quote:*mee eens is*
Op zondag 26 oktober 2003 01:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Mensen die schreeuwen dat je door moet leren zijn vaak de mensen die denken veel te gaan verdienen na hun studie. Jammer voor die mensen dat die tegen het minimum loon aan gaan zitten qua verdiensten. En vaak nog onder iemand moeten werken met een lagere of totaal geen opleiding
want diegene die dan leiding gaat geven over iemand die net nieuw instroomd, werkt er immers al een paar jaartjes langer mét ervaring
quote:En waar woord er als eerst naar gekeken als je iemand wil aan nemen???
Op zondag 26 oktober 2003 01:10 schreef nikky het volgende:[..]
*mee eens is*
want diegene die dan leiding gaat geven over iemand die net nieuw instroomd, werkt er immers al een paar jaartjes langer mét ervaring
Precies. Werk ervaring
quote:nee,ik zeg niet dat je dan geen toekomst kan hebben,..ik zeg dat je veel profijt van een opleiding hebt.
Op zondag 26 oktober 2003 00:58 schreef nikky het volgende:[..]
( ik heb wel een deeltijd opleiding gedaan hoor
1 dag in de week )
maar dat noem ik alleen niet echt school. 5 dagen lerenmaar ik snap niet waarom in jouw ogen iemand zonder opleiding geen toekomst kan hebben. waar basseer je dat op? met genoeg wilskracht kom je een heel eind.
quote:Zoals wat dan?
Op zondag 26 oktober 2003 01:21 schreef tinkebell het volgende:[..]
nee,ik zeg niet dat je dan geen toekomst kan hebben,..ik zeg dat je veel profijt van een opleiding hebt.
quote:nou niet veel namelijk.
Op zondag 26 oktober 2003 02:02 schreef tinkebell het volgende:
wat denk je zelf?
quote:nee,je hebt gelijk,..zo'n opleiding dat doe je eigenlijk voor niks,..
Op zondag 26 oktober 2003 02:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
nou niet veel namelijk.
Er word niet zo veel meer gekeken naar opleidingen. Wel naar werk ervaring. En de mensen die grote bedrijven besturen hebben maar een simpele opleiding.
quote:Vertel mij dan wat er zo top aan is?????
Op zondag 26 oktober 2003 02:09 schreef tinkebell het volgende:[..]
nee,je hebt gelijk,..zo'n opleiding dat doe je eigenlijk voor niks,..
quote:ik schreef toch: zo'n opleidig doe je inderdaad voor niks.
Op zondag 26 oktober 2003 02:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
Vertel mij dan wat er zo top aan is?????
Kom maar op. Jij weet het kennelijk zo goed. Je loopt hier daar over te mekkeren. Maar tot op nu toe is er niks zinnigs uit gekomen. En ontwijk je me vragen.
quote:als al zoveel jaar ervaring hebben wel ja.....
Op zondag 26 oktober 2003 02:15 schreef tinkebell het volgende:[..]
De GOEDE banen die vrijkomen daar nemen ze alleen ongeschoolden voor aan want iedereen weet dat je daar meer aan hebt.
want ze zijn er nu godzijdank achter dat een papiertje niet alles meer zegt gelukkig
quote:nee,gelukkig maar
Op zondag 26 oktober 2003 02:17 schreef nikky het volgende:[..]
als al zoveel jaar ervaring hebben wel ja.....
want ze zijn er nu godzijdank achter dat een papiertje niet alles meer zegt gelukkig
quote:als ik op mijn 16e ga werken en de ander pas op zijn/haar 22e dan heb ik mij misschin al wel omhooggewerkt met het werk in de praktijk. en dan werk ik al bijvoorlbeeld 6 jaar voor een bedrijf.......
Op zondag 26 oktober 2003 02:18 schreef tinkebell het volgende:[..]
nee,gelukkig maar
Gelukkig ook maar dat als je van het VMBO komt je al meteen heel veel ervaring hebt,..veeeeel meer dan iemand die 6 jaar gestudeerd heeft
je weet het niet he.
heus niet voor elk beroep kun je in de praktijk verder komen maar met veel beroepen wel.
quote:En waar slaat deze eerdere opmerking op dan.
Op zondag 26 oktober 2003 02:15 schreef tinkebell het volgende:[..]
ik schreef toch: zo'n opleidig doe je inderdaad voor niks.
Je hebt er écht hélemaal niks aan!
Je leert er ook niks,je doet geen ervaring op en nee,je maakt ook niet meer kans op een baan zéker niet nu er zo weinig banen zijn,..De GOEDE banen die vrijkomen daar nemen ze alleen ongeschoolden voor aan want iedereen weet dat je daar meer aan hebt.
Je hebt dus helemaal gelijk.
quote:Of je spreekt je zelf tegen. Of je weet gewoon niet wat je zegt.
Op zondag 26 oktober 2003 00:56 schreef tinkebell het volgende:
omdat je heel je leven nog moet werken en je er alleen maar profijt van kan hebben als je na je middelbare school nog een studie gaat volgen. Desnoods deeltijd,..maar stoppen zonder een opleiding (en middelbare school noem ik nu even geen opleiding) is echt STOM (om oa. genoemde reden dus)
quote:Laat maar,..
Op zondag 26 oktober 2003 02:24 schreef ook_gek het volgende:[..]
En waar slaat deze eerdere opmerking op dan.
[..]Of je spreekt je zelf tegen. Of je weet gewoon niet wat je zegt.
quote:Nee kunstenaar is iets om trots op te zijn. Nee daar heb je een goed en vast inkomen mee. Nee daar red je de economie mee in nederland
Op zondag 26 oktober 2003 02:24 schreef tinkebell het volgende:
Zeker in de speelgoedbranche,...
zijn écht top banen!
quote:ik wil de economie helemaal niet redden
Op zondag 26 oktober 2003 02:26 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee kunstenaar is iets om trots op te zijn. Nee daar heb je een goed en vast inkomen mee. Nee daar red je de economie mee in nederland
quote:Jij voelt je kennelijk beter dan de mensen die niet een studie gevolgt hebben. Maar op een simpele vraag waarom jij denkt dat een studie zo veel uit maakt kan je niet eens antwoord geven. En eerder deze avond ga jij mensen bestempelen met dom zijn.
Op zondag 26 oktober 2003 02:28 schreef tinkebell het volgende:[..]
ik wil de economie helemaal niet redden
Ik heb wel wat beters te doen
geld verdienen (jaa,dat doe ik dus wel daarmee)
en heeeeel hard studeren.
Je ontwijkt elke vorm van welke vraag van mij dan ook. Kennelijk is dat te hoog gegrepen voor je
quote:dus ik ben minder omdat er zogenaamd in de speelgoed brache geen topbanen zijn?
Op zondag 26 oktober 2003 02:24 schreef tinkebell het volgende:
Zeker in de speelgoedbranche,...
zijn écht top banen!
en je sarcasme tegenover mijn werk vind ik totaal ongepast
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 00:56 schreef tinkebell het volgende:
omdat je heel je leven nog moet werken en je er alleen maar profijt van kan hebben als je na je middelbare school nog een studie gaat volgen. Desnoods deeltijd,..maar stoppen zonder een opleiding (en middelbare school noem ik nu even geen opleiding) is echt STOM (om oa. genoemde reden dus)
quote:nee hoor,..helemaal niet.
Op zondag 26 oktober 2003 02:32 schreef nikky het volgende:[..]
dus ik ben minder omdat er zogenaamd in de speelgoed brache geen topbanen zijn?
quote:Lekker simpel antwoord. Je hebt alleen voor delen als je een extra studie gevolgt hebt. Ja noem die voor delen dan eens op. Wees een duidelijk. Kennelijk leer je niet op school meer om DUIDELIJK over te komen
Op zondag 26 oktober 2003 02:33 schreef tinkebell het volgende:[..]
Wil je later in de 2de kamer komen of zo dat je zo graag om simpele vragen heen draaid. Nou ik zal je eens wat vertellen. Jij bestempelt net andere mensen met dom. Nu kan ik je vertellen dat als je niet eens op zo een simpel antwoord een DUIDELIJK antword kan geven. Ben je niet stom niet dom. Nee je bent dan gewoon achterlijk
En voor je gaat mekkeren met je spelfouten. JA IK HEB DISLEXY
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |