heel tevreden over het programma, alleen jammer dat je veel obscure dingen niet/moeilijk kan vinden.
ABC gaat niet van te voren de ruimte reserveren... Dat kan voor sommige mensen misschien wel handig zijn..
Daarnaast leek hij me een stuk minder leaky te zijn met geheugen dan BIT++, beter gezeg ik heb daar geen problemen mee gezien...
quote:Dan doe je toch echt iets verkeerd....ik heb in oktober zo'n 100 Gb gedownload en de upload staat op 22 Gb.
Op woensdag 29 oktober 2003 22:19 schreef VeerMans het volgende:
wat ik wel vind zuigen is dat het er meestal op neerkomt dat ik 5 gb upload en 800mb download
Leuk die grafiekjes van Xs4all
quote:DU meter kan het nog veel beter
Op woensdag 29 oktober 2003 22:30 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd....ik heb in oktober zo'n 100 Gb gedownload en de upload staat op 22 Gb.
Leuk die grafiekjes van Xs4all
quote:Ja ik weet het maar ik ben lui...ik besteed het uit aan m'n provider
Op woensdag 29 oktober 2003 22:46 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
DU meter kan het nog veel beter
Maar ik ben al op verschillende sites geweest waar je, voor je kunt downloaden, eerst minimaal 1 torrent moet uploaden.
Naar ik begrepen heb moet deze torrent op een site staan. Nu heb ik webspace van me provider, maar die heeft een data limiet he, van 1 gig in de maand ofoz
Dus weet iemand hoeveel verkeer het plaatsen van zo'n torrent oplevert? Zal misschien niet zo heel veel zijn aangezien het torrentfile meestal maar een paar kb is.
Moet je het hele bestand op je site plaatsen? Dus als ik bv. een torrent heb van een film, moet ikdan die fim van 1,4 gig ( pak em beet ) ook op de site plaatsen?? Hoe werkt dat??
Btw gebruik het proggrammas bittorrent 3.2.1b makkelijk te regelen met uplaod en download.
quote:Je hoeft alleen de torrent beschikbaar te maken. Het dataverkeer gaat via de tracker (denk ik)....dus niet via jouw provider. Alleen als men die torrent van een paar kb 30 miljoen keer download wordt het lastig....
Op donderdag 30 oktober 2003 11:22 schreef mcintosh het volgende:
Hoe upload je torrents? Ja dat gaat vanzelf als je download, dat weet ik, en als je BT++ hebt kun je "met uploaden doorgaan na voltooien downloaden " aanvinken.Maar ik ben al op verschillende sites geweest waar je, voor je kunt downloaden, eerst minimaal 1 torrent moet uploaden.
Naar ik begrepen heb moet deze torrent op een site staan. Nu heb ik webspace van me provider, maar die heeft een data limiet he, van 1 gig in de maand ofoz
Dus weet iemand hoeveel verkeer het plaatsen van zo'n torrent oplevert? Zal misschien niet zo heel veel zijn aangezien het torrentfile meestal maar een paar kb is.Moet je het hele bestand op je site plaatsen? Dus als ik bv. een torrent heb van een film, moet ikdan die fim van 1,4 gig ( pak em beet ) ook op de site plaatsen?? Hoe werkt dat??
quote:Hmmm, dus dat torrent filetje van 30 kb is genoeg om op de site te zetten? Maar waar halen ze dan het bestand vandaan waar het naar verwijst, want die staat op mijn HD....
Op donderdag 30 oktober 2003 11:32 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Je hoeft alleen de torrent beschikbaar te maken. Het dataverkeer gaat via de tracker (denk ik)....dus niet via jouw provider. Alleen als men die torrent van een paar kb 30 miljoen keer download wordt het lastig....
quote:Euh...ja daar heb je wel een punt. Jij wilt een hele nieuwe torrent de wereld in helpen (begrijp ik nu).
Op donderdag 30 oktober 2003 11:54 schreef mcintosh het volgende:[..]
Hmmm, dus dat torrent filetje van 30 kb is genoeg om op de site te zetten? Maar waar halen ze dan het bestand vandaan waar het naar verwijst, want die staat op mijn HD....
Geen idee hoe dat werkt....staat vast wel uitgelegd op de diverse sites..
quote:en 20 pop ups
Op maandag 27 oktober 2003 09:25 schreef B03S het volgende:[..]
www.torrentskickass.com
Alleen dvd-r, audiobooks & Mac
heb bittorent er alweer afgedankt. Het is een leuk idee. Alleen het aanbod is zeer beperkt en de clients nog niet echt super. Als er nou is een paar goede sites bij komen naast supernova dan zet ik het er misschien weer op, want de snelhdeid is wel ok
quote:aanbod zeer beperkt
Op donderdag 30 oktober 2003 13:05 schreef Zondernaam het volgende:[..]
en 20 pop ups
heb bittorent er alweer afgedankt. Het is een leuk idee. Alleen het aanbod is zeer beperkt en de clients nog niet echt super. Als er nou is een paar goede sites bij komen naast supernova dan zet ik het er misschien weer op, want de snelhdeid is wel ok
http://members.chello.nl/p.wiersema/list.html
http://home.quicknet.nl/qn/prive/romeria/bittorrentsites.htm
http://www.volkomenkut.com/sites/bittorrent/
om maar wat te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |