quote:jij bent een snob. weet je dat wel. weet jij wel wat je zegt?
Op zondag 26 oktober 2003 02:34 schreef tinkebell het volgende:[..]
nee hoor,..helemaal niet.
heb ook 6 jaar in een kledingzaak gewerkt.
naast mn studie.
het snobisme druipt van je af. sorry hoor.
maar met deze discussie doe ik niet meer mee.
iemand die zich meer vind dan een ander kan ik niet uitstaan
quote:en ik ook
Op zondag 26 oktober 2003 02:36 schreef ook_gek het volgende:[..]
En voor je gaat mekkeren met je spelfouten. JA IK HEB DISLEXY
quote:Weet je nou wat zo leuk is. Ik ken verschillende mensen die totaal geen opleiding hebben. En die gewoon letterlijk in het geld zwemmen. Die gewoon van uit hun dikke mercedes of Ferrari of jaguar naar mensen zoals jou zwaaien.
Op zondag 26 oktober 2003 02:34 schreef tinkebell het volgende:[..]
nee hoor,..helemaal niet.
heb ook 6 jaar in een kledingzaak gewerkt.
naast mn studie.
Dan wil ik jou nog wel eens zien zeggen tegen die mensen dat ze dom zijn geweest dat ze gestopt zijn met hun school. Want of je nou wil of niet. Geld doet er wel toe in deze wereld
quote:klopt,..maar je hebt t nu over uitzonderingen,..
Op zondag 26 oktober 2003 02:38 schreef ook_gek het volgende:[..]
Weet je nou wat zo leuk is. Ik ken verschillende mensen die totaal geen opleiding hebben. En die gewoon letterlijk in het geld zwemmen. Die gewoon van uit hun dikke mercedes of Ferrari of jaguar naar mensen zoals jou zwaaien.
Dan wil ik jou nog wel eens zien zeggen tegen die mensen dat ze dom zijn geweest dat ze gestopt zijn met hun school. Want of je nou wil of niet. Geld doet er wel toe in deze wereld
quote:Nou jij studeerd heel erg hart zeg je net. Dus jij bent slim tegen over ons. Want wij hebben dat niet gedaan en zijn dus dom volgens jou.
Op zondag 26 oktober 2003 02:38 schreef tinkebell het volgende:
Het is dom om geen opleiding te doen,nógmaals,omdat je je hele leven nog moet werken (de meesten dan) en omdat je er alléén maar profijt van kan hebben als je een opleiding hebt gevolgt.
Dat lijken me hele goede argumenten.
Maar als ik kom met een simpele vraag of jij gewoon eens de voor delen van een extra studie kan geven. Kan je dat niet. Je kan niet eens duidelijk uit leggen wat nou de voor delen zijn.
En dan ga je mensen DOM noemen
quote:Je hebt naast een diploma ook nog een persoonlijkheid nodig om een goede baan te krijgen. Ik zie het toch somber in voor je.
Op zondag 26 oktober 2003 02:40 schreef tinkebell het volgende:
ow,..en al doe je t niet omdat je een baan wil met je studie,dan is t wel goed voor je eigen algemene ontwikkeling.
quote:Uit zonderingen???? Ik ken genoeg mensen die gewoon zonder opleiding er goed bij zitten hoor. En dat zijn er niet 1 of 2. Dat zijn er tien tallen.
Op zondag 26 oktober 2003 02:39 schreef tinkebell het volgende:[..]
klopt,..maar je hebt t nu over uitzonderingen,..
zéker met de hoge werkeloosheid van nu is t gewoon heel verstandig om een studie af te ronden.
En met de werkeloosheid van nu. Is het je ontschoten dat de economie zo beetje op z,n gat ligt nu??? Kennelijk niet want jij zit te diep in je boeken. Enige idee wat iemand kost met een goeie opleiding? Want die verwachten een top salaris.
Wie denk je dat er wint.
Student met een goeie opleiding die net klaar is van laten we zeggen 25 jaar.
Of iemand zonder hoge opleiding van 25 jaar maar met 6 jaar werk ervaring???
Eens kijken wie er dan meer kans maakt.
quote:Iemand met een goede opleiding gaat over het algemeen ook niet in een speelgoedwinkel werken.
Op zondag 26 oktober 2003 02:45 schreef ook_gek het volgende:
Enige idee wat iemand kost met een goeie opleiding?
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:49 schreef tinkebell het volgende:[..]
Iemand met een goede opleiding gaat over het algemeen ook niet in een speelgoedwinkel werken.
of je doet éven normaal. dit slaat werkelijk nergens op.
quote:Je zal wel moeten als je geen "hogere" baan kunt krijgen. Maar ja, dan krijg je die baan in de speelgoedwinkel ook niet.
Iemand met een goede opleiding gaat over het algemeen ook niet in een speelgoedwinkel werken.
quote:Maakt niks over wat voor een werk we praten. Wat voor een bedrijf van ook. Is gewoon een algemeen iets.
Probeer maar opnieuw. Of staat dat niet in je boeken hoe dat moet
quote:door groei mogelijkheden zeker nooit van gehoord
Op zondag 26 oktober 2003 02:50 schreef tinkebell het volgende:
ow,..en ik kan me best heel goed voorstellen dat je t nu prima naar je zin hebt in een speelgoedwinkel hoor,..maar als je t over 10 jaar zat bent en iets heel anders wil gaan doen?
quote:dan ga ik wat anders doen.
Op zondag 26 oktober 2003 02:50 schreef tinkebell het volgende:
ow,..en ik kan me best heel goed voorstellen dat je t nu prima naar je zin hebt in een speelgoedwinkel hoor,..maar als je t over 10 jaar zat bent en iets heel anders wil gaan doen?
quote:ik heb niet gezegd dat jij geen leuke baan zult krijgen als je klaar bent met studeren. en ook niet dat je geen carriere zult maken.
Op zondag 26 oktober 2003 02:54 schreef tinkebell het volgende:
hahahaha,..
nou weet je wat?
Dan gaat deze domme meid lekker verder studeren,..
kunnen jullie carriëre gaan maken.
jammer dat dat voor mij niet is weggelegd,maar verschil moet er wezen he.
succes!
maar jij valt mij persoonlijk aan door mij als minderwaardig neer te zetten omdat ik in een winkel werk.
en dat hoef ik niet te pikken
quote:Zo'n arrogante kut als jij maakt uitermate weinig kans om ooit carriere te maken. Of je moet je baas een plezier doen natuurlijk.
hahahaha,..
nou weet je wat?
succes!
quote:Ik wacht nog op mijn makkelijke vraag. Maar die is voor jou te moeilijk. Leuk hoor mensen die schreeuwen zo hard ze kunnen. Maar er komt niks nuttigs uit. Sterker nog. Ze nemen een mening aan en kunnen die niet eens verdedigen. En hun standpunt duidelijk maken. En dan gaan ze nog zeggen dat ze boven de rest staan.
hahahaha,..
nou weet je wat?
succes!
Ik zal naar je zwaaien als ik in me Ferrari rijd als ik je ziet staan knutselen als je probeerd een kunstenaar te zijn met opleiding
Gaat werelijk nergens over dit meer. Heb veel mee gemaakt op fok. Heb veel vreemde mensen gezien in me leven. Ik zal niet snel zeggen dat iemand dom is. Maar voor deze persoon kan ik niet anders dan zeggen dat het nog dommer is dan wie ik tot nu toe heb gezien
Is maar waar je trots op bent.
quote:Je noemt een gesubsidieerde baan een carriere ? Het is me toch wat. Weet je wie je "loon" betalen ?
Op zondag 26 oktober 2003 02:57 schreef tinkebell het volgende:
http://www.kunstenaarvanhetjaar.nl
spot TINKEBELL.
quote:spam
Op zondag 26 oktober 2003 02:57 schreef tinkebell het volgende:
http://www.kunstenaarvanhetjaar.nl
spot TINKEBELL.
quote:Dit zijn van die mensen die zich omhoog pijpen. Moet je hard voor leren hoor
Op zondag 26 oktober 2003 02:56 schreef gelly het volgende:[..]
Zo'n arrogante kut als jij maakt uitermate weinig kans om ooit carriere te maken. Of je moet je baas een plezier doen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |