abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14106707
Ik vond een reis naar 5-sterren-de-luxe ultra all inclusive Kemer Resort. Mijn enige mogelijkheid om op vakantie te gaan is met de jaarwisseling. Iemand ervaringen met dit resort, en belangrijker nog heeft er iemand ervaring met Kemer of omgeving rond die periode? Is het weer nog een beetje goed, valt er nog iets te beleven etc. etc.?
pi_14106823
Kijk hier eens: http://www.vakantiereiswijzer.nl/plaatsen/plaats272.html of je hotel ertussen staat... Kom zelf net terug uit Turkije en de plaats waar wij zaten (Gümbet) is helemaal uitgestorven in de "winterperiode" (die as. maandag begint), maar Bodrum bijv. is nog wel levendig in die periode. Dus ligt maar net aan de plaats zelf... Op de vakantiereiswijzer vind je ook info over de plaats.

Succes!

vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:52:59 #3
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_14106829
Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn en als die er wel zijn, zijn et bejaarden e.d.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_14106890
Het resort is me onbekend maar Kemer zeer zeker wel. Als je alleen op het strand wilt liggen moet je het niet doen. Maar als je ook wat cultuur op wilt snuiven zul je je er niet vervelen. Kemer is dan ook een stad die echt gebouwd is voor de toeristen en zo'n beetje de oudste toeristenplek in het land. Daarbij is zeker gelet op de infrastructuur en de lokatie in het land, die prima is.

Dus als je je niet wilt beperken tot die ene plek heb je een geweldige uitvalsbasis en, zoals men in die streek zegt, steek een schep in de grond en je doet een vondst, zoveel is er te zien.

maandag 27 oktober 2003 @ 21:48:02 #5
58837 Zsa
A-Chanti :)
pi_14182878
Kga ook naar Kemer, maar dan in Mei. Is het iig een stukje warmer. We gaan met een of andere Kras aanbieding en twas zo goedkoop dat ik het nog niet helemaal vertrouw maar goed, we zien wel..
Ben nog nooit in Turkije geweest, dus ben wel benieuwd!
From the start Most every heart That's ever broken Was because There always was A man to blame....
pi_14259708
Ik wil ook naar Turkije met de Kerst. Maakt me niet uit naar welke plaats.

Is er iemand met ervaringen hierover? Weer, drukte, soort mensen etc.

maandag 3 november 2003 @ 22:04:09 #7
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_14359374
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 20:54 schreef schwa78 het volgende:
Ik wil ook naar Turkije met de Kerst. Maakt me niet uit naar welke plaats.

Is er iemand met ervaringen hierover? Weer, drukte, soort mensen etc.

Ik ben eind vorig jaar tijdens de kerst naar Belek geweest. Het weer was niet heel erg fantastisch: aantal dagen regen gehad en de temperatuur lag rond de 15/16 graden. Soort mensen is heel erg afhankelijk van de plaats waar je naar toe gaat denk ik.

In belek waren het voornamelijk mensen van rond de 40/50/60 jaar. Niet veel jongeren in ieder geval (volgens mij waren m'n nichtje en ik de enige in het hotel waar we zaten, maar ja dat was dan ook een 5 sterren all inclusive hotel en niet 1 van de goedkoopste). En druk was het er dus niet, dat was wel een beetje jammer.

donderdag 8 april 2004 @ 11:38:39 #8
232 Ouwie
«NickName»
pi_18270473
was eind vorig jaar in Kemer, in de herfstvakantie, was erg leuk, mooi en luxe... 5 sterren
grtz NN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')