quote:kun je niet hebben, he
Op donderdag 30 oktober 2003 08:01 schreef Jarno het volgende:
Jezus, neuk eens op met dat gepleuriszeik van je. Ga lekker naar Japan fietsen ofzo?!
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
kun je niet hebben, he[afbeelding]? wil jij ook niet eens weten hoe dat voelt als je auto altijd start?
Maarrr... er is hoop voor deze man, want hij heeft een Mazda 6 besteld
quote:nee, dit is zielig:
Op donderdag 30 oktober 2003 09:16 schreef Jarno het volgende:
Dit is gewoon zielig getroll.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 08:01 schreef Jarno het volgende:
Jezus, neuk eens op met dat gepleuriszeik van je. Ga lekker naar Japan fietsen ofzo?!
quote:Nee, het is pas zielig om in een topic KEER op keer op een hele vervelende manier je voorkeur voor een bepaald merk kenbaar te maken, kneuzekop. Dat je het 1 keer roept, of 2 keer, prima. Maar dit is gewoon een kruistocht van het kaliber 'linux is leukerderder als windows en iedereen die windows gebruikt is dom en kut'.
Op donderdag 30 oktober 2003 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
nee, dit is zielig:
Prima als je aankomt met testen, ik geloof ook best dat Japanners *door de bank genomen* betrouwbaarder zijn dan bijv. een Opel. Maar na 1 of 2 keer weten we het wel. Okay?
quote:eerst offtopic zeiken dat ik naar Japan moet fietsen, dan zeggen 'dat is zielig'. kaats ik de bal terug en terecht zeg dat ik niet degene was die zielig antwoordde.
Op donderdag 30 oktober 2003 09:25 schreef Jarno het volgende:
Ter info: mijn 2 Corsa's die ik in 4 jaar heb gereden, zijn nog geen enkele keer NIET gestart. Tevens heb ik er nooit mee bij de garage gestaan behalve voor regulier onderhoud, bij welke er nog nooit gekke dingen gevonden zijn. Dit terwijl wij (er reden een heleboel van die dingen rond, waren projectauto's waarvan de werkgever er een stuk of 50 had gekocht in 1keer) er toch zo'n dikke 1000 kilometer per week mee reden.Prima als je aankomt met testen, ik geloof ook best dat Japanners *door de bank genomen* betrouwbaarder zijn dan bijv. een Opel. Maar na 1 of 2 keer weten we het wel. Okay?
vervolgens heb je geen weerwoord meer dus ga je maar weer ontopic een lulverhaal ophangen dat je Opel bla-die-bla-bla-bla...
quote:Geen lulverhaal, feiten pik.
Op donderdag 30 oktober 2003 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:vervolgens heb je geen weerwoord meer dus ga je maar weer ontopic een lulverhaal ophangen dat je Opel bla-die-bla-bla-bla...
Grootste terugroepactie van een japanse autoproducent.
[Dit bericht is gewijzigd door cosmick op 30-10-2003 16:12]
quote:Jah, inderdaad
Op donderdag 30 oktober 2003 16:10 schreef Inc_J het volgende:
Psst.. wel goed lezen he, niet de krukas, maar een sensor bij de krukas kan stukgaan, dit is dus heel wat minder dramatisch
Dus laten we met het off-topic geneuzel eens kappen. En eens met feiten op tafel komen
quote:Genoeg feiten gegeven dat het niet de betrouwbaarste auto's zijn toch?
Op donderdag 30 oktober 2003 18:15 schreef jacco het volgende:En eens met feiten op tafel komen[/me]
maar goed, ben het met je eens dat deze " discussie" een beetje langdradig begint te worden
quote:nou, om deze allang gestorven discussie nog een klein beetje te rekken:
Op donderdag 30 oktober 2003 18:18 schreef cosmick het volgende:[..]
Genoeg feiten gegeven dat het niet de betrouwbaarste auto's zijn toch?
maar goed, ben het met je eens dat deze " discussie" een beetje langdradig begint te worden
vanochtend op radio 538 werd de uitslag van een onderzoek van de Consumentenbond bekend gemaakt. Het ging om een betrouwbaarheidsonderzoek van auto's waarbij meer dan 6000(!) automobilisten zijn ondervraagd. uitslag (ja, het wordt vervelend onderhand):
beste auto's:
Toyota Starlet
Daihatsu Charade
Nissan Almera
slechtste auto's:
Daewoo Nuberia
Daewoo (welk type weet ik ff niet meer)
Renault Laguna
Opel Astra
same old, same old. oftewel, het is altijd hetzelfde liedje. check alle onderzoeken die de Consumentenbond over betrouwbaarheid van auto's heeft gedaan maar na, de uitslag is altijd hetzelfde.
maar idd, deze discussie is al een hele tijd dood en had allang moeten worden begraven!!!
zo Opelliefhebbers, hebben wij geen feiten genoemd? gewoon volhouden!!
Ik denk dat ik er gewoon 2 koop, just to irritate the hell out of OPM.
quote:moet je met heel wat meer komen om mij to irriatte. ik toeter wel naar je als je weer eens op die vluchtstrook staat te wachten op de ANWB!!
Op vrijdag 31 oktober 2003 07:51 schreef Jarno het volgende:.
Ik denk dat ik er gewoon 2 koop, just to irritate the hell out of OPM.
quote:Amen
Op vrijdag 31 oktober 2003 07:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
beste auto's:
Toyota Starlet
Daihatsu Charade
Nissan Almeraslechtste auto's:
Daewoo Nuberia
Daewoo (welk type weet ik ff niet meer)
Renault Laguna
Opel Astra
maar idd, deze discussie is al een hele tijd dood en had allang moeten worden begraven!!!
quote:Agoss.
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mag deze Opel Corsa : kopen of niet? aub dicht? Jarno is mij alleen maar aan het afzeiken en de discussie, die (zoals nu wel 978987976 keer gezegd) allang dood is, is zwaar offtopic.
quote:Heey foei enzo ja!!
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:25 schreef Jarno het volgende:[..]
Agoss.
.
specs OPEL Corsa X1.4SZ 3 DRS SPORT:
Bouwjaar: 4/1998
Aantal Kilometers: 44000
Cilinderinhoud : 1389 cm³
Vermogen: 44kW
Airbag, Electrische ramen, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging etc.
ojah, en nog een half jaar volledige garantie!
En dat allemaal ook nog voor een schappelijke prijs Ben weer tevreden!
quote:Veel plezier ermee! Post nog ff een fotootje van je auto om het topic mee af te sluiten
Op zaterdag 1 november 2003 16:44 schreef snoepie het volgende:
Nou het is gebeurd hoor: Ik heb die Opel Corsa gekocht!
quote:ja, post ff een fotootje! ben wel benieuwd geworden.
Op zaterdag 1 november 2003 16:44 schreef snoepie het volgende:
Nou het is gebeurd hoor: Ik heb die Opel Corsa gekocht!specs OPEL Corsa X1.4SZ 3 DRS SPORT:
Bouwjaar: 4/1998
Aantal Kilometers: 44000
Cilinderinhoud : 1389 cm³
Vermogen: 44kWAirbag, Electrische ramen, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging etc.
ojah, en nog een half jaar volledige garantie!
En dat allemaal ook nog voor een schappelijke prijs
Ben weer tevreden!
veel plezier ermee idd!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |