Een beetje aandachtstrekkerij naar mijn mening.
Wat is jullie mening over strings in het zwembad?
quote:ik vind het heerlijk.
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:17 schreef Demol het volgende:
Ik was met een aantal vrienden aan het zwemmen. Staan daar twee meiden langs de kant in een bikini-string. Ik vond het er een beetje sletterig uitzien, in een zwembad waar ook kleine kinderen rondlopen.Een beetje aandachtstrekkerij naar mijn mening.
Wat is jullie mening over strings in het zwembad?
quote:Iedereen wil wel neuken.
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:20 schreef Bertin het volgende:
Alleen als ze ook willen neuken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:18 schreef Frasier het volgende:
Ik vind een string er sowieso ranzig uit zien.
of dit:
je moet toch kunnen lopen in wat je wil, komop hee
quote:Heel scherp
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:22 schreef oheng het volgende:[..]
Iedereen wil wel neuken.
Alleen niet met jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ben je niet goedwijs?:9
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:18 schreef Frasier het volgende:
Ik vind een string er sowieso ranzig uit zien.
quote:Een kont past nooit in een string, die komt er altijd uit!
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:27 schreef Fliepke het volgende:
heerlijk, mits het kontje erin pastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Maar aan zee kan het wel?
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:29 schreef PLAE@ het volgende:
toch een beetje overdreven om in een string-bikini te gaan lopen in een zwembadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wat is daar dan precies het verschil tussen?!
Buiten dat de zee zoutwater bevat enzo, zegmaar
ik accepteer de cookies.
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:29 schreef PLAE@ het volgende:
toch een beetje overdreven om in een string-bikini te gaan lopen in een zwembadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Maar een strand wel?!
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het sowieso not done om met een string te lopen maargoed.
en in een zwembad al helemaal twijfelachtig. ik bedoel je bent met veel mensen in 1 ruimte. op het strand kan je dan nog ergens anders gaan liggen als je liever geen stringbil ziet.
maar een zwembad is om gewoon lekker te zwemmen en niet om met je billen te zwaaien lijkt meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop