quote:Ja blijkbaar weet jij dat ik er niets aan doe om Pup er bij te betrekken.
Op zondag 26 oktober 2003 21:53 schreef Jerruh het volgende:[..]
?
quote:smaken verschillen
Op zondag 26 oktober 2003 21:55 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Die vind ik net leuk!
quote:Jerre op piano erbij!
Op zondag 26 oktober 2003 21:56 schreef Vlarp het volgende:[..]
Jij gaat draaien en uhm.. iemand anders gaat iets anders doen?
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 21:57 schreef Cybart het volgende:[..]
smaken verschillen
van iedereen die er zit: doe mij maar judge
Die's ook iets minder kaal.
Viel me echt op dat Ryan, zonder hoofddoekje, zo kaal is.
Al z'n haren fanatiek naar voren gekamt waardoor het alleen maar extra opvalt.
Doet me denken aan van die kale mannen die dan zo'n lok hebben aan de zijkant en die dan over hun hoofd kammen. En dat het dan hard waait ....
quote:zeg ik nie, maar ik vind het zo fout overkomen nu. leest hij deze topics ook?
Op zondag 26 oktober 2003 21:57 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ja blijkbaar weet jij dat ik er niets aan doe om Pup er bij te betrekken.
@bart: tissues, nu!!!!!!
quote:yeah samen met timmekuh!!
Op zondag 26 oktober 2003 21:59 schreef Cybart het volgende:[..]
Jerre op piano erbij!
quote:Nee.
Op zondag 26 oktober 2003 21:59 schreef Jerruh het volgende:[..]
zeg ik nie, maar ik vind het zo fout overkomen nu. leest hij deze topics ook?
Don't get me wrong, hij heeft superleuke kanten. Maar enig enthousiasme, spirit of iets totaal getsoord geks zit er niet in 'm en na een weekend waar ik dat wel heb (met m'n 3 beste vrienden) dan mis ik dat, want dan denk ik "Waarom kan ik dit nu alleen bij vrienden halen en niet bij m'n vrend zelf?"
quote:Och, spannende weekenden kun je ook met anderen beleven.
Op zondag 26 oktober 2003 21:34 schreef Ang3l het volgende:Neuj. Da's voor mij alles.
Een leven wat niet saai is en sleur wordt.
quote:Wie?
Maar anyway:DAMN wat is die Ryan uit ER KAAAAAl zonder z'n hoofddoekje!
quote:ok.
Op zondag 26 oktober 2003 22:01 schreef Ang3l het volgende:[..]
Nee.
Maar dat maakt niet uit want ik heb al wel eens gezegd dat ik 'm saai vind.
Dus tis niet zo dat ik 't er nooit over heb.Don't get me wrong, hij heeft superleuke kanten. Maar enig enthousiasme, spirit of iets totaal getsoord geks zit er niet in 'm en na een weekend waar ik dat wel heb (met m'n 3 beste vrienden) dan mis ik dat, want dan denk ik "Waarom kan ik dit nu alleen bij vrienden halen en niet bij m'n vrend zelf?"
maar laat ik het zo zeggen:
als mijn vriend een speciaal soort wereldje kweekt met een goeie vriend van m waarin ze allerlei leuke dingen doen, lol hebben, en elkaar ook als speciaal beschouwen, elkaar in de weekenden opzoeken, en daarbij als ik te horen kreeg dat ik dan saai was, en dat ik niks spannends doe of wil, ik zou me hartstikke buitengesloten voelen of in ieder geval vervreemd. Zo komt het nu ook over, en ik krijg eerder het gevoel van: arme tim, dan da ik zoiets heb van: joepe ang3l heeft een toffe tijd gehad...
quote:kleenex opzoek
Op zondag 26 oktober 2003 21:59 schreef Jerruh het volgende:[..]
@bart: tissues, nu!!!!!!
quote:te laat
Op zondag 26 oktober 2003 22:05 schreef Cybart het volgende:[..]
kleenex opzoek
*dwijl pak en kwijlplasje opabsorbeer*
hmzz
nog beter
*swiffer met schoonmaakreservoir pak*
*stof en kwijl verdwijnt (ja het mot rijmen) waar swiffer verschijnt*
quote:Wat een ONZIN, echt waar. Dat speciaal soort wereldje heb ik metMarc helemaal niet solitair (want je hebt het over Marc). Met Eef bv ook, die was er bij in Maastricht, evenals m'n ex (MarK met een K). En ... toen Marc hier was was Tim er ook en was hij er net zo goed bij.
Op zondag 26 oktober 2003 22:05 schreef Jerruh het volgende:[..]
ok.
maar laat ik het zo zeggen:
als mijn vriend een speciaal soort wereldje kweekt met een goeie vriend van m waarin ze allerlei leuke dingen doen, lol hebben, en elkaar ook als speciaal beschouwen, elkaar in de weekenden opzoeken, en daarbij als ik te horen kreeg dat ik dan saai was, en dat ik niks spannends doe of wil, ik zou me hartstikke buitengesloten voelen of in ieder geval vervreemd. Zo komt het nu ook over, en ik krijg eerder het gevoel van: arme tim, dan da ik zoiets heb van: joepe ang3l heeft een toffe tijd gehad...
En: ik heb toffe tijden met anderen MET ik na 4 jaar nog geen echt supertiffe tijden met Pup heb en dus zoek ik de humor en het gekke stappen bij anderen.
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 26-10-2003 22:14]
quote:dan moet je je conclusie's trekken mischien?
Op zondag 26 oktober 2003 22:09 schreef Ang3l het volgende:[..]
En: ik heb toffe tijden met anderen MAT ik na 4 jaar nog geen echt supertiffe tijden met Pup heb en dus zoek ik de humor en het gekke stappen bij anderen.
maar goed, nu Jij & Jer weer ff dip onderwerp laten zakken, iedereen moet leuk het weekend uit kunnen...
zelfs mij is het nu toch wel een beetje gelukt
*familiefeestje overleefd heb*
Ik kom toch met weinig mensen uit mijn fam overeen hoor Hier ook weer van alles aan de hand las ik al... Maargoed, kan ik nog vragen of alles goed is met iedereen en of iedereen een leuk weekend heeft gehad?
quote:ja gaat goed
Op zondag 26 oktober 2003 22:14 schreef Waxxer het volgende:*familiefeestje overleefd heb*
Ik kom toch met weinig mensen uit mijn fam overeen hoor
Hier ook weer van alles aan de hand las ik al... Maargoed, kan ik nog vragen of alles goed is met iedereen en of iedereen een leuk weekend heeft gehad?
maar volgende week moet en zal ik uit mijn dak gaan en een leuk weekend hebben, desnoods gijzel ik mensen
quote:Nouja, 't is maar net waar je prioriteiten liggen, lijkt me.
Op zondag 26 oktober 2003 22:13 schreef Cybart het volgende:dan moet je je conclusie's trekken mischien?
maar je geeft zelf ook al aan dat het niet helemaal lekker zit
was ook helemaal niet bedoeld om je aantevallen die opmerkingen denk ik. (die van mij in ieder geval niet)
M'goed, wat weet ik er nou van. .
quote:die van mij ook niet.
Op zondag 26 oktober 2003 22:13 schreef Cybart het volgende:[..]
dan moet je je conclusie's trekken mischien?
maar je geeft zelf ook al aan dat het niet helemaal lekker zit
was ook helemaal niet bedoeld om je aantevallen die opmerkingen denk ik. (die van mij in ieder geval niet)maar goed, nu Jij & Jer weer ff dip onderwerp laten zakken, iedereen moet leuk het weekend uit kunnen...
zelfs mij is het nu toch wel een beetje gelukt
*pils pak*
quote:ook waar,
Op zondag 26 oktober 2003 22:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nouja, 't is maar net waar je prioriteiten liggen, lijkt me.
En of je de humor/gezelligheid op zích zoekt, of per se met bepaalde personen/partner.
Je hoeft niet álles met elkaar te delen...
anyways we zouden er over ophouden,
tenminste vond ik een wijs besluit
quote:Klopt.
Op zondag 26 oktober 2003 22:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nouja, 't is maar net waar je prioriteiten liggen, lijkt me.
En of je de humor/gezelligheid op zích zoekt, of per se met bepaalde personen/partner.
Je hoeft niet álles met elkaar te delen...M'goed, wat weet ik er nou van.
.
Uhm......
Owja, de sex haal ik bij Pup
En het lieve....
quote:en nou ophouden
Op zondag 26 oktober 2003 22:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
die van mij ook niet.
ik sta alleen soms beetje verdwaasd te kijken als ik lees van de geweldige weekenden en vervolgens komen de pupdingen die daar in schril contrast mee staan, en als je dat telkens leest, dan krijg je daar een beeld van.*pils pak*
ik ga ook voor een nieuw pilske, en dan ga ik zo echt aan mijn projectwerk
quote:haha okay dan!
Op zondag 26 oktober 2003 22:15 schreef Cybart het volgende:[..]
ja gaat goed
minder weekend gehadmaar volgende week moet en zal ik uit mijn dak gaan en een leuk weekend hebben, desnoods gijzel ik mensen
Nou ik heb me vrijdag gruwelijk verveeld, gisteren ook wel even, maar wel nieuwe kleren van mamma gekregen en gisteren gerelaxt en gehangen, in een echt huis gewoond zeg maar. En vandaag dus de verj. van mijn opa, wel gezellig, maar toch... tja, iedereen doet zich zo goed en perfect voor. Dus heb ik met mijn zus de "problemen" maar gespot. Ze hadden het zelfs over titels en hoe goed dat wel niet is en interessant als je dat hebt. Dan heb ik echt enorm een teiltje nodig hoor...
quote:whehe *rent weg*
Op zondag 26 oktober 2003 22:15 schreef Cybart het volgende:[..]
ja gaat goed
minder weekend gehadmaar volgende week moet en zal ik uit mijn dak gaan en een leuk weekend hebben, desnoods gijzel ik mensen
quote:Geen serieuze gesprekken met 'm?
Op zondag 26 oktober 2003 22:17 schreef Ang3l het volgende:Klopt.
De serieuze gesprekken haal ik bij Mark, Marc en Eef,
Het lachen bij Marc & Eef
Het dansen bij Mark & Eef
Het zingen bij Marc & EefUhm......
Owja, de sex haal ik bij Pup
En het lieve....
quote:haha I pitty you
Op zondag 26 oktober 2003 22:18 schreef Waxxer het volgende:[..]
haha okay dan!
Nou ik heb me vrijdag gruwelijk verveeld, gisteren ook wel even, maar wel nieuwe kleren van mamma gekregen en gisteren gerelaxt en gehangen, in een echt huis gewoond zeg maar. En vandaag dus de verj. van mijn opa, wel gezellig, maar toch... tja, iedereen doet zich zo goed en perfect voor. Dus heb ik met mijn zus de "problemen" maar gespot. Ze hadden het zelfs over titels en hoe goed dat wel niet is en interessant als je dat hebt. Dan heb ik echt enorm een teiltje nodig hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |