abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 november 2001 @ 14:19:48 #201
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_2222984
Check mijn site dan ook maar ff

Christmas MP3's!

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_2223018
quote:
Op zondag 18 november 2001 14:19 schreef Zapper het volgende:

Christmas MP3's!

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_2223086
quote:
Op zondag 18 november 2001 14:22 schreef Chandler het volgende:

[..]

[afbeelding]

oftewel een lekker junky christmas man
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_2223712
quote:

Christmas MP3's!

Ziet er goed uit. Geen franje, geen gezeik. Meteen duidelijk waar je kunt vinden wat je wil hebben.

Sublieme graphic.

Links naar Signe Guestbook en Request a song werken niet, maar dat zul je wel weten.

Ik zou als ik jou was een ander lettertype kiezen. 1 seconde werk, maar het ziet er dan al meteen wat beter uit.

pi_2223804
quote:
Op zondag 18 november 2001 12:59 schreef Chandler het volgende:
http://members.home.nl/erikjongen/oei/index.html

test site voor het maken van DIVX icons etc.

Eerste indruk:
Ziet er strak uit, beetje weinig pagina vullend. De standaardkleur voor links vinnik een beetje saai. Misschien staat bordeauxrood beter.

Wat puntjes van kritiek:
- Die dubbelepunten in de titel, is dat echt nodig?

- Copyrightvrij? Vergeet je niet de copyrights van de film?

- Opmaak is deels gejat van Fok! is dat legaal? (maakt mij niet uit hoor, ik vinnet wel duidelijk op deze manier)

- Tutorial is in 't Engels, terwijl het intro in het Nederlands is.

- Zet het versienummer van Virtual Dub er nog even bij.

- Bij je CV zet je wel heel veel werkervaring erbij die totaal zinloos is voor toekomstige werkgevers.

Doe er maar mee wat je wilt.

Die tulp rol cursus is cool. Was al helemaal vergeten hoe dat moest

pi_2223856
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:40 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit. Geen franje, geen gezeik. Meteen duidelijk waar je kunt vinden wat je wil hebben.

Sublieme graphic.

Links naar Signe Guestbook en Request a song werken niet, maar dat zul je wel weten.

Ik zou als ik jou was een ander lettertype kiezen. 1 seconde werk, maar het ziet er dan al meteen wat beter uit.

Klopt dat vind ik ook, en probeer anders eens een host met guestbook
Like trump...
pi_2223873
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:55 schreef Chandler het volgende:

[..]

Klopt dat vind ik ook, en probeer anders eens een host met guestbook

Of doe een klein beetje moeite voor je site en installeer er zelf een. Moet je provider wel cgi ondersteunen. (of PHP, ASP of whatever)
  zondag 18 november 2001 @ 15:59:54 #208
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_2223919
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:40 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Dat zijn geen links hoor
Gewoon, heb je een request, zet het in het gastenboek!

De buttons naar het gastenboek werken wel als het goed is.

Thanx voor de check

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_2223922
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:50 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Eerste indruk:
Ziet er strak uit, beetje weinig pagina vullend. De standaardkleur voor links vinnik een beetje saai. Misschien staat bordeauxrood beter.

daarvoor moet ik dus nog wat bedenken...

Wat puntjes van kritiek:
- Die dubbelepunten in de titel, is dat echt nodig?

Nee maar wist ff geen andere

- Copyrightvrij? Vergeet je niet de copyrights van de film?

Klopt, het maken van 'previews' is toch niets mis mee toch?... enuh zoniet dan moet ik daarop maar ff wat bedenken

- Opmaak is deels gejat van Fok! is dat legaal? (maakt mij niet uit hoor, ik vinnet wel duidelijk op deze manier)

Jah dat vraag ik mij ook af, ik gebruik nu plaatjes gewoon via fok maar indien dat niet mag zal ik daar een andere oplossing voor moeten vinden, de layout is inderdaad half geript maar ook weer aangepast zodat het niet echt meer op het 'layout' van fok lijkt ook is de source code voor het verwerken van de 'messages' deels veranderd naar mijn smaak.

- Tutorial is in 't Engels, terwijl het intro in het Nederlands is.

Inderdaad nog beetje vaag maar aangezien ik niet echt goed ben in het veranderen van Engelse texten naar het nederlands moet ik daar dus ook nog een oplossing voor vinden zoals ik ook al heb aangegeven in een ander topic is online vertalen dus geen optie [L0L] Van Engels naar Nederlands :D

- Zet het versienummer van Virtual Dub er nog even bij.

Lijkt me ook een goed idee

- Bij je CV zet je wel heel veel werkervaring erbij die totaal zinloos is voor toekomstige werkgevers.

Klopt maar dat heeft weinig te maken met deze site, al is de CV gericht op eingelijk alle soort werkgevers/werknemers

Doe er maar mee wat je wilt.

Zonder hulp zou ik nergens zijn dus zal er zekers gebruik van maken

Die tulp rol cursus is cool. Was al helemaal vergeten hoe dat moest

Dat zekers, ik heb gisteren ook ff een half uurtje geprobeerd maar dat werdt nix

Tnx!
Like trump...
pi_2223935
quote:
Op zondag 18 november 2001 15:56 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Of doe een klein beetje moeite voor je site en installeer er zelf een. Moet je provider wel cgi ondersteunen. (of PHP, ASP of whatever)

Inderdaad het zou mooi zijn voor veel gebruikers als Freedom 2 surf nog members aannam
Like trump...
  zondag 18 november 2001 @ 16:07:54 #211
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_2224009
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 11:40 schreef schwa78 het volgende:
Mijn eerste topic met een slotje moet ik hier plaatsen:

Heb een probleempje met het maken van een zoekfunctie op mijn pagina. Heb een zoekbox geplaatst in het onderste frame, maar ik wil de resultaten in het mainframe. Te zien op http://www.dutchwomen.nl/index_dutch.html
Heeft iemand een idee wat ik aan moet passen om dat voor elkaar te krijgen?
Thanks!

Wat je imho ook mag aanpassen:
- bij het enkelvoud spreken van 'dutchwoman'
- bij 'Girl-next-door' 4e alinea, 'tuusenstand' => 'tussenstand'

Ik heb niet mijn mierenneuk-mode gebruikt (ik heb alweer een hele werkdag achter de rug vanaf zeven uur, hier is zondag een gewone werkdag ), deze dingetjes sprongen mij in het oog.

-edit- Zie nu pas hoeveel pagina's dit topic heeft, ga nu niet naar al die andere sites zitten kijken. Had op die anderen die eerder genoemd waren geen opmerkingen die anderen niet al geplaatst hadden, verder houd ik ermee op vandaag. Morgen weer een dag. -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door SilkTie op 18-11-2001 16:18]

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_2224083
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:07 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Wat je imho ook mag aanpassen:
- bij het enkelvoud spreken van 'dutchwoman'
- bij 'Girl-next-door' 4e alinea, 'tuusenstand' => 'tussenstand'

Ik heb niet mijn mierenneuk-mode gebruikt (ik heb alweer een hele werkdag achter de rug vanaf zeven uur, hier is zondag een gewone werkdag ), deze dingetjes sprongen mij in het oog.

Thanks, na zo'n lange tijd toch nog wat tips.

Ik blijf trouwens toch gewoon dutchwomen gebruiken omdat ook het domeinnaam is. Als ik het door elkaar ga gebruiken wordt het lastiger om het domeinnaam te onthouden.

pi_2224127
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:00 schreef Chandler het volgende:

[heel verhaal]

Tnx!

Ik zou dat van die copyrights gewoon weglaten. Het lijkt me idd niet dat een filmmaatschappij je aan zal klagen voor zo'n icoontje, maar ik zou ook zeker niet erbij gaan zetten dat er geen copyright is. dat maakt jou namelijk verantwoordelijk voor al je bezoekers.

Verder zou ik die opmaak van Fok gewoon effe checken bij feedback ofzo. Zal wel geen probleem zijn, maar als het dat wel is dan stoot je niemand voor het hoofd iig.

pi_2224165
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:19 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ik zou dat van die copyrights gewoon weglaten. Het lijkt me idd niet dat een filmmaatschappij je aan zal klagen voor zo'n icoontje, maar ik zou ook zeker niet erbij gaan zetten dat er geen copyright is. dat maakt jou namelijk verantwoordelijk voor al je bezoekers.

Verder zou ik die opmaak van Fok gewoon effe checken bij feedback ofzo. Zal wel geen probleem zijn, maar als het dat wel is dan stoot je niemand voor het hoofd iig.

Ik heb nu eerst een topic daarover geopend in D&S maar zal die snel naar FB zien verplaatst worden. Inderdaad ik zou eingelijk een FAQtje moeten maken over Copyrights

Tnx

Like trump...
pi_2224184
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:22 schreef Chandler het volgende:

[..]

Ik heb nu eerst een topic daarover geopend in D&S maar zal die snel naar FB zien verplaatst worden. Inderdaad ik zou eingelijk een FAQtje moeten maken over Copyrights

Tnx

Nog een ander punte over je site:
Ik zou een inhoudsopgave maken bij die technische FAQ...
pi_2224205
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:24 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Nog een ander punte over je site:
Ik zou een inhoudsopgave maken bij die technische FAQ...

Niet een menutje? of wou je het eerder dubbel zien
Like trump...
pi_2224434
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:26 schreef Chandler het volgende:

[..]

Niet een menutje? of wou je het eerder dubbel zien

Je hebt al een menuutje (rechts in beeld).
Maar het bestand is nogal groot en daardoor onoverzichtelijk. Als je nu bovenaan van die anchor links maakt, dan weet je wat je kunt verwachten en kun je er meteen naar toe klikken.
pi_2226109
quote:

Christmas MP3's!

Leuk idee, maruh ik vertrouw die santa gast niet helemaal.
De mp3 tjes zijn toch niet afgekapt ?
Daar ben ik weer....
pi_2227411
onze site: http://www.gangbangclan.cjb.net
het is nog niet af, maar ik ben benieuwd wat men van de layout vind
IMO is het nog een beetje wit enzo... naja, ik hoor het wel!
pi_2230658
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:25 schreef Nevermind het volgende:
He!..

Ziet er leuk en overzichtelijk uit, geen commentaar dus ga vooral zo door.. behalve dan de 404 pagina's vond ik alles nice

Like trump...
pi_2233338
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:25 schreef Nevermind het volgende:
Zeer mooie pagina! Idd een beetje wit. Probeer eens een hele lichte achtergrond tint zoals lichtbeige ofzo.
Verder zou ik de foto's linken naar de grote versie ipv alleen de link die eronder staat.
(kwestie van a href verplaatsen en img border op 0 zetten.

Verder klassepagina!

pi_2240487
Hey zouden jullie mijn site ook ff kunnen checken?

http://www.tv-planet.com

Thanks!

pi_2240780
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 09:49 schreef Kid_RisK het volgende:
Hey zouden jullie mijn site ook ff kunnen checken?

http://www.tv-planet.com

Thanks!

Alg. indruk: Netjes, mooie opmaak, mooie kleuren

Kritiek:
- Iets te klein. Probeer hem bij 800x600 beeldvullend te maken. Zet de breedte van de tabel op 750 ofzo...

- Ik zou bij submit url, nog de optie opmerkingen toevoegen aan het form. Dan kunnen mensen bijv. aangeven dat ze willen adverteren ofzo.

- Bij het landen menu, na het kiezen van een werelddeel, blijven de pijltjes voor de landen staan als je er met je muis overheen gaat.

- Het menu rechts is een beetje onduidelijk. Hoort het bij je pagina, of zijn het sponsors. In het tweede geval zal ik voor sponsors kiezen die bij je onderwerp passen.

Verder ziet alles er perfect uit. Duidelijke navigatie. Er is goed te zien dat er nagedacht is over de pagina, of dat je een ervaren webbouwer bent.
Zo, dit waren genoeg veren in je reet

pi_2240809
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 10:50 schreef schwa78 een hele hoop
Thanks! Met dit soort commentaar kan ik wat!
pi_2242368
Heb vannacht een grote update geupload !

http://home.wanadoo.nl/r.rubingh/mario

Let me know what u think !

S.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')