quote:Mja, importeren vanuit Amerika is duurder, denk ik? De Gameshop waar ik het een paar maanden geleden vroeg zei tenminste dat ik op 90 Euro moest rekenen...
Op zondag 26 oktober 2003 00:57 schreef ASSpirine het volgende:[..]
is wel wat duur, don't you think ?
Roque ops

quote:
Rogue Ops is like Splinter Cell with breasts. It's not exactly a direct rip-off, but there can be no doubt that Bits Studios was at least inspired by Ubisoft's immensely popular action-stealth title. We don't see this is a bad thing. After all, Splinter Cell was a fantastic title on all fronts. In Rogue Ops, players will sneak. They will use gadgets. They will use weaponry. They will blow things up. And they will kill. Somewhere, a Kemco publishing executive is surely leaning back in his leather recliner, hands crossed, and laughing maniacally, for this is the videogame recipe for cold, crispy cash. Or at least it has the potential to be.Rogue Ops is far less clunky. Control is tighter. Moving Nikki around is more intuitive. Using gadgets is easier. Using weapons is more satisfying.
Nikki has access to a variety of different weapons from grenades and mines, automatics, a silencer pistol and crossbow to a sniper rifle and even shurikens. Her ammo will and does run out if players are not conservative with their deadly distribution, but she does have options at her disposal. Her shurikens will stick in walls, for example, and she can pick them back up for use again. And though her bullets are gone forever once they are shot, she can at least kill guards in levels and search their bodies for goods, or steal their guns, at which point she'll earn more ammunition for the taking.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 26-10-2003 08:31]
quote:ik ook, dus het slimste wat je dan kunt doen is het weekend daarvoor VJ kopen
Op zondag 26 oktober 2003 08:24 schreef BMH het volgende:
Hou a.u.b. ff op over metroid prime!! Ik krijg weer zin om te gamen, maar ik heb vanaf maandag 10 school examens waar ik nog voor moet lerenRoque ops
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
ach jah, is goed voor mn zelfbeheersing
Eindelijk online met die hippe gamecube-toppers? Nu kan het! Lees snel verder!
Al een flinke tijd zijn de heren en dames van het Warp Pipe Project in de weer geweest, maar nu is het zover. Het is ze gelukt om bepaalde toppers van Nintendo online te spelen! Het enige wat je moet doen is een (gratis) programma van de site te downloaden, en de verdere instructies aldaar te volgen. Zeker reden tot juichen, want het programma ondersteunt Kirby Air Ride, 1080°: Avalanche en Mario Kart: Double Dash!!. Wacht niet langer en ga snel naar de site om het allemaal zelf te lezen!
http://www.warppipe.com/
bron: www.cubezone.nl
quote:vet
Op zondag 26 oktober 2003 10:18 schreef gamecube_master het volgende:
Warp Pipe Project is geslaagd!Eindelijk online met die hippe gamecube-toppers? Nu kan het! Lees snel verder!
Al een flinke tijd zijn de heren en dames van het Warp Pipe Project in de weer geweest, maar nu is het zover. Het is ze gelukt om bepaalde toppers van Nintendo online te spelen! Het enige wat je moet doen is een (gratis) programma van de site te downloaden, en de verdere instructies aldaar te volgen. Zeker reden tot juichen, want het programma ondersteunt Kirby Air Ride, 1080°: Avalanche en Mario Kart: Double Dash!!. Wacht niet langer en ga snel naar de site om het allemaal zelf te lezen!
http://www.warppipe.com/bron: www.cubezone.nl
quote:Nu nog alleen een paar meter kabel en een broadband modem voor me cube
Warp Pipe Project is geslaagd!Eindelijk online met die hippe gamecube-toppers? Nu kan het! Lees snel verder!
Denk niet echt dat dit wat gaat worden...
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 26-10-2003 10:43]
quote:Lukt nooit goed dit hoor. De cube LAN games zijn niet gemaakt om LAG te geven. Dus als 1 verbinding sloom gaat, gaan alle games op een lagere framerate om alles gelijkt te houden
quote:Zoiets dacht ik ook al maargoed. Laten we zeggen het kan..
Op zondag 26 oktober 2003 10:58 schreef BMH het volgende:[..]
Lukt nooit goed dit hoor. De cube LAN games zijn niet gemaakt om LAG te geven. Dus als 1 verbinding sloom gaat, gaan alle games op een lagere framerate om alles gelijkt te houden
. Dus 60fps kan het nooit worden.
Krijg na die screens van Metroid Prime ook weer zin om opnieuw te beginne. Wat was dat een beregoede game zeg!
quote:is.
Op zondag 26 oktober 2003 11:07 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Zoiets dacht ik ook al maargoed. Laten we zeggen het kan..
Krijg na die screens van Metroid Prime ook weer zin om opnieuw te beginne. Wat was dat een beregoede game zeg!

Wat een Mario Kart kloon zeg, zelfs de HUD is hetzelfde wahhaha
quote:idd, is
Op zondag 26 oktober 2003 11:12 schreef BMH het volgende:[..]
is.
[afbeelding]
Wat een Mario Kart kloon zeg, zelfs de HUD is hetzelfde wahhaha
Mwah, op PSX had toch wel wat leuke uurtjes met dat spel
quote:Haalt het alleen niet bij Super Metroid.
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:55 schreef Khadgar het volgende:
Wavebirds spelen net zo lekker als de gewone controller, je hebt alleen geen rumble functie. Ikzelf ben erg blij met de mijne.Jongens, ik moet het nog een keertje zeggen. Als je denkt Metroid Prime, dan denk je:
Schitterende sfeervolle muziek
Prachtige omgevingen
Een pakkend verhaal
Goed oplopende moeilijkheidsgraad
Geweldige gameplayAlles wat een spel moet hebben. Echt dé cube topper.
quote:Dat vinden er een hoop, maar ik vind hem beter
Op zondag 26 oktober 2003 11:21 schreef nikanoru het volgende:[..]
Haalt het alleen niet bij Super Metroid.
quote:EA zegt wel dat ze het verstuurd hebben, maar Mediamarkt heeft nog niks ontvangen. Maandag dan
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:11 schreef speknek het volgende:[..]
Inderdaad, helemaal naar de stad gefietst
.
Van mij mogen ze ook allemaal op een gruwelijke manier doodgaan.(maar ik koop hem maandag ws)
quote:Me 2
Op zondag 26 oktober 2003 12:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat vinden er een hoop, maar ik vind hem beter
quote:idd. was echt geweldig spel. Vond het zelfs leuker dan Mario Kart op de N64
Op zondag 26 oktober 2003 11:16 schreef HomerJ het volgende:[..]
idd, is
Mwah, op PSX had toch wel wat leuke uurtjes met dat spel
quote:Dat kan ook goedkoper en met trilfunctie..... voor een euro of 6, 7, 8 heb je een verlengsnoer voor je gewone controller
Op zondag 26 oktober 2003 00:34 schreef Khadgar het volgende:
Wavebird is echt een topding. Lekker vanuit je luie stoel/nest chillen met Metroid Prime...
quote:Yeah right
Op zondag 26 oktober 2003 12:32 schreef xman het volgende:
EA zegt wel dat ze het verstuurd hebben
quote:Ik ben niet eens een verlengsnoer nodig
Op zondag 26 oktober 2003 13:22 schreef Kiff het volgende:[..]
Dat kan ook goedkoper en met trilfunctie..... voor een euro of 6, 7, 8 heb je een verlengsnoer voor je gewone controller
quote:ja, ookal is het spel erg fout.
Op zondag 26 oktober 2003 16:12 schreef Perfect het volgende:
Speelt Fifa 2004 lekker op de Gamecube?
quote:UPDATE
We hebben zeer binnenkort uitgebreide informatie over dit project, maar het ziet er naar uit dat het eindelijk mogelijk is om nog dit jaar online te spelen met Mario Kart, Kirby's Air Ride en 1080 Avalanche! Pak een kop koffie en verwerk deze informatie, het is geen grap!
bron: www.cubezone.nl
Verkoop games Playstation 2 neemt af
14:13 uur - Doordat de verkoop van games voor de Playstation 2 afneemt, daalde de winst van het Japanse elektronicaconcern Sony in de eerste zes maanden van het gebroken boekjaar met 25 procent. De nettowinst bedroeg 32,9 miljard yen (262 miljoen euro). In dezelfde periode vorig jaar was de winst 44,1 miljard yen (351 miljoen euro). (MR)
bron: www.webwereld.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |