quote:whahaaaa hij woont gewoon op een herkenbare plek!
Op zondag 26 oktober 2003 12:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Ze lopen allemaal in de richting van dit Enge Gebouw:
.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 12:33 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Moguh.
.
quote:Top Jerruh, lekkere
Op zondag 26 oktober 2003 12:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
. alles goe jan!?
.
.
quote:joepie
Op zondag 26 oktober 2003 12:39 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Top Jerruh, lekkere
spareribs
gehad. En moet straks weer lekker naar
de kerk
van ma.
.
quote:Jups. Niet echt streng christelijk, maar ik weet dat ik mijn ma haar hart zou breken als ik zou vertellen dat ik niet meer geloof.
Op zondag 26 oktober 2003 12:41 schreef Jerruh het volgende:[..]
joepie
.
is het zo christelijk gesteld in jullie gezin?.
En ik zou ook door een groot deel van de family met de nek worden aangekeken.
.
Daarom hou ik het wel voor mezelf, 1x in de 2 weken naar de kerk is niet zo erg. Lekker uitslapen
.
quote:dat is geen eng gebouw
Op zondag 26 oktober 2003 12:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Ze lopen allemaal in de richting van dit Enge Gebouw:
.
quote:Het stadion is zo'n beetje te zien vanuit heel Eindhoven, dus echt herkenbaar kan het niet zijn.
Op zondag 26 oktober 2003 12:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
whahaaaa hij woont gewoon op een herkenbare plek!
.
kom es op de koffie whaha!.
quote:Welles!
Op zondag 26 oktober 2003 12:50 schreef Cybart het volgende:[..]
dat is geen eng gebouw
quote:het is er anders best gezellig, en de dingen die daar gebeuren zorgen voor de gezelligste feestjes van het jaar
Op zondag 26 oktober 2003 12:51 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Welles!
Heel Eng & Griezelig. Boooe!
.
quote:mjwa, alleen geloof je dan niet voor jezelf maar voor je familie, lijkt me toch wel zwaar..
Op zondag 26 oktober 2003 12:47 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Jups. Niet echt streng christelijk, maar ik weet dat ik mijn ma haar hart zou breken als ik zou vertellen dat ik niet meer geloof.
.
En ik zou ook door een groot deel van de family met de nek worden aangekeken.
.
Daarom hou ik het wel voor mezelf, 1x in de 2 weken naar de kerk is niet zo erg. Lekker uitslapen
.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 12:50 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Het stadion is zo'n beetje te zien vanuit heel Eindhoven, dus echt herkenbaar kan het niet zijn.
.
quote:Ach het is gewoon een toneelspel dat ik op zondagen en op andere christelijke feestdagen speel. En met mij nog veel meer mensen, hier in Broeksterwoude leeft het idee nog dat ongelovigen 'verkeerd' zijn en gelovigen 'goed'. En ik weet al helemaal niet hoe ze zouden reageren als ik een keer met een jongen thuis zou komen. Mijn moeder kan het denk ik wel hebben, maar mijn vader zou gek worden. Laat staan wat de rest van het dorp gaat doen. Iedereen praat over iedereen achter elkaars rug, en er zijn genoeg mensen weggepest om het feit dat ze anders zijn. Voorzever ik weet nog niemand die homo of bi was.
Op zondag 26 oktober 2003 12:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
mjwa, alleen geloof je dan niet voor jezelf maar voor je familie, lijkt me toch wel zwaar..
Maar hoe kijken ze dan aan tegen jouw bisexualiteit of weten ze dat nog niet? Want dat is natuurlijk wel een heikel geloofspunt.
ik ben gewoon helemaal nietgedoopt en ik wordt bij van die geloofsfeesten eigenlijk best buitengesloten haha, ik mag nie eens een hosti halen dus ik blijf als een van de weinigen zitten, kan iedreen zien dat ik heidens ben whehe!.
*kop yoghurt pak*
quote:op het moment dat je je dorp verlaat voel je je vast een heel stuk vrijer of niet? waarmee ik bedoel te zeggen dat je niet het gevoel hebt dat iemand op je let, en dat je gewoon lekker echt helemaal jezelf kunt zijn?
Op zondag 26 oktober 2003 13:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ach het is gewoon een toneelspel dat ik op zondagen en op andere christelijke feestdagen speel. En met mij nog veel meer mensen, hier in Broeksterwoude leeft het idee nog dat ongelovigen 'verkeerd' zijn en gelovigen 'goed'. En ik weet al helemaal niet hoe ze zouden reageren als ik een keer met een jongen thuis zou komen. Mijn moeder kan het denk ik wel hebben, maar mijn vader zou gek worden. Laat staan wat de rest van het dorp gaat doen. Iedereen praat over iedereen achter elkaars rug, en er zijn genoeg mensen weggepest om het feit dat ze anders zijn. Voorzever ik weet nog niemand die homo of bi was.
quote:Haha wat een dorp zou dat zijn! hier in made heb je een ander soort volk, niet gelovig, maar ergens heel conservatief en kortzichtig. Ze vinden alles wat nieuw is vreemd (wat de boer niet kent dat eet ie niet, letterlijk) en dna kijken ze niet eens meer de kat uit de boom maar gaan ze het negeren of iets dergelijks. Homo's zijn vooralsnog weinig bekend in made, alhoewel ik gisteren in breda in het piggenhuys wel wat mayse mensen zag haha).
Op zondag 26 oktober 2003 13:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ach het is gewoon een toneelspel dat ik op zondagen en op andere christelijke feestdagen speel. En met mij nog veel meer mensen, hier in Broeksterwoude leeft het idee nog dat ongelovigen 'verkeerd' zijn en gelovigen 'goed'. En ik weet al helemaal niet hoe ze zouden reageren als ik een keer met een jongen thuis zou komen. Mijn moeder kan het denk ik wel hebben, maar mijn vader zou gek worden. Laat staan wat de rest van het dorp gaat doen. Iedereen praat over iedereen achter elkaars rug, en er zijn genoeg mensen weggepest om het feit dat ze anders zijn. Voorzever ik weet nog niemand die homo of bi was.
quote:Ja echt wel, ik moet me hier altijd voordoen als iemand die ik niet ben. Maar zo heb ik een groot deel van mijn leven geleefd. Volgens veel mensen hier in de buurt ben ik een heel braaf jongentje, terwijl ik dat niet ben. Daarom ga ik binnenkort ook op kamers, ik wil onafhankelijk zijn, maar ik wil ook mezelf zijn.
Op zondag 26 oktober 2003 13:05 schreef Cybart het volgende:[..]
op het moment dat je je dorp verlaat voel je je vast een heel stuk vrijer of niet? waarmee ik bedoel te zeggen dat je niet het gevoel hebt dat iemand op je let, en dat je gewoon lekker echt helemaal jezelf kunt zijn?
quote:ik gun het je helemaal!
Op zondag 26 oktober 2003 13:10 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ja echt wel, ik moet me hier altijd voordoen als iemand die ik niet ben. Maar zo heb ik een groot deel van mijn leven geleefd. Volgens veel mensen hier in de buurt ben ik een heel braaf jongentje, terwijl ik dat niet ben. Daarom ga ik binnenkort ook op kamers, ik wil onafhankelijk zijn, maar ik wil ook mezelf zijn.
.
en ik luister gewoon psv - ajax
quote:Precies het zelfde hier.Alle buitenlanders moeten weg, Den Haag moet zich niet met ons bemoeien, vroeger was alles beter. Er zijn genoeg mensen hier die Fryslan liever onafhankelijk zien. En stel je voor dat iemand een andere voorkeur heeft dan de rest. Je wordt en zelfs op aangekeken als je vertelde dat je op een niet christelijke partij stemde. Ik kots
Op zondag 26 oktober 2003 13:08 schreef Jerruh het volgende:[..]
Haha wat een dorp zou dat zijn! hier in made heb je een ander soort volk, niet gelovig, maar ergens heel conservatief en kortzichtig. Ze vinden alles wat nieuw is vreemd (wat de boer niet kent dat eet ie niet, letterlijk) en dna kijken ze niet eens meer de kat uit de boom maar gaan ze het negeren of iets dergelijks. Homo's zijn vooralsnog weinig bekend in made, alhoewel ik gisteren in breda in het piggenhuys wel wat mayse mensen zag haha).
Buitenlanders enzo worden ook vrij erg met de nek aangekeken alhoewel dit gevoel tegenwoordig al wel wat losser wordt... made komt los whaha!!.
quote:ik ben wel blij dat het katholicisme hier in het zuiden een beetje aan het wegtrekken is, en dat mensne er toch opener worden jegens andere denkwijzen. in mad eligt de nadruk gewoon op beorse kortzichtigheid en daar is geen denkwijze tussen te krijgen
Op zondag 26 oktober 2003 13:15 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Precies het zelfde hier.Alle buitenlanders moeten weg, Den Haag moet zich niet met ons bemoeien, vroeger was alles beter. Er zijn genoeg mensen hier die Fryslan liever onafhankelijk zien. En stel je voor dat iemand een andere voorkeur heeft dan de rest. Je wordt en zelfs op aangekeken als je vertelde dat je op een niet christelijke partij stemde. Ik kots
op die mensen die denken dat wat zij zijn het beste is wat je maar kunt zijn, dat zij nooit fout zitten en dat de rest fout is.
quote:je bent er een van de velen, er zijn er waarschijnlijk dan ook meer die een zelfde denkwijze hebben dus dan sta je al sterker in principe..
Op zondag 26 oktober 2003 13:21 schreef Cybart het volgende:
in een stad woon je gewoon veel individueler
en dat is gewoon goed
tenminste ik vind dat fijn
quote:ja maar ook een niet dat een heel dorp zich met je gaat bemoeien
Op zondag 26 oktober 2003 13:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
je bent er een van de velen, er zijn er waarschijnlijk dan ook meer die een zelfde denkwijze hebben dus dan sta je al sterker in principe..
quote:och ze staan nu niet aan de voordeur hoor
Op zondag 26 oktober 2003 13:27 schreef Cybart het volgende:[..]
ja maar ook een niet dat een heel dorp zich met je gaat bemoeien
of je komt keuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |