abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14106673
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:47 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dat is nu al populair onder breezerpubers...

maar die luisteren toch allemaal dj Tiesto..
Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:48:17 #52
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_14106676
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:44 schreef ReSiever het volgende:
hopen dat dit:

[afbeelding]

ook niet weer zo uit de hand loopt...

duidelijk niet helemaal op de hoogte met de party scene... al die jaren zijn de feestgangers gewoon blijven slikken hoor! t is niet zo dat het gekoppeld is aan hardcore ! LOL

Denk je dat mensen op bijv. Lowlands of Pinkpop niet gebruiken? Daar zie je er ook maar genoeg onder invloed hoor! (en niet alleen onder invloed van een jointje)

pi_14106761
Ik heb me vroeger kapotgehousd maar ik zal er niet meer heengaan.
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_14106814
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:48 schreef Johnny_Cool het volgende:

[..]

duidelijk niet helemaal op de hoogte met de party scene... al die jaren zijn de feestgangers gewoon blijven slikken hoor! t is niet zo dat het gekoppeld is aan hardcore ! LOL

Denk je dat mensen op bijv. Lowlands of Pinkpop niet gebruiken? Daar zie je er ook maar genoeg onder invloed hoor! (en niet alleen onder invloed van een jointje)

nee, maar zoals je op de FP kon lezen, is de 'gabber'-scene daar een beetje aan onder door gegaan
  Redactie Frontpage vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:53:25 #55
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_14106842
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:42 schreef R2cksson het volgende:

[..]

.

Het doodvonnis van HC is alweer getekend. Opgelost, slot.

Door de Party Animals?? Jah hoor....
pi_14106880
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:09 schreef b0ng het volgende:

[..]

waarom van die pimp outfitjes bij hiphop of die zwarte magie kleding bij hoe noem je het punk?

iedere muzieksoort brengt een eigen outfit met zich mee...

you've got a point there,....
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:55:20 #57
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_14106905
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:52 schreef ReSiever het volgende:

[..]

nee, maar zoals je op de FP kon lezen, is de 'gabber'-scene daar een beetje aan onder door gegaan

Ja heb je gelijk in, toch vind ik het vreemd dat er een gegeneraliseerde kijk bestaat op gabbers, terwijl dat niet het geval is bij andere stromingen zoals techno, trance, en hardstyle....
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:55:26 #58
55337 snowbutterfly82
Nee heb je, ja kan je krijgen
pi_14106912
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:18 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Dan quote je net de goede user, een fascist zonder eigen mening (eigenlijk wel dubbel, geen enkele fascist heeft een eigen mening)...

Is wel een feit !!!
Destiny is not a mather of canche, it'a a mather of choises
pi_14106937
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:55 schreef Johnny_Cool het volgende:

[..]

Ja heb je gelijk in, toch vind ik het vreemd dat er een gegeneraliseerde kijk bestaat op gabbers, terwijl dat niet het geval is bij andere stromingen zoals techno, trance, en hardstyle....

nee, maar mocht de scene weer terugkomen, dan neemt de scene dit feit wel weer mee waarschijnlijk... hopelijk niet maargoed.. De gabberscene staat hier nou helaas bekend om..
pi_14106950
[b]Iedereen is gelijk[/b][br]Maar sommige zijn iets gelijker dan anderen
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:59:14 #61
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_14107016
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha, ja door die losers... HC was leuk, tot er dat soort figuren bij kwamen...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:59:51 #62
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_14107027
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

P.A is een groep die nooit opgericht had mogen worden

Ff serieus.. P.A zijn gewoon een stelletje commercieėle ettertjes die op een makkelijke manier geld probeerden te verdienen (gaat ze namelijk niet nog een keer lukken, die populariteit die ze vroeger hebben gekregen, krijgen ze nu never nooit meer )

Door lui als P.A is het happy hardcore ontstaan, oftewel commercie, en door die commercie is de echte hardcore terug op een underground niveau gezakt.

Daar had hardcore moeten blijven,dan had je niet zo'n zooi van die wannabee's op een hardcore feest...

Gabber blijf je niet voor even, dat blijf je je hele leven!!

pi_14107197
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:32 schreef MikeyMo het volgende:
Echter de met bretels, bombers, lonsdale en met Kisten aangeklede individuen die steeds talrijker op straat aanwezig zijn zijn wel een teken van een nieuwe groeiende belangstelling
Ik vind dat persoonlijk nou niet echt een verrijking van het straatbeeld, maar goed.

De muziek, daar heb ik zelf ook weinig mee, maar ik gun de liefhebbers hun feestjes wel.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  Redactie Frontpage vrijdag 24 oktober 2003 @ 15:07:35 #64
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_14107253
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:59 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha, ja door die losers... HC was leuk, tot er dat soort figuren bij kwamen...

Nou, mij is juist opgevallen dat iedereen roept dat hardcore dood ging door acts als Hakkuhbar, Gabber P enzovoort. Party Animals, Charly L en Mental T. en Paul Elstak werden wel gerespecteerd...
En 2 grondleggers van de hardcore in NL zitten achter de PA....
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 15:11:01 #65
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_14107339
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Nou, mij is juist opgevallen dat iedereen roept dat hardcore dood ging door acts als Hakkuhbar, Gabber P enzovoort. Party Animals, Charly L en Mental T. en Paul Elstak werden wel gerespecteerd...
En 2 grondleggers van de hardcore in NL zitten achter de PA....

jij doelt op flamman & abraxas?

Ja daar gaat de strijd dadelijk losbarsten waar hardcore nu ontstaan is, in rdam of in adam... zucht.. krijgen we dat weer

Zelf ben ik van mening : R'dam Parkzicht !!

vrijdag 24 oktober 2003 @ 15:17:29 #66
47472 distrexx
Mentaly Insane
pi_14107498
wa maakt 't uit waar het onstaan is... het was sowieso een aparte sound uit allebij de steden duzzz wa maakt men het uit waar het begonnen is... ze zijn allebij ongeveer op dezelfde tijd begonnen met dezelfde richting muziek en ze hebben allebij een andererichting gekozen... daarmee bedoel ik ander geluid
"Roses are red, violets are blue, I'm a schizophrenic, and so am I"
pi_14108190
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:11 schreef Johnny_Cool het volgende:

[..]

Ja daar gaat de strijd dadelijk losbarsten waar hardcore nu ontstaan is, in rdam of in adam... zucht.. krijgen we dat weer

Zelf ben ik van mening : R'dam Parkzicht !!

Dat is geen mening, dat is een FEIT
O Lord, if there is a Lord, save my soul, if I have a soul
pi_14108750
is gabber ooit weggeweest dan? volgens mij heb ik al die jaren kunnen gabberen als ik wou.... o ze bedoelen dat gabber weer mainstream wordt... ach verkeerd begrepen dan
gelijk hedde, kapot gade
pi_14108789
-edit: doe normaal.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 25-10-2003 11:23]

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_14108918
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:32 schreef MikeyMo het volgende:
de kale koppen vallen mee, de aussies en cavello's zijn ook niet terug. Echter de met bretels, bombers, lonsdale en met Kisten aangeklede individuen die steeds talrijker op straat aanwezig zijn zijn wel een teken van een nieuwe groeiende belangstelling
dat zijn geen gabbers...

die lui mogen van mij lekker binnen blijven, overigens netzoals de medelanders die in religieuze kleren lopen (burka`s, hoofddoekjes, mannen met jurken(dat heb ik al helemaal nooit begrepen...))

echte gabbers gaan voor de sfeer en muziek... denk je dat darkraver anders ooit dj had kunnen worden?

gelijk hedde, kapot gade
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 19:14:25 #71
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_14112725
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:12 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

dat zijn geen gabbers...

die lui mogen van mij lekker binnen blijven, overigens netzoals de medelanders die in religieuze kleren lopen (burka`s, hoofddoekjes, mannen met jurken(dat heb ik al helemaal nooit begrepen...))

echte gabbers gaan voor de sfeer en muziek... denk je dat darkraver anders ooit dj had kunnen worden?

ja, want alle allochtonen moeten de ***kamer in, maar Dark Raver is wel oke.

Ooit een keer een "discussie" gehad met een gabber (ik ging vroeger veel om met die gasten). Hij zei: "alle buitenlanders moeten dood" tegen mij notabene. Toen ik aangaf dat wel raar te vinden dat hij dat uitgerekend tegen mij zei was zijn antwoord: "maar jij bent wel oke".

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 19:24:16 #72
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14112917
De hardcore van tegenwoordig heeft IMO geen feeling, vroeger was het beter.
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 19:41:44 #73
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_14113281
Tering... sommige mensen zijn er echt alleen maar op uit om te lopen zeiken.
Mag van mij wel wat meer gemod worden hierzo..
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_14113549
hmm ik ga me hoofd ook weer kaal doen eindelijk is de scene weer accepted! is me tattoo ook weer te zien

alhoewel niet alle linkse rakkers hier daar even blij mee zullen zijn

deze account is gehacked door GreyHatHacks
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 19:57:03 #75
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_14113572
Wat zie ik hier toch veel misverstanden, vooroordelen over hardcore.
Vrees'lijk om te lezen. Opmerkingen als:je hebt house en hardcore, de gabbertijd begon met hakkuhbar.

Laten we nou gewoon allen onze eigen muziek liefhebben en anderen gewoon laten met wat ze leuk vinden.
Of het nou ingewikkeld of simpel is. Het raakt een snaar in ons! Daarom is ook hardcore muziek, monotoon of zeer melodieus!

Ik liet een keer iemand die niet van hardcore hield lsd'97 van juggernaut horen, die wou ff weten ohe hardcore klonk.
'Hee er zit toch een melodie in!?'
'zucht, wat had je dan gedacht'

zo gaat het dus al jaren

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')