Skin, The Cardigans, New Order, Ash en JJ72 bij verschillende Robbie Williams concerten.
The Charlatans, Proud Mary, The Coral en BRMC bij Oasis in London.
Vertel...:)
In '99 ging ik naar Live in Den Haag en het bandje in het voorprogramma was stukken beter! Was de toen nog zeer onbekende band Muse!
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:33 schreef achterop23 het volgende:
sigor ros bij radiohead.
Wat had ik daar graag bij willen zijn...
Tegenwoordig vind ik het een van de beste bands aller tijden en over anderhalve week kan ik er weer live van genieten.
En wat dacht je van Kim Wilde in het voorprogramma van Michael jackson (in 1988 of zo).
.
quote:Dat was Berg Sans Nipple.
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Geen Idee Wie Want Ik Verstond Hun Naam Niet, als voorprogramma bij Do Make Say Think. Twee jongens met een immense hoop electronica die ter plekke allerlei samples inspeelden en daar muziek van breiden.
.
quote:Ja, maar geloof me, de opzet van dit 'circus' zal over een paar maanden onmogelijk blijken dan is APC misschien zo groot als Tool en tja, dan is Deftones weer gewoon leuk hobbybandje in vergelijking
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
A Perfect Cirlce bij Deftones was geweldig als support act, maar heb van beide genoten.
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 25-10-2003 17:10]
quote:Ge-ni-aal.
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:08 schreef Seborik het volgende:[..]
Dat was Berg Sans Nipple.
quote:Zelfde optreden gezien.. Heb toen gezworen NOOIT EN TE NIMMER naar Muse te luisteren, want wat was dat ongelooflijk belachelijk absurd slecht!!!
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:20 schreef CobusKuch het volgende:
In '92 stonden The Cranes in het voorprogramma van The Cure. Nou was The Cure wel onnavolgbaar goed (en beter), maar The Cranes zijn sindsdien ook een deel gaan uitmaken van m'n CD-verzameling.In '99 ging ik naar Live in Den Haag en het bandje in het voorprogramma was stukken beter! Was de toen nog zeer onbekende band Muse!
Uiteindelijk zijn ze uitgegroeid naar een van mn favoriete bands, en zeker ook live.
Berg Sans Nipple in het voorprogramma van Do Make Say Think.
Dandy Warhols voor Bowie waren ook wel ok.
Nocturnal Rites voor Saxon was ook wel leuk, hoewel het geluid best slecht stond afgesteld voor die band, waardoor de keyboardspeler niet meer te horen was.
quote:Dat was in Paradiso, Suicidal Tendencies was de hoofdact. Was inderdaad erg leuk. Ik geloof dat RATM hun eerste cd toen nog moest uitbrengen.
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:54 schreef Frozen het volgende:
Rage Against The Machine bij ???? in de melkweg of Paradiso. Is mij helemaal ontgaan wat ook alweer de hoofdact was.
quote:RATM speelde elke avond Suicidal Tendencies weg. Vandaar ook dat Suicidal het daarna niet meer zo had op Rage Against the Machine
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:49 schreef Jazpurs het volgende:[..]
Dat was in Paradiso, Suicidal Tendencies was de hoofdact. Was inderdaad erg leuk. Ik geloof dat RATM hun eerste cd toen nog moest uitbrengen.
quote:Heej!!!!.....Ik was daar ook!
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:18 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het was bijzonder leuk om te zien hoe Thé Lau met nummers van The Scene zodanig knalde dat Blof net zo goed in bed had kunnen blijven bij het concert op de Brouwersdam deze zomer.
Ik was er nog 1 vergeten, nl. Jesse Malin bij Ryan Adams vond ik ook zeer goed. Ook een leuk persoon om naar te kijken en luisteren als hij praat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |