quote:Ziet er best strak uit... lekker goed leesbaar.. alleen al die bevels en dropshadow's zijn niet echt mijn stijl.. maar da's een kwestie van smaak...
Op dinsdag 06 november 2001 16:50 schreef i_love_winxp het volgende:
Mijn site:
-edit: NO WAREZ-
enne.. deze...
quote:...is echt een ontzettende no-no
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
Maar voor de rest leuk!
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 06-11-2001 18:02]
quote:Tip aan alle webbouwers: verwijder de 'frontpage'-meta-tag en laat de rest maar lekker lullen..
Op dinsdag 06 november 2001 16:56 schreef deGVR het volgende:
..is echt een ontzettende no-noMaar voor de rest leuk!
quote:verwijderen???,... een GOEDE webbouwer bouwt toch niet in FRONTPAGE????, ik bedoel IK doe het zelfs in Notepad
Op dinsdag 06 november 2001 18:29 schreef weerdo het volgende:[..]
Tip aan alle webbouwers: verwijder de 'frontpage'-meta-tag en laat de rest maar lekker lullen..
quote:Alle browsers installen misschien?
Op dinsdag 06 november 2001 15:44 schreef Wolk het volgende:
-snip: browsercheck-
Welke trucjes dan?
quote:Geduld is een schone zaak...
Op dinsdag 06 november 2001 15:51 schreef Wolk het volgende:
Mijn vraag:Hoe kan ik checken of mijn site (niet die uit het profiel) in elke browser te zien is?
Alvast bedankt he, lieve medefokkers..
quote:*applaus*
Op dinsdag 06 november 2001 18:51 schreef Swatkat het volgende:[..]
verwijderen???,... een GOEDE webbouwer bouwt toch niet in FRONTPAGE????, ik bedoel IK doe het zelfs in Notepad
...
en zo hoort het ook!!!
Maar ik weet niet of dat wel mag...
(Het "verhaal" achter deze sites staat ergens eerder in dit topic...)
Nieuw forum, want mijn ouwe is helaas opgeheven, nog niet bereikbaar via de homepage.
http://pub36.ezboard.com/bsupermario3
Wat vinden jullie, moet ik het forum met of zonder wachtwoord controle doen ?
S
Site gemaakt door een goede vriend van me. Ben wel nieuwsgierig wat jullie ervan denken!
quote:Leuk menuutje bovenaan verder weinig spectaculairs
Op woensdag 14 november 2001 11:45 schreef steps het volgende:
http://www.birthright.netSite gemaakt door een goede vriend van me. Ben wel nieuwsgierig wat jullie ervan denken!
Dit is de oude layout btw:
quote:Zeker een verbetering. Idd een leuk en duidelijk menu. Ik zou de achtergrond iets aanpassen, zodat het main gedeelte wat meer naar voren springt. Achtergrondje dus met aan de rechterkant een iets lichtere kleur.
Op woensdag 14 november 2001 12:08 schreef steps het volgende:
Dat klopt, we zijn bezig om alles van html naar PhP over te gooien en daar gaat aardig wat tijd in zitten, het zal nog wel ff duren voor alles af is.Dit is de oude layout btw:
quote:Ik weet ook niet of het mag, maar het is zeker een duidelijke site...
Op dinsdag 06 november 2001 23:07 schreef Super Snackman het volgende:
Klasgenoot van mij heeft deze gemaakt:Maar ik weet niet of dat wel mag...
Het is een hele leuke pagina voor de bezoekers, maar voor de bouwer brengt het alleen maar kosten met zich mee.
quote:Leuk menuutje idd.. lekker overzichtelijk.
Op woensdag 14 november 2001 12:08 schreef steps het volgende:
Dat klopt, we zijn bezig om alles van html naar PhP over te gooien en daar gaat aardig wat tijd in zitten, het zal nog wel ff duren voor alles af is.Dit is de oude layout btw:
De kleurstelling is niet helemaal mijn smaak.. maar daarover valt niet te twisten
quote:Ziet er netjes uit. Onderwerp boeit me niet zo, dus ik heb me er niet al teveel in verdiept.
Op woensdag 14 november 2001 10:14 schreef Chandler het volgende:
http://members.9cy.com/codecs/indexdhtml.html
check it out now!lekkere snelle server
De oproep voor sponsors zou ik anders doen. Zowiezo de keuze bieden om meer info te zien daarover en vervolgens een form laten invullen.
Ik denk dat een textlink wel voldoende is hiervoor. Gebruik die plaats anders voor een andere banner of een graphic ofzo.
Dat scroll menuutje in het midden van de pagina is nogal onduidelijk. Het duurde bij mij effe voor ik door had dat ik kon scrollen.
quote:Ik vind het lettertype niet zo mooi. Verder is ie nogal kaal, ook al zijn de graphix wel cool.
Op woensdag 14 november 2001 12:20 schreef miss_bleu het volgende:
http://www.xs4all.nl/~claange
kijk ff hebben jullie opmerkingen of ideeen laat het dan ff weten
quote:Ziet er wel aardig uit..
Op woensdag 14 november 2001 12:52 schreef schwa78 het volgende:
Dan heb ik zelf ook nog een pagina waar ik net mee ben begonnen. Misschien dat iemand er al iets over kan zeggen. Er staat nog geen inhoud op en de opmaak is ook nog niet af, maar het principe staat er wel op.
alleen die links die UPPER-case worden bij een rollover moet je mee opppassen... eentje verandert daardoor al van 1 naar 2 regels, dat is best storend.
quote:weet ik maar voor mensen met een gewone 56 kb modem is het haast niet te doen.. er stonden namelijk 149 foto's op.
Op woensdag 14 november 2001 12:51 schreef schwa78 het volgende:[..]
Ik vind het lettertype niet zo mooi. Verder is ie nogal kaal, ook al zijn de graphix wel cool.
Een site wordt trouwens niet langzamer als je er meer foto's op zet hoor, moet je ze gewoon even op verschillende pagina's zetten.
en ja ik moet er nog het 1 en ander aan veranderen hij is ook pas sinds gisteren weer een beetje actief.
quote:Ja, ik vond het wel geinig dat het kon.
Op woensdag 14 november 2001 12:54 schreef deGVR het volgende:[..]
Ziet er wel aardig uit..
alleen die links die UPPER-case worden bij een rollover moet je mee opppassen... eentje verandert daardoor al van 1 naar 2 regels, dat is best storend.
Welke regel bedoel je eigenlijk? Bij mij doet ie het wel overal goed (800x600)
[Dit bericht is gewijzigd door schwa78 op 14-11-2001 13:06]
quote:Ja die was het...
Op woensdag 14 november 2001 13:05 schreef schwa78 het volgende:[..]
Ja, ik vond het wel geinig dat het kon.
Ik weet idd nog niet of ik dat laat staan. Misschien pas ik wel gewoon die ene regel aan (morpheus/gnutella was het zeker?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |