quote:Het was toch duidelijk dat Barend het niet zo bedoelde? Dan was het nog wel een knuppelige uitspraak.
Op zaterdag 1 november 2003 21:19 schreef SunChaser het volgende:
Knuppel was helemaal niet goed. Ze knippen in de fragmenten, Frits Barend legde meteen uit wat ie bedoelde, dat lieten ze niet zien. En van Umberto Tan zag je ook maar een klein gedeelte.
Cabaret vond ik ook niet leuk deze keer, alhoewel dat liedje over de prijzenoorlog wel goed gevonden was.
quote:8 november compilatie, 15 november eerste uitzending weer, 20 december laatste
Op zaterdag 1 november 2003 21:06 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Vroeger was er nog Dit Was Het nieuws, vond ik eigenlijk beter, benieuWd wanneer dat begint
quote:Daar gaat het toch helemaal niet om? Het leuke van die opmerking is gewoon hoe Karin Bloemen er op reageerde...
Op zaterdag 1 november 2003 21:19 schreef SunChaser het volgende:
Knuppel was helemaal niet goed. Ze knippen in de fragmenten, Frits Barend legde meteen uit wat ie bedoelde, dat lieten ze niet zien.
En ik geloof best dat Frits het later uitlegde, dat werd ook prima duidelijk in het fragment hoor...
quote:Het was gewoon een vraag in de trant van 'wat ging er door je heen?'
En van Umberto Tan zag je ook maar een klein gedeelte.
"Nou humberto, een paar ellebogen, knietjes, er is aan m'n haren getrokken..." enzovoorts.
edit: tikfout
[Dit bericht is gewijzigd door hace_x op 02-11-2003 15:57]
vooral het dj- item was onthutsend zwak, ik heb nog nooit een presentator zo nep zien lachen als Jack boven de draaitafel met knackebrod.
gelukkig was er een sterk eind door het liedje van Billy Joel
Sissi light light light
- De fragmenten in het begin zijn altijd wel aardig.
- Ik snap niet dat ze die DJ's hebben uitgenodigt, want het klonk nergens naar.
- Kopspijkersspel, geen leuke kandidaten.
- Gesprek met die man aan tafel ----> weg-zap-moment
- Het caberet werd op een gegeven moment erg flauw.
- Dat liedje op het eind had er wel uitgemogen, misschien had het caberet dan nog wat aardigs gedaan.
Ik heb dit seizoen nog geen goede aflevering kunnen ontdekken. Jack had beter kunnen stoppen toen hij de Televizierring ontving.
quote:Grappig.
Op zondag 2 november 2003 11:19 schreef Demol het volgende:
Ik vond het een doodsaaie uitzending, de Carlo & Irene show overtrof Kopspijkers gister zelfs qua niveau.- De fragmenten in het begin zijn altijd wel aardig.
- Ik snap niet dat ze die DJ's hebben uitgenodigt, want het klonk nergens naar.
- Kopspijkersspel, geen leuke kandidaten.
- Gesprek met die man aan tafel ----> weg-zap-moment
- Het caberet werd op een gegeven moment erg flauw.
- Dat liedje op het eind had er wel uitgemogen, misschien had het caberet dan nog wat aardigs gedaan.Ik heb dit seizoen nog geen goede aflevering kunnen ontdekken. Jack had beter kunnen stoppen toen hij de Televizierring ontving.
quote:Ook naar 538 geluistert...
Op zondag 2 november 2003 13:03 schreef Ash het volgende:
Is er een mogelijkheid om het liedje te kunnen rippen van de online-stream afl. van Kopspijkers? en te kunnen maken als .mp3 of .wav?
quote:Cash & Carlo is met afstand het beste programma op de Nederlandse televisie. Nou ja, samen met RTL Boulevard dan.
Op zaterdag 1 november 2003 21:06 schreef Vassili_Z het volgende:
Wat vind je dan wel leuk ???
Cash and Carlo ?
quote:Kooknie.
Op zondag 2 november 2003 14:03 schreef sweek het volgende:
Cabaret was wel leuk, en het stuk over die doorspiesde man was ook wel aardig...
De rest vond ik wel erg flauw vaak... kom op zeg, iedereen kan zich wel eens verspreken en 2 cijfers omwisselen... en het geluid of het beeld kan altijd eens uitvallen vanwege een technisch defect... ik zie de grappigheid er echt compleet niet van in.
quote:nee? wat was er dan?
Op zondag 2 november 2003 13:36 schreef Remzz het volgende:[..]
Ook naar 538 geluistert...
quote:Je zou het via de Line-Out van je geluidskaart kunnen proberen
Op zondag 2 november 2003 13:03 schreef Ash het volgende:
Is er een mogelijkheid om het liedje te kunnen rippen van de online-stream afl. van Kopspijkers? en te kunnen maken als .mp3 of .wav?
quote:Wees blij!
Op zondag 2 november 2003 14:03 schreef sweek het volgende:
... ik zie de grappigheid er echt compleet niet van in.
Jammer dat je verplicht tegen die kop van spijkerman moet aankijken als je het cabaret wilt zien.
quote:YESSS danke sehr
Op zaterdag 1 november 2003 23:03 schreef swentibold het volgende:[..]
8 november compilatie, 15 november eerste uitzending weer, 20 december laatste
quote:Ieder z'n eigen humor.
Op zondag 2 november 2003 16:15 schreef DaveM het volgende:[..]
Wees blij!
Zou je het wel leuk vinden, dan sta je op hetzelfde lage niveau als die spijkerman. Dat wil toch niemand?
quote:Zeker erg goed!
Op zaterdag 1 november 2003 22:01 schreef A.l.e.x het volgende:
Jort Kelder was erg goed gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |