quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:59 schreef gelly het volgende:[..]
Je noemt een gesubsidieerde baan een carriere ? Het is me toch wat. Weet je wie je "loon" betalen ?
*vinger omhoog steekt* ik weet het ik weet het
quote:mensen met goede banen die mijn werk kopen.
Op zondag 26 oktober 2003 02:59 schreef gelly het volgende:[..]
Je noemt een gesubsidieerde baan een carriere ? Het is me toch wat. Weet je wie je "loon" betalen ?
quote:Als je nou zo goed bent als dat je denkt dat je bent. Waarom smeek je dan om mensen die willen stemmen op je werk
Op zondag 26 oktober 2003 02:57 schreef tinkebell het volgende:
http://www.kunstenaarvanhetjaar.nl
spot TINKEBELL.
Dat word veel pijpen voor je als je nog eens hoger op wil komen
quote:En als je niks verkoopt ?
Op zondag 26 oktober 2003 02:01 schreef tinkebell het volgende:[..]
mensen met goede banen die mijn werk kopen.
Voor mij géén subsidie!
quote:Daar is geen sprake van.
Op zondag 26 oktober 2003 02:01 schreef gelly het volgende:[..]
En als je niks verkoopt ?
quote:Ja vast
Op zondag 26 oktober 2003 02:02 schreef tinkebell het volgende:[..]
Daar is geen sprake van.
En jij vind je zelf heel goed in kunst. En loopt af te geven op iemand die in een speelgoedwinkel werkt.
Zelfs een helm josti kan nog iets maken wat moeilijker in elkaar zit
quote:he jammer. wij verkopen geen konijnen knuffels meer
Op zondag 26 oktober 2003 02:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja vast
[afbeelding]En jij vind je zelf heel goed in kunst. En loopt af te geven op iemand die in een speelgoedwinkel werkt.
quote:dan moet ie dat doen.
Op zondag 26 oktober 2003 02:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja vast
[afbeelding]En jij vind je zelf heel goed in kunst. En loopt af te geven op iemand die in een speelgoedwinkel werkt.
quote:ow,..en nogmaals loop ik niet af te geven op iemand die in een winkel werkt (nogmaals,wat zijn jullie traag zeg) maar zeg ik dat ik het stom vind als je meteen na de middelbare school gaat werken zonder verer een opleiding te volgen,al dan niet voltijd.
Op zondag 26 oktober 2003 02:08 schreef tinkebell het volgende:[..]
dan moet ie dat doen.
[Dit bericht is gewijzigd door tinkebell op 26-10-2003 02:11]
quote:ik begin nu gewoon medelijden te krijgen met je. Ik krijg serieus de indruk dat je ergens in een kamer zit met wanden die heel zacht zijn. En dat je al je vrienden en familie maar 1X in de maand mag zien. En dat je strakjes weer helemaal plat gespoten moet worden.
Op zondag 26 oktober 2003 02:08 schreef tinkebell het volgende:[..]
dan moet ie dat doen.
Want ik kan niks anders bedenken dat jij echt een hele zooi draaidjes door boven in mist.
quote:ja ik ben pas opgenomen in een inrichting omdat ik toch steeds maar volhoud om door te studeren. Ben zelfs pas een 2e fase opleiding begonnen,..te belachelijk voor woorden!
Op zondag 26 oktober 2003 02:11 schreef ook_gek het volgende:[..]
ik begin nu gewoon medelijden te krijgen met je. Ik krijg serieus de indruk dat je ergens in een kamer zit met wanden die heel zacht zijn. En dat je al je vrienden en familie maar 1X in de maand mag zien. En dat je strakjes weer helemaal plat gespoten moet worden.
Want ik kan niks anders bedenken dat jij echt een hele zooi draaidjes door boven in mist.
quote:Oke met welke 2 van de personelijkheden praten we nu. Want ik krijg het idee dat ik met 2 totaal verschillende mensen zit te lullen. Eerder deze avond zei je dit.
Op zondag 26 oktober 2003 02:10 schreef tinkebell het volgende:[..]
ow,..en nogmaals loop ik niet af te geven op iemand die in een winkel werkt
quote:Kan nou niet echt zeggen dat je vol lof praat over iemand die in een speelgoedwinkel werkt
Op zondag 26 oktober 2003 02:49 schreef tinkebell het volgende:[..]
Iemand met een goede opleiding gaat over het algemeen ook niet in een speelgoedwinkel werken.
quote:Familie leden die dat kopen tellen niet mee. Die kopen dat van je uit meden leiden voor je. Elke keer als er word gezegt tegen je dat je goed bent menen ze dat niet. Maar ze willen je geen pijn doen.
Op zondag 26 oktober 2003 02:13 schreef tinkebell het volgende:[..]
En nou verdien ik nog genoeg geld met het werk dat ik maak ook.
Het moet niet te gek worden hoor!
Het moet toch geweldig zijn om in zo een mooie droom wereld te leven als dat van jou. En oh oh oh wat zal het dalijk vies tegen vallen in de grote boze echte wereld.
quote:ten eerste jij gaf behoorlijk af op het feit dat ik "maar"
ow,..en nogmaals loop ik niet af te geven op iemand die in een winkel werkt (nogmaals,wat zijn jullie traag zeg) maar zeg ik dat ik het stom vind als je meteen na de middelbare school gaat werken zonder verer een opleiding te volgen,al dan niet voltijd.
pfffff
misschien zou je het anders moeten formuleren. zoiets als : ik zou het verstandiger vinden als men na de middelbare een studie zou gaan volgen.
komt heel anders over dan hoe jij nu dingen zegt.
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 26-10-2003 02:16]
quote:daar doel ik niet op het werk in een speelgoedwinkel an sich,want als iemand dat leuk vindt dan moet hij of zij dat doen,..en ik weet dat t leuk is om t een paar jaar te doen,want dat heb ik zelf ook gedaan.
Op zondag 26 oktober 2003 02:13 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oke met welke 2 van de personelijkheden praten we nu. Want ik krijg het idee dat ik met 2 totaal verschillende mensen zit te lullen. Eerder deze avond zei je dit.
[..]Kan nou niet echt zeggen dat je vol lof praat over iemand die in een speelgoedwinkel werkt
quote:jeetje,..mijn familie heeft nog nooit iets van me gekocht! misschien moet ik kwaad op ze worden?
Op zondag 26 oktober 2003 02:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Familie leden die dat kopen tellen niet mee. Die kopen dat van je uit meden leiden voor je. Elke keer als er word gezegt tegen je dat je goed bent menen ze dat niet. Maar ze willen je geen pijn doen.
Het moet toch geweldig zijn om in zo een mooie droom wereld te leven als dat van jou. En oh oh oh wat zal het dalijk vies tegen vallen in de grote boze echte wereld.
quote:Ah je bent gewisselt zie ik van persoon
Op zondag 26 oktober 2003 02:16 schreef tinkebell het volgende:[..]
daar doel ik niet op het werk in een speelgoedwinkel an sich,want als iemand dat leuk vindt dan moet hij of zij dat doen,..en ik weet dat t leuk is om t een paar jaar te doen,want dat heb ik zelf ook gedaan.
Waar ik op doel is dat iemand met een hogere opleiding niet voor dat geld ergens gaat werken en over het algemeen liever iets gaat doen waar hij of zij kan toepassen wat hij of zij geleerd heeft.
Lees dit alles nou eens leuk terug. En probeer nou eens serieus te zeggen dat jij niet geweldig hard op je smoel bent gegaan. Want wat heb jij je geweldig vast gelult in dit gesprek zeg. Je hebt verloren van iemand zonder opleiding.
quote:huh?
Op zondag 26 oktober 2003 02:19 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ah je bent gewisselt zie ik van persoon
Lees dit alles nou eens leuk terug. En probeer nou eens serieus te zeggen dat jij niet geweldig hard op je smoel bent gegaan. Want wat heb jij je geweldig vast gelult in dit gesprek zeg. Je hebt verloren van iemand zonder opleiding.
quote:Dus mensen zonder opleiding hebben geen geld?
Op zondag 26 oktober 2003 02:17 schreef tinkebell het volgende:ze hebben namelijk allemaal geen opleiding!
We zijn er uit. Je moet een opleiding hebben voor geld. Zonder opleiding heb je ook geen geld.
En dan maak jij mensen uit voor dom
Echt ik weet niet wat jij gebruikt maar ik hoef het niet hoor.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:20 schreef tinkebell het volgende:[..]
huh?
hebben we nou echt volkooomen langs elkaar heen gepost?
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 00:50 schreef tinkebell het volgende:
zo maar even tussendoor hoor,..maar als je op je 16e al wil stoppen met school ben je gewoon STOM
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:24 schreef tinkebell het volgende:
Zeker in de speelgoedbranche,...
zijn écht top banen!
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:34 schreef tinkebell het volgende:[..]
nee hoor,..helemaal niet.
heb ook 6 jaar in een kledingzaak gewerkt.
naast mn studie.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:40 schreef tinkebell het volgende:
ow,..en al doe je t niet omdat je een baan wil met je studie,dan is t wel goed voor je eigen algemene ontwikkeling.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:49 schreef tinkebell het volgende:[..]
Iemand met een goede opleiding gaat over het algemeen ook niet in een speelgoedwinkel werken.
quote:
ow,..en nogmaals loop ik niet af te geven op iemand die in een winkel werkt (nogmaals,wat zijn jullie traag zeg) maar zeg ik dat ik het stom vind als je meteen na de middelbare school gaat werken zonder verer een opleiding te volgen,al dan niet voltijd.
pfffff
quote:Lijkt me duidelijk dat 1 persoon zich hier goed klem lult
Op zondag 26 oktober 2003 02:25 schreef nikky het volgende:[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben het niet
En ik ga slapen. Ik heb geen zin meer in een discussie met iemand die niet helemaal gezond is in z,n kop. Ze zeggen wel eens dat elke kunstenaar een kronkel heeft in z,n kop. In dit geval is dat wel een hele erge kronkel
quote:me too.
Op zondag 26 oktober 2003 02:28 schreef ook_gek het volgende:[..]
En ik ga slapen.
welterusten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |