quote:nee
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:14 schreef Denur het volgende:
Is dit het "ik kom ervoor uit topic"?
quote:oh zit jij dat ook te kijken
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:08 schreef Jerruh het volgende:
american psycho is wel cool!.
christian bale is echt enorrrrm lekker!!!!
quote:Kijk niet zo.
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:13 schreef Waxxer het volgende:
Dat vind ik eng. .
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Kijk niet zo.
.
Dat vind ik eng.
.
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Kijk niet zo.
.
Dat vind ik eng.
.
*zucht*.... jongens ik verveel me echt gigantisch, heb nergens zin in en het is IJSKOUD!!! En ik heb hier geen spulletjes van mezelf en even de stad in, is er niet bij ik ga niet in dit godvergeten Dinxperlo op de gok naar de kroeg om bekenden tegen te komen
quote:uhm, waarom ga je dan zonder plannen naar Dinxperlo in je vrije weekend?
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:24 schreef Waxxer het volgende:*zucht*.... jongens ik verveel me echt gigantisch, heb nergens zin in en het is IJSKOUD!!! En ik heb hier geen spulletjes van mezelf en even de stad in, is er niet bij
ik ga niet in dit godvergeten Dinxperlo op de gok naar de kroeg om bekenden tegen te komen
quote:MET plannen
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:26 schreef XMN8R het volgende:[..]
uhm, waarom ga je dan zonder plannen naar Dinxperlo in je vrije weekend?
quote:Het was misschien verstandiger geweest als je dan wel iets van jezelf had meegenomen, waarmee je je kunt vermaken. Een dik boek en dan lekker wegkruipen bij de kachel, een Gameboy, een schetsboek, net wat je wil.
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:29 schreef Waxxer het volgende:[..]
MET plannen
vandaag kleren kopen, morgen mijn moeders auto schoonmaken en zondag een verjaardag van mijn opa
en leren, maar dat doe ik morgen in alle rust... Zonder plannen was ik hier echt niet geweest hoor haha, dan blijf ik aan de gang
quote:ligt er nu sneeuw daar? want dan stap ik nú in mijn autootje voor een sneeuwballen-gevecht!!
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:29 schreef Waxxer het volgende:
MET plannenvandaag kleren kopen, morgen mijn moeders auto schoonmaken en zondag een verjaardag van mijn opa
en leren, maar dat doe ik morgen in alle rust... Zonder plannen was ik hier echt niet geweest hoor haha, dan blijf ik aan de gang
quote:homo's? zijn hier ook homo's?
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:32 schreef Denur het volgende:
Hier wil ik toch iets zeggen, maar nee, nee het kan niet, homo's hebben geen kennis van moderne middelen. Hier kunnen echt geen homo's zijn. Ik ben gewoon alleen op de wereld.
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:32 schreef XMN8R het volgende:[..]
ligt er nu sneeuw daar? want dan stap ik nú in mijn autootje voor een sneeuwballen-gevecht!!
ben daar echt even heel hard aan toe
quote:ja, knulletje, dus ga jij maar snel even ergens anders posten he
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:33 schreef rockstah het volgende:
homo's? zijn hier ook homo's?
quote:je mag teruggooien hoor!
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:34 schreef Waxxer het volgende:en ik ben het makkelijke slachtoffer
quote:nee! nee! nee! ik wil hier!
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:34 schreef XMN8R het volgende:[..]
ja, knulletje, dus ga jij maar snel even ergens anders posten he
doewie
quote:Ik vind het niet vervelend als je iets duidelijk bent met wat je bedoelt.
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:32 schreef Denur het volgende:
Hier wil ik toch iets zeggen, maar nee, nee het kan niet, homo's hebben geen kennis van moderne middelen. Hier kunnen echt geen homo's zijn. Ik ben gewoon alleen op de wereld.
quote:ja naja ik zat net al Jan Jans en de kinderen op de bank te lezen in een hoekje in de woonkamer. Ik dacht hoooooo, dit is niet goed. Naja, de kamer heeft zeg maar ee Z-vorm (maar dan recht) en ik kuchte, en toen schrokken mijn ouders en zusje dus omdat ze niet wisten dat ik aan de andere kant zat
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Het was misschien verstandiger geweest als je dan wel iets van jezelf had meegenomen, waarmee je je kunt vermaken. Een dik boek en dan lekker wegkruipen bij de kachel, een Gameboy, een schetsboek, net wat je wil.
.
Maargoed, vanmiddag dus wat Mexx-spulletjes gekocht een vest, een grijze broek en een shirtje.... heb het nog nooit zoooooo moeilijk gehad met winkelen
alle leuke dingen waren alweer weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |