abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:28:19 #1
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_14102695
Ik wil vanmiddag een autoradio + speakers bij de mediamarkt halen, nu hebben ze zo'n inbouwservice, maar ik kon het nr van de klantenservice niet vinden van de mediamarkt, dus daarom vraag ik het hier.

Wat kost het inbouwen? Zagen ze ook gaten in de hoedenplank voor de speakers?Hoelang duurt het inbouwen?

pi_14102774
ik geloof een euro of 50
gaten zagen weet ik niet hoor
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:31:31 #3
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_14102793
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:30 schreef dusss het volgende:
ik geloof een euro of 50
gaten zagen weet ik niet hoor
hm, niet echt goedkoop dus....
pi_14102802
Waarom vraag je dat niet gewoon als je vanmiddag dat spul gaat halen ?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_14102806
als jij ook boxen achterin wil dan denk ik wel dat ze gaten in je hoedenplank zagen ja..
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:32:54 #6
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_14102829
Ik zou dat lekker bij je dealer laten doen....weet je tenminste zeker dat het goed gebeurd.
Life suxx, deal with it!
pi_14102891
Jezus mensen bouw dat toch gewoon zelf in??? Bij de dealer haal je de compo's, radio inbouwen, boxjes inbouwen, kabeltjes mooi wegwerken en klaar. snel verdiend! En ik vertrouw het eerder wat ik zelf doe dan wat ik laat doen, en het is echt niet moeilijk ofzo!!!
pi_14102914
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:34 schreef trabart het volgende:
Jezus mensen bouw dat toch gewoon zelf in??? Bij de dealer haal je de compo's, radio inbouwen, boxjes inbouwen, kabeltjes mooi wegwerken en klaar. snel verdiend! En ik vertrouw het eerder wat ik zelf doe dan wat ik laat doen, en het is echt niet moeilijk ofzo!!!
Niet iedereen is zo technisch.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:37:08 #9
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_14102959
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:31 schreef Sjonnjoop het volgende:
Waarom vraag je dat niet gewoon als je vanmiddag dat spul gaat halen ?
omdat ik dan anders misschien wat eerder ga als het goedkoop is, maar wel 3u duurt
pi_14102997
Ik denk niet dat ze dat meteen inbouwen? Zul je wel een afspraak voor moeten maken. En je kunt het idd ook zelf doen, het is echt niet moeilijk, of een handig vriendje die dat wel eens eerder heeft gedaan?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 12:41:10 #11
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_14103068
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:38 schreef Sjonnjoop het volgende:
Ik denk niet dat ze dat meteen inbouwen? Zul je wel een afspraak voor moeten maken. En je kunt het idd ook zelf doen, het is echt niet moeilijk, of een handig vriendje die dat wel eens eerder heeft gedaan?
ja ok, het is ook niet moeilijk verder lijkt me, maar dan gebeurt het tenminste goed.
Ik weet namelijk niet hoe ik de speakers aansluit, er zitten er namelijk al 2 in de deur, en ik wil er 2 bnijkopen en achterin leggen. Hoe werk ik dat snoertje weg dan? Langs de deuren enzo lukt wel, maar hoe doe ik dat voorin onder het dashboard dan???
pi_14103189
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:41 schreef sgoldie het volgende:

[..]

ja ok, het is ook niet moeilijk verder lijkt me, maar dan gebeurt het tenminste goed.
Ik weet namelijk niet hoe ik de speakers aansluit, er zitten er namelijk al 2 in de deur, en ik wil er 2 bnijkopen en achterin leggen. Hoe werk ik dat snoertje weg dan? Langs de deuren enzo lukt wel, maar hoe doe ik dat voorin onder het dashboard dan???

Ligt eraan wat voor auto je hebt natuurlijk, maar je legt de kabels van voor naar achter over de bodem naast de deur, en dan stop je die weg achter je dashbord. Bij mijn auto gaat dat heel makkelijk en het is altijd wel wat gepruts, maar het is gratis, leuk en leerzaam om zelf te doen.
pi_14103313
In principe kun je vanuit je kofferbak vaak vrij gemakkelijk naar voren komen. Heb een aantal weken terug nog een woofer in me kofferbak gelegd, gewoon bij de voordeur de instapplint lostrekken/halen. Of de kabels ergens onder (mat) leggen, gewoon tot de achterbank, daar kun je ze vaak onderdoor prutsen, en dan ben je er al.
Voorin is het wat 'lastiger', je moet toch vaak even helemaal voorlangs bij de bijbestuurder langs en dan misschien wat loshalen of ergens doorheen trekken. Onder de mat kan ook, dan achterlangs onderin in het midden zit vaak wel een opening waar je vrij gemakkelijk naar de achterkant van de radio kan.
Ik zou eerst kijken of je de kabels goed van achter door de radio holster kan krijgen, dan aansluiten kijken of alles werkt. Daarna pas die shit erin zetten, als het niet goed is kun je namelijk alles weer lostrekken, ook zo klote suc6
M'n signature, wat doe je :{
pi_14103365
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:31 schreef sgoldie het volgende:

[..]

hm, niet echt goedkoop dus....

50 euro voor het inbouwen van je autoradio is redelijk goedkoop hoor! Ze vroegen bij mijn installatie 700 euro. Oke, kabels moesten nog wel gelegd worden enzo. Ik heb het trouwens toch maar zelf gedaan.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 13:57:27 #15
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_14105173
ok, bedankt voor de info allemaal....hoe krijg ik die speakerkabels dan door het dashboard? ze gaan dus die gleuf van het dashboard in en dan kan ze gewoon naar lnks en rechtsonder erdoorheen steken? of moet ik eerst dingen verwijderen??
pi_14106848
Dat is even een kwestie van proberen en ligt aan wat voor auto het is. Ik heb het in een Daihatsu en Lancia gedaan, totaal verschillend, maar met wat prutsen, geduld en een beetje creativiteit kom je er wel
pi_14107182
als het niet meer lukt, hard vloeken helpt altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')