Nog lang niet af maar graag opmerkingen voordat die helemaal af is!!
quote:* mond valt open *
Op dinsdag 30 oktober 2001 10:23 schreef deGVR het volgende:Geen commentaar?
WauWWW
Geen idee van de inhoud, vormgeving is briljeus!!! Zijn die halftransparante schermepjes met DHTML gemaakt!?!?!
http://members.ams.chello.nl/awraeven/starbase01.html
En ik zoek nog steeds een hosting provider.
quote:Beetje luguber
Op dinsdag 30 oktober 2001 21:31 schreef Webby het volgende:
Yeah me eerste stukkie html ...http://www.xs4all.nl/~romeyn/site/
comments?
quote:ow ik werk andersom deze keer eerst alles vormgeven en stel site zo laat mogelijk uit.
Op dinsdag 30 oktober 2001 21:32 schreef calvobbes het volgende:[..]
Beetje luguber
Wat komt er nog meer op te staan?
quote:oopz deed quote ipv edit
Op dinsdag 30 oktober 2001 21:39 schreef Webby het volgende:[..]
ow ik werk andersom deze keer eerst alles vormgeven en stel site zo laat mogelijk uit.
maar ga er iig me poetry (dark / emotional) displayen met comment system.
en me erotic art (erotiek combined met grunge art en poetry) ook met comment system.
vast wel een klein forumpje of iets in die trant.
die scrollende quote word quote database en word random
ennuh info over vage ikke
quote:owkay ik ben nu ook zover gegaan ...
Op dinsdag 30 oktober 2001 11:05 schreef deGVR het volgende:klopt.. ik heb hem ook specifiek gebouwd om de laatste features van de browsers te gebruiken (Netscape 6 werkt ook)
staat eigelijk ook op die intro pagina... ouwe browser, dan heb je pech!
het is geen zakelijke site.. dus dan mag het vind ik
updated a few second ago ...
http://www.geocities.com/freevideocodecs/
kijk eens en geef je oordeel!!!
Wat wil ik?
* meer progies
-- dus als je wat weet meld het ff pls!.
quote:Leuk gedaan met die gradients, alleen laad ie echt heeeel traag, maar dat zal wel door geocities komen
Op zaterdag 03 november 2001 16:23 schreef Chandler het volgende:
Ik ben weer eens aan het klooien gegaan met mijn codec site!..http://www.geocities.com/freevideocodecs/
kijk eens en geef je oordeel!!!
Wat wil ik?
* meer progies
-- dus als je wat weet meld het ff pls!.
Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.
Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.
http://www.geocities.com/freevideocodecs/
Tell me what you think of it,...
Ik weeeeeeet het.,.. het laad te langzaam, en ik had een ebtere pre-loader meoten maken,..dus dat hoef je niet meer te zeggen, want dat wist ik al , site is inprincipe alleen te zien voor mensen met een snelle connectie,... anders is Ladot te langzaam (site is 1,5 MB groot)
is mijn stagaire,.. (die MIJ heeft ingewerkt )
quote:Best leuke site aldanniet dat het muziek dat je voor iedere pagina gebruikt beter 1 nummer in totaal kan worden... ik bedoel gebruik 1 nummer ipv meerdere
Op zondag 04 november 2001 13:57 schreef Swatkat het volgende:
Mijn persoonlijke site, is alweer bijna een jaartje oud,... moet hoognodig weer es wat aangedaan worden,...
Tell me what you think of it,...Ik weeeeeeet het.,.. het laad te langzaam, en ik had een ebtere pre-loader meoten maken,..dus dat hoef je niet meer te zeggen, want dat wist ik al
, site is inprincipe alleen te zien voor mensen met een snelle connectie,... anders is Ladot te langzaam (site is 1,5 MB groot)
verder zeer mooie site
Maar hij's klaar genoeg voor een eerste sitecheck!
Geheel dynamisch, PHP/Mysql. Ik ben benieuwd wat anderen er van vinden, want er zit heel wat bloed zweet en tranen in.
Ziet hij er goed uit onder alle os'en (Linux? Mac?) en browsers? Hoe snel laadt hij? Is de navigatie duidelijk? Wat vinden jullie van het design? En het lettertype/lettergrootte?
Enz enz...
Alle feedback (ook negatieve) is welkom!
Verder klikt het lekker en ziet het er leuk uit alleen tja tis niet een echt 'commerciele' site maar volgens mij was dat ook niet de bedoeling
quote:Ja dat bovenste gedeelte is misschien wat kaal he. Maar het moet ook weer niet te druk worden vind ik...
Op zondag 04 november 2001 15:26 schreef Chandler het volgende:
Okey dan, het ziet er wel fijn uit alleen vind ik jammer dat je niet de hele header (boven plaatje) benut hebt met meerdere plaatjes en waar is je footer?.
quote:Ach geld verdienen met zo'n site is zo moeilijk. Ik heb het geprobeerd maar meer dan een paar dollar per maand lukte niet echt... banners betalen geen reet meer tegenwoordig.
Verder klikt het lekker en ziet het er leuk uit alleen tja tis niet een echt 'commerciele' site maar volgens mij was dat ook niet de bedoeling
Maar verder kan ik hem zo commercieel maken als ik wil. Ik heb plannen voor een webwinkel, met boeken (via amazon) en bijv drug test producten (via testclear.com) en misschien iets van zaden ofzo.
(Of ik ga gewoon wiet online verkopen! )
quote:Hihihi,.. oja en dat comment wist ik ookal
Op zondag 04 november 2001 14:36 schreef Chandler het volgende:[..]
Best leuke site aldanniet dat het muziek dat je voor iedere pagina gebruikt beter 1 nummer in totaal kan worden... ik bedoel gebruik 1 nummer ipv meerdere
verder zeer mooie site
Alvast bedankt! >)
Dit bericht postte ik eerder..
Het gaat dus niet om de site uit mijn profiel!
quote:tnx voor het compliment...
Op dinsdag 30 oktober 2001 17:59 schreef calvobbes het volgende:[..]
* mond valt open *
WauWWW
Geen idee van de inhoud, vormgeving is briljeus!!! Zijn die halftransparante schermepjes met DHTML gemaakt!?!?!
Yup... DHTML layers in samenwerking met JavaScript... die vormgeving is dus ook de reden dat het (helaas) alleen onder IE 5.5/NS6 en hoger werkt...
Ik ga vanvond weer wat content vullen.. en ik denk dat ik dat menuutje niet meer 'always on top' hou.. dat schijnt een beetje irri te zijn.
Dusse.. hou 'm in de gaten voor nieuwe content
[Dit bericht is gewijzigd door deGVR op 06-11-2001 15:47]
How 'bout proberen?
www.netscape.com
www.opera.com
www.microsoft.com/ie
www.k-meleon.com
en er zijn allemaal leuke tructjes om verschillende versies van browsers op je systeem te laten draaien.
end quote:
Welke trucjes dan?
quote:Leuke site.. alleen een beetje irri dat als ik het muziekje uitzet dat ik het dan op elke andere pagina weer opnieuw uit moet zetten... voor de rest best strak!
Op zondag 04 november 2001 13:57 schreef Swatkat het volgende:
Mijn persoonlijke site, is alweer bijna een jaartje oud,... moet hoognodig weer es wat aangedaan worden,...
Tell me what you think of it,...Ik weeeeeeet het.,.. het laad te langzaam, en ik had een ebtere pre-loader meoten maken,..dus dat hoef je niet meer te zeggen, want dat wist ik al
, site is inprincipe alleen te zien voor mensen met een snelle connectie,... anders is Ladot te langzaam (site is 1,5 MB groot)
Daar heb je het al!
Open ik het topic 'Browser check!' en dan mag dat weer niet (omdat dit topic daarvoor is..)
En nu krijg ik geen enkele reactie op mijn vraag.
Mijn vraag:
Hoe kan ik checken of mijn site (niet die uit het profiel) in elke browser te zien is?
Alvast bedankt he, lieve medefokkers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |