quote:2500 collega's, van wie ik er 200 niet ken
Op maandag 27 oktober 2003 01:54 schreef Mexoryl het volgende:
Wat was er zo super aan?
quote:2300 collega's die je wel kent
Op maandag 27 oktober 2003 01:55 schreef onetouch het volgende:[..]
2500 collega's, van wie ik er 200 niet ken
mooie locatie, mooie aankleding, goede muziek, gratis drank, heerlijk eten hele avond door, goede optredens.
quote:oooops, nulletje vergeten dus...
Op maandag 27 oktober 2003 02:02 schreef Mexoryl het volgende:[..]
2300 collega's die je wel kent
. Mijn weekend was zo als altijd saai
.
en tsjah dat saaie weekend heb je zelf wel enigszins in de hand! hoewel een lekker lui weekend ook niet per definitie saai is
maar ik val om van de slaap en mun benen willen blijven dansen, dus time for bed trustuh
quote:Speelt mijn broertje ook zo vaak
Op maandag 27 oktober 2003 03:47 schreef DennisMoore het volgende:
Medal of Honour is best verslavend....
quote:Oja, 't is natuurlijk een Amerikaans spel...
Op maandag 27 oktober 2003 04:07 schreef Mexoryl het volgende:Speelt mijn broertje ook zo vaak
. Het is Honor, btw.
Ik heb 't vanavond voor 't eerst geïnstalleerd... best leuk, Duitsers abschießen. .
quote:Ik zie er de lol niet van in. Dat heb ik met meer dingen
Op maandag 27 oktober 2003 04:10 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ik heb 't vanavond voor 't eerst geïnstalleerd... best leuk, Duitsers abschießen..
Ja ben al wel een tijd wakker... 7:30. Pup moest al om 6:00 op! (Nadat we in slaap waren gevallen bij Jurassic Park, de T-Rex gromde niet hard genoeg). Hij heeft me wel netjes laten liggen
Maandagen... wat dat betreft ben ik net als Garfield:
Ik HAAAAAAAAAAAT Maandagen!
maandagochtend is altijd echt een hel. Je bent nog moe/brak van het weekend en moet meteen beginnen met al dat schoolwerk wat je in het weekend had moeten doen maar geen zin/tijd voor had
quote:Ja, de kaalheid van Ryan
Op maandag 27 oktober 2003 09:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik zie trouwens dat ik weer een ER gesprek gemist heb in het homo topicVoortaan toch maar eens gaan meebabbelen op zondagavond.
Verder snap ik niet waarom iedereen zo'n hekel aan hem heeft, hij komt op mij best sympathiek over, hij heeft ook wel iets aantrekkelijks
En arrogantie kan natuurlijk ook heel opwindend zijn, al valt dat arrogante wel mee de laatste paar afleveringen
Ryan?
Nnnmmmjah, weetniet.... of het gepaste danwel ongepaste arrogante is. Kan geen hoogte van 'm krijgen. Sowieso: Beroep "Zakenman". Hoe vaag kun je blijven?!
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 11:18 schreef DennisMoore het volgende:
Heeft iemand een picje van die Ryan misschien?
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 11:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Hij beschouwt zichzelf als een self made man, heeft nooit onder een baas gewerkt en is toch succesvol, tja daar is natuurlijk wel wat voor te zeggen dan. En de vrouwen op het eiland vinden hem volgens mij wel geweldig, in tegenstelling tot de mannen, ik vraag me af of het ook niet gedeeltelijk jaloezie is.
Al speel die Geert nu ineens wel alsof ie'm aardig vindt, puur voor de eilandraadstemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |