voordat ik lid wordt wil ik wel eerst even kijken hoe goed die zoekfunctie is dus vroeg ik me af of iemand me een username kan lenen.
met vriendelijke groed
-FYT
Als je echt iets nodig hebt kan ik het je wel sturen.
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:19 schreef koeskoes het volgende:
quote:
voordat ik lid wordt wil ik wel eerst even kijken hoe goed die zoekfunctie is dus vroeg ik me af of iemand me een username kan lenen.
quote:ok daar kan ik inkomen
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:19 schreef Conflict het volgende:
Nee, ik ga mijn inloggevens niet aan je geven natuiurlijk.Als je echt iets nodig hebt kan ik het je wel sturen.
quote:Zo'n inlognaam heb ik ook
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:22 schreef Youssef het volgende:
Inlognaam:TfrunK
wachtwoord:
1eKie3mm0d
Gelieve niet te misbruiken
quote:Ben trouwens wel beniieuwd hoeveel mensen deze inloggegevens daadwerkelijk geprobeerd hebben
wachtwoord:
1eKie3mm0d
quote:Je had ff een abonneenummer en een postcode moeten posten, dan was het geloofwaardig geweest
wachtwoord:
1eKie3mm0d
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:36 schreef JeOma het volgende:
Ik wil eigenlijk lid worden van de SNS Bank. Maar ik wil het eerst even proberen. Wil iemand even zijn pasje opsturen en mij zijn/haar pincode mailen? Bij voorbaat dank!
quote:jij ook de groeden
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:18 schreef fokyoutoo het volgende:
ik probeer net op de site van de consumentenbond de zoekfunctie te gebruiken maar die werkt maar beperkt tenzij je lid bent...voordat ik lid wordt wil ik wel eerst even kijken hoe goed die zoekfunctie is dus vroeg ik me af of iemand me een username kan lenen.
met vriendelijke groed-FYT
Ik wil een ferarri kopen maar ik wil eerst ff weten hoe die rijdt kan iemand mij ff de sleutels opsturen en de standplaats van de auto zeggen
Alvast bedankt
Voor niks gaat de zon op
quote:PROEST!!!
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:29 schreef ploderus het volgende:[..]
Ben trouwens wel beniieuwd hoeveel mensen deze inloggegevens daadwerkelijk geprobeerd hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |