quote:maar die luisteren toch allemaal dj Tiesto..
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:47 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat is nu al populair onder breezerpubers...
quote:duidelijk niet helemaal op de hoogte met de party scene... al die jaren zijn de feestgangers gewoon blijven slikken hoor! t is niet zo dat het gekoppeld is aan hardcore !
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:44 schreef ReSiever het volgende:
hopen dat dit:ook niet weer zo uit de hand loopt...
Denk je dat mensen op bijv. Lowlands of Pinkpop niet gebruiken? Daar zie je er ook maar genoeg onder invloed hoor! (en niet alleen onder invloed van een jointje)
quote:nee, maar zoals je op de FP kon lezen, is de 'gabber'-scene daar een beetje aan onder door gegaan
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:48 schreef Johnny_Cool het volgende:[..]
duidelijk niet helemaal op de hoogte met de party scene... al die jaren zijn de feestgangers gewoon blijven slikken hoor! t is niet zo dat het gekoppeld is aan hardcore !
LOL
Denk je dat mensen op bijv. Lowlands of Pinkpop niet gebruiken? Daar zie je er ook maar genoeg onder invloed hoor! (en niet alleen onder invloed van een jointje)
quote:Door de Party Animals?? Jah hoor....
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:42 schreef R2cksson het volgende:[..]
.
Het doodvonnis van HC is alweer getekend. Opgelost, slot.
quote:you've got a point there,....
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:09 schreef b0ng het volgende:[..]
waarom van die pimp outfitjes bij hiphop of die zwarte magie kleding bij hoe noem je het punk?
iedere muzieksoort brengt een eigen outfit met zich mee...
quote:Ja heb je gelijk in, toch vind ik het vreemd dat er een gegeneraliseerde kijk bestaat op gabbers, terwijl dat niet het geval is bij andere stromingen zoals techno, trance, en hardstyle....
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:52 schreef ReSiever het volgende:[..]
nee, maar zoals je op de FP kon lezen, is de 'gabber'-scene daar een beetje aan onder door gegaan
quote:Is wel een feit !!!
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:18 schreef R2cksson het volgende:[..]
Dan quote je net de goede user, een fascist zonder eigen mening (eigenlijk wel dubbel, geen enkele fascist heeft een eigen mening)...
quote:nee, maar mocht de scene weer terugkomen, dan neemt de scene dit feit wel weer mee waarschijnlijk... hopelijk niet maargoed.. De gabberscene staat hier nou helaas bekend om..
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:55 schreef Johnny_Cool het volgende:[..]
Ja heb je gelijk in, toch vind ik het vreemd dat er een gegeneraliseerde kijk bestaat op gabbers, terwijl dat niet het geval is bij andere stromingen zoals techno, trance, en hardstyle....
quote:Hahahahahahahaha, ja door die losers... HC was leuk, tot er dat soort figuren bij kwamen...
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:[..]
Door de Party Animals?? Jah hoor....
quote:P.A is een groep die nooit opgericht had mogen worden
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:[..]
Door de Party Animals?? Jah hoor....
Ff serieus.. P.A zijn gewoon een stelletje commercieėle ettertjes die op een makkelijke manier geld probeerden te verdienen (gaat ze namelijk niet nog een keer lukken, die populariteit die ze vroeger hebben gekregen, krijgen ze nu never nooit meer )
Door lui als P.A is het happy hardcore ontstaan, oftewel commercie, en door die commercie is de echte hardcore terug op een underground niveau gezakt.
Daar had hardcore moeten blijven,dan had je niet zo'n zooi van die wannabee's op een hardcore feest...
Gabber blijf je niet voor even, dat blijf je je hele leven!!
quote:Ik vind dat persoonlijk nou niet echt een verrijking van het straatbeeld, maar goed.
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:32 schreef MikeyMo het volgende:
Echter de met bretels, bombers, lonsdale en met Kisten aangeklede individuen die steeds talrijker op straat aanwezig zijn zijn wel een teken van een nieuwe groeiende belangstelling
De muziek, daar heb ik zelf ook weinig mee, maar ik gun de liefhebbers hun feestjes wel.
quote:Nou, mij is juist opgevallen dat iedereen roept dat hardcore dood ging door acts als Hakkuhbar, Gabber P enzovoort. Party Animals, Charly L en Mental T. en Paul Elstak werden wel gerespecteerd...
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:59 schreef R2cksson het volgende:[..]
Hahahahahahahaha, ja door die losers... HC was leuk, tot er dat soort figuren bij kwamen...
quote:jij doelt op flamman & abraxas?
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:[..]
Nou, mij is juist opgevallen dat iedereen roept dat hardcore dood ging door acts als Hakkuhbar, Gabber P enzovoort. Party Animals, Charly L en Mental T. en Paul Elstak werden wel gerespecteerd...
En 2 grondleggers van de hardcore in NL zitten achter de PA....
Ja daar gaat de strijd dadelijk losbarsten waar hardcore nu ontstaan is, in rdam of in adam... zucht.. krijgen we dat weer
Zelf ben ik van mening : R'dam Parkzicht !!
quote:Dat is geen mening, dat is een FEIT
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:11 schreef Johnny_Cool het volgende:[..]
Ja daar gaat de strijd dadelijk losbarsten waar hardcore nu ontstaan is, in rdam of in adam... zucht.. krijgen we dat weer
![]()
Zelf ben ik van mening : R'dam Parkzicht !!
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 25-10-2003 11:23]
quote:dat zijn geen gabbers...
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:32 schreef MikeyMo het volgende:
de kale koppen vallen mee, de aussies en cavello's zijn ook niet terug. Echter de met bretels, bombers, lonsdale en met Kisten aangeklede individuen die steeds talrijker op straat aanwezig zijn zijn wel een teken van een nieuwe groeiende belangstelling
die lui mogen van mij lekker binnen blijven, overigens netzoals de medelanders die in religieuze kleren lopen (burka`s, hoofddoekjes, mannen met jurken(dat heb ik al helemaal nooit begrepen...))
echte gabbers gaan voor de sfeer en muziek... denk je dat darkraver anders ooit dj had kunnen worden?
quote:ja, want alle allochtonen moeten de ***kamer in, maar Dark Raver is wel oke.
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:12 schreef bier2k3 het volgende:[..]
dat zijn geen gabbers...
die lui mogen van mij lekker binnen blijven, overigens netzoals de medelanders die in religieuze kleren lopen (burka`s, hoofddoekjes, mannen met jurken(dat heb ik al helemaal nooit begrepen...))
echte gabbers gaan voor de sfeer en muziek... denk je dat darkraver anders ooit dj had kunnen worden?
Ooit een keer een "discussie" gehad met een gabber (ik ging vroeger veel om met die gasten). Hij zei: "alle buitenlanders moeten dood" tegen mij notabene. Toen ik aangaf dat wel raar te vinden dat hij dat uitgerekend tegen mij zei was zijn antwoord: "maar jij bent wel oke".
alhoewel niet alle linkse rakkers hier daar even blij mee zullen zijn
Laten we nou gewoon allen onze eigen muziek liefhebben en anderen gewoon laten met wat ze leuk vinden.
Of het nou ingewikkeld of simpel is. Het raakt een snaar in ons! Daarom is ook hardcore muziek, monotoon of zeer melodieus!
Ik liet een keer iemand die niet van hardcore hield lsd'97 van juggernaut horen, die wou ff weten ohe hardcore klonk.
'Hee er zit toch een melodie in!?'
'zucht, wat had je dan gedacht'
zo gaat het dus al jaren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |