abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14241097
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 08:01 schreef Jarno het volgende:
Jezus, neuk eens op met dat gepleuriszeik van je. Ga lekker naar Japan fietsen ofzo?!
kun je niet hebben, he? wil jij ook niet eens weten hoe dat voelt als je auto altijd start?
  donderdag 30 oktober 2003 @ 09:12:27 #102
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14241261
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

kun je niet hebben, he[afbeelding]? wil jij ook niet eens weten hoe dat voelt als je auto altijd start?

En inderdaad, de Vectra van mijn collega wilde niet starten vannochtend.

Maarrr... er is hoop voor deze man, want hij heeft een Mazda 6 besteld

pi_14241330
Dit is gewoon zielig getroll.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_14241386
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 09:16 schreef Jarno het volgende:
Dit is gewoon zielig getroll.
nee, dit is zielig:
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 08:01 schreef Jarno het volgende:
Jezus, neuk eens op met dat gepleuriszeik van je. Ga lekker naar Japan fietsen ofzo?!
pi_14241470
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

nee, dit is zielig:

Nee, het is pas zielig om in een topic KEER op keer op een hele vervelende manier je voorkeur voor een bepaald merk kenbaar te maken, kneuzekop. Dat je het 1 keer roept, of 2 keer, prima. Maar dit is gewoon een kruistocht van het kaliber 'linux is leukerderder als windows en iedereen die windows gebruikt is dom en kut'.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_14241505
Ter info: mijn 2 Corsa's die ik in 4 jaar heb gereden, zijn nog geen enkele keer NIET gestart. Tevens heb ik er nooit mee bij de garage gestaan behalve voor regulier onderhoud, bij welke er nog nooit gekke dingen gevonden zijn. Dit terwijl wij (er reden een heleboel van die dingen rond, waren projectauto's waarvan de werkgever er een stuk of 50 had gekocht in 1keer) er toch zo'n dikke 1000 kilometer per week mee reden.

Prima als je aankomt met testen, ik geloof ook best dat Japanners *door de bank genomen* betrouwbaarder zijn dan bijv. een Opel. Maar na 1 of 2 keer weten we het wel. Okay?

pi_14241647
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 09:25 schreef Jarno het volgende:
Ter info: mijn 2 Corsa's die ik in 4 jaar heb gereden, zijn nog geen enkele keer NIET gestart. Tevens heb ik er nooit mee bij de garage gestaan behalve voor regulier onderhoud, bij welke er nog nooit gekke dingen gevonden zijn. Dit terwijl wij (er reden een heleboel van die dingen rond, waren projectauto's waarvan de werkgever er een stuk of 50 had gekocht in 1keer) er toch zo'n dikke 1000 kilometer per week mee reden.

Prima als je aankomt met testen, ik geloof ook best dat Japanners *door de bank genomen* betrouwbaarder zijn dan bijv. een Opel. Maar na 1 of 2 keer weten we het wel. Okay?

eerst offtopic zeiken dat ik naar Japan moet fietsen, dan zeggen 'dat is zielig'. kaats ik de bal terug en terecht zeg dat ik niet degene was die zielig antwoordde.

vervolgens heb je geen weerwoord meer dus ga je maar weer ontopic een lulverhaal ophangen dat je Opel bla-die-bla-bla-bla...

pi_14241863
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

vervolgens heb je geen weerwoord meer dus ga je maar weer ontopic een lulverhaal ophangen dat je Opel bla-die-bla-bla-bla...

Geen lulverhaal, feiten pik.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:04:32 #109
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14251694
En jawel beste mensen, mijn japanner wordt teruggeroepen naar de garage. Niet dat hij het niet meer doet (duuuuh), maar omdat de sensor bij de krukas kapot kan gaan

Grootste terugroepactie van een japanse autoproducent.

Bron

[Dit bericht is gewijzigd door cosmick op 30-10-2003 16:12]

donderdag 30 oktober 2003 @ 16:10:39 #110
44422 Inc_J
Vriendschap is een illusie..
pi_14251911
Psst.. wel goed lezen he, niet de krukas, maar een sensor bij de krukas kan stukgaan, dit is dus heel wat minder dramatisch
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:13:49 #111
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14252013
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 16:10 schreef Inc_J het volgende:
Psst.. wel goed lezen he, niet de krukas, maar een sensor bij de krukas kan stukgaan, dit is dus heel wat minder dramatisch
Jah, inderdaad
  donderdag 30 oktober 2003 @ 18:15:41 #112
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14255226
* Kan er ook op een objectieve manier gereageerd worden hier. Niet alle opels zijn slecht. Iedereen heeft een voorkeur voor een bepaald automerk daar is nix mis mee. Maar iemand anders daarop afrekenen wel. Dus als iemand van plan is een opel te kopen is dat zijn goed recht.

Dus laten we met het off-topic geneuzel eens kappen. En eens met feiten op tafel komen

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  donderdag 30 oktober 2003 @ 18:18:57 #113
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14255307
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 18:15 schreef jacco het volgende:En eens met feiten op tafel komen[/me]
Genoeg feiten gegeven dat het niet de betrouwbaarste auto's zijn toch?

maar goed, ben het met je eens dat deze " discussie" een beetje langdradig begint te worden

pi_14267032
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 18:18 schreef cosmick het volgende:

[..]

Genoeg feiten gegeven dat het niet de betrouwbaarste auto's zijn toch?

maar goed, ben het met je eens dat deze " discussie" een beetje langdradig begint te worden

nou, om deze allang gestorven discussie nog een klein beetje te rekken:

vanochtend op radio 538 werd de uitslag van een onderzoek van de Consumentenbond bekend gemaakt. Het ging om een betrouwbaarheidsonderzoek van auto's waarbij meer dan 6000(!) automobilisten zijn ondervraagd. uitslag (ja, het wordt vervelend onderhand):

beste auto's:

Toyota Starlet
Daihatsu Charade
Nissan Almera

slechtste auto's:

Daewoo Nuberia
Daewoo (welk type weet ik ff niet meer)
Renault Laguna
Opel Astra

same old, same old. oftewel, het is altijd hetzelfde liedje. check alle onderzoeken die de Consumentenbond over betrouwbaarheid van auto's heeft gedaan maar na, de uitslag is altijd hetzelfde.

maar idd, deze discussie is al een hele tijd dood en had allang moeten worden begraven!!!

zo Opelliefhebbers, hebben wij geen feiten genoemd? gewoon volhouden!!

pi_14267036
.

Ik denk dat ik er gewoon 2 koop, just to irritate the hell out of OPM.

pi_14267044
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 07:51 schreef Jarno het volgende:
.

Ik denk dat ik er gewoon 2 koop, just to irritate the hell out of OPM.

moet je met heel wat meer komen om mij to irriatte. ik toeter wel naar je als je weer eens op die vluchtstrook staat te wachten op de ANWB!!
pi_14267050
Daar heb ik nog nooit gestaan OPM. Zelfs niet in een Corsa.
pi_14267060
Kunnen dit soort Jehova's niet gewoon geweerd worden uit topics die ze niet bevallen? Ze roepen alleen maar dat de discussie afgelopen is (mod wannabee), maar dit dan 10x. POST ER DAN NIET DIPSTICK.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 08:47:31 #119
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14267528
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 07:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

beste auto's:

Toyota Starlet
Daihatsu Charade
Nissan Almera

slechtste auto's:

Daewoo Nuberia
Daewoo (welk type weet ik ff niet meer)
Renault Laguna
Opel Astra
maar idd, deze discussie is al een hele tijd dood en had allang moeten worden begraven!!!

Amen
pi_14268158
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mag deze Opel Corsa : kopen of niet? aub dicht? Jarno is mij alleen maar aan het afzeiken en de discussie, die (zoals nu wel 978987976 keer gezegd) allang dood is, is zwaar offtopic.
Agoss. .
pi_14270290
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:25 schreef Jarno het volgende:

[..]

Agoss. .

Heey foei enzo ja!!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_14273610
Ik heb een Suzuki Alto en ik heb al twee keer op de wegenwacht gewacht. Beide wegenwachters waren trouwens bijzonder vriendelijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_14299853
Nou het is gebeurd hoor: Ik heb die Opel Corsa gekocht!

specs OPEL Corsa X1.4SZ 3 DRS SPORT:

Bouwjaar: 4/1998
Aantal Kilometers: 44000
Cilinderinhoud : 1389 cm³
Vermogen: 44kW

Airbag, Electrische ramen, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging etc.

ojah, en nog een half jaar volledige garantie!

En dat allemaal ook nog voor een schappelijke prijs Ben weer tevreden!

zaterdag 1 november 2003 @ 16:54:36 #124
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_14300119
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 16:44 schreef snoepie het volgende:
Veel plezier ermee! Post nog ff een fotootje van je auto om het topic mee af te sluiten
pi_14306474
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 16:44 schreef snoepie het volgende:

specs OPEL Corsa X1.4SZ 3 DRS SPORT:

Bouwjaar: 4/1998
Aantal Kilometers: 44000
Cilinderinhoud : 1389 cm³
Vermogen: 44kW

Airbag, Electrische ramen, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging etc.

ojah, en nog een half jaar volledige garantie!

En dat allemaal ook nog voor een schappelijke prijs Ben weer tevreden!

ja, post ff een fotootje! ben wel benieuwd geworden.

veel plezier ermee idd!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')