quote:whahaha dan kan ik wel denk ik
Op zondag 26 oktober 2003 22:22 schreef Cybart het volgende:[..]
ja we gaan gewoon vrijdag mischien al stappen Jer
quote:maar dat zien we komende week wel
Op zondag 26 oktober 2003 22:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
whahaha dan kan ik wel denk ik
.
Soms kan het leven wel eens moeilijk zijn, of lastig zo je wilt. En vooral erg verwarrend. Nou ja.. het komt allemaal vast wel goed enzo
quote:Nou ik heb een tante waar ik echt goed mee overweg kan, de anderen ontwijk ik, omdat ik ze te "gemaakt" vind. Mijn zus is net gescheiden en twee van de drie tantes zijn al langer gescheiden. Dus een tante (die erg aardig is) heeft het daar met mijn zus over gehad, en we kregen het over onzekerheid enz, omdat vooral mijn vader mij erg graag onder controle heeft. Zoiets als roken. ik heb heeelll veel gerookt (pakje per dag), toen gestopt maar (helaassss) nu rook ik weer heel af en toe. Ik ben 24. Ik leg aan die tante uit dat het dus zo erg is, dat ik niet op mijn 24e een eigen keuze kan maken en gewoon zeg dat ik af en toe rook. Dat wordt dan drama, drama, drama. Mijn tante steekt een sigaretje van mijn zus op, echt, mijn ouders en tantes en aanhang "ROOK JIJ???? OOOHHHHH!!!" tegen haar. Ze is 45!!! Ik zo ,,Nou, dat bedoel ik".
Op zondag 26 oktober 2003 22:21 schreef Cybart het volgende:[..]
haha I pitty you
en hoe vaak hebben ze aan je gevraagd hoe het gaat, en of je verkering hebt, en zich daarna weer meteen in een ander gesprek gemoeid?
quote:*knuffel*
Op zondag 26 oktober 2003 22:29 schreef Vlarp het volgende:
AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh *afreageer*Soms kan het leven wel eens moeilijk zijn, of lastig zo je wilt. En vooral erg verwarrend. Nou ja.. het komt allemaal vast wel goed enzo
krat staat naast de bank, self service!
quote:het blijven rare mensen, familie
Op zondag 26 oktober 2003 22:31 schreef Waxxer het volgende:[..]
<verhaal>
quote:mja, je kunt blijven hopen dat je hecht en gezellig en knus en intiem blijft als familie, maar iedereen gaat toch zijn/haar eigen gang. Naja, nu nog afwachten tot mijn nichtje uit de kast komt
Op zondag 26 oktober 2003 22:38 schreef Cybart het volgende:[..]
het blijven rare mensen, familie
quote:is het al zeker?
Op zondag 26 oktober 2003 22:40 schreef Waxxer het volgende:[..]
mja, je kunt blijven hopen dat je hecht en gezellig en knus en intiem blijft als familie, maar iedereen gaat toch zijn/haar eigen gang. Naja, nu nog afwachten tot mijn nichtje uit de kast komt
het zal mij benieuwen
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 22:32 schreef Cybart het volgende:[..]
*knuffel*
krat staat naast de bank, self service!
Neh, even geen bier meer. Heb van 't weekend al meer dan genoeg op. Ach, en het is niks kuts hoor. Ik heb alleen last van een luxeprobleem zeg maar. En het gaat niet om geld
quote:hahaha ja ik kan het natuurlijk mis hebben
Op zondag 26 oktober 2003 22:43 schreef Jerruh het volgende:[..]
is het al zeker?
ik dacht da me broerke wel een homootje zou zijn, maar die heeft nu een vriendinneke, nota bene een meiske van het dameshockeyteam hahahahaha!
quote:cruel you!
Op zondag 26 oktober 2003 22:47 schreef Waxxer het volgende:[..]
hahaha ja ik kan het natuurlijk mis hebben
maar ze is, op een tante na (niet haar moeder), de enige die leuk en fatsoenlijk met mij heeft gepraat. Die tante is bijv. de enige die mij ooit, in 3 jaar, naar mijn coming out gevraagd heeft en ook over die onzekere gevoelens die ik had kan praten, omdat zij hetzelfde probleem heeft qua familie. Niet coming out natuurlijk, maar mijn vader kan mij heel onzeker laten voelen door bepaalde opmerkingen, bepaald gedrag enz. en mijn opa scheen vroeger precies hetzelfde te zijn. Ik zat voor de grap nichterig te doen even met mijn zus + zusje ("talk to the hand, uh uh uh!") en daar moest zij om lachen en kletste mee. Maar ze is best "stoer" en ik kon me geen type jongen bij haar voorstellen. Ik zeg het zo tegen mijn zus zachtjes, dacht zij het ook
hoppa, weer naar mijn andere zusje ge-sms't en die lag ook weer dubbel
Maargoed, mijn gaydar ging dus weer af.
quote:haha precies, zij zit ook nog maar in vwo5, en als je nu eenmaal uit een prestatiegericht gezin komt...
Op zondag 26 oktober 2003 22:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
cruel you!
ach wie weet, als sjoerd mijn leeftijd heeft....
quote:wij hebben dat niet, we hebben een volgend probleem: sjoerd heeft nu een apar weken met een vriendinnneke, en nu blijkt dus (hoorde ik vandaag) dat de moeder van da meiske (dat ik ken) een oude lerares van sjoerd is geweest op de middelbaar, en die leraren hebben het voor sjoerd op het middelbaar een hel gemaakt... het begint al met het feit da ze al worden opgebeld omte vragenw aar ze blijft als ze de straat uitrijden... zucht
Op zondag 26 oktober 2003 22:52 schreef Waxxer het volgende:[..]
haha precies, zij zit ook nog maar in vwo5, en als je nu eenmaal uit een prestatiegericht gezin komt...
vre-se-lijk is zoiets hoor...
quote:Mjah... Ik hang nou al enige tijd de levensinstelling aan dat het mij helemaal geen ene ruk meer kan schelen, wat bepaalde mensen (irritante ooms & tantes bijvoorbeeld) vinden van wat ik doe in mijn privé-leven. It's none of their bloody business.
Op zondag 26 oktober 2003 22:31 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou ik heb [...]
En dat werkt heel verhelderend, want het geeft me de ruimte om me meer bezig te houden met wat anderen mensen (die veel dichter bij m'n hart staan) vinden, voelen en denken. .
quote:ooohhh echt erg als je dan een lerares op die manier weer tegenkomt
Op zondag 26 oktober 2003 22:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
wij hebben dat niet, we hebben een volgend probleem: sjoerd heeft nu een apar weken met een vriendinnneke, en nu blijkt dus (hoorde ik vandaag) dat de moeder van da meiske (dat ik ken) een oude lerares van sjoerd is geweest op de middelbaar, en die leraren hebben het voor sjoerd op het middelbaar een hel gemaakt... het begint al met het feit da ze al worden opgebeld omte vragenw aar ze blijft als ze de straat uitrijden... zucht
quote:hehe zolang ze werk en prive gescheiden houden zou het al een stuk minder zijn
Op zondag 26 oktober 2003 23:01 schreef Waxxer het volgende:[..]
ooohhh echt erg als je dan een lerares op die manier weer tegenkomt
dat kan nog een crime worden.... want het is natuurlijk wel haar moeder enz... Leraren kunnen idd klootzakken zijn idd, weet er alles van
quote:Jeetje... Dan maakt Sjoerd het nou ook niet echt gemakkelijk voor zichzelf.
Op zondag 26 oktober 2003 22:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
wij hebben dat niet, we hebben een volgend probleem: sjoerd heeft nu een apar weken met een vriendinnneke, en nu blijkt dus (hoorde ik vandaag) dat de moeder van da meiske (dat ik ken) een oude lerares van sjoerd is geweest op de middelbaar, en die leraren hebben het voor sjoerd op het middelbaar een hel gemaakt... het begint al met het feit da ze al worden opgebeld omte vragenw aar ze blijft als ze de straat uitrijden... zucht
quote:da meiske is keilekker man! en keilief!
Op zondag 26 oktober 2003 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Jeetje... Dan maakt Sjoerd het nou ook niet echt gemakkelijk voor zichzelf.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |