abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15766183
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 00:16 schreef BobbyDrake het volgende:
Voor de mensen die nog treuren om het verlies van Hype FM:

House Nation Radio :: http://www.housenationradio.com/128k.pls
Alleen maar hardcore, oud EN nieuw. Volop beuken met die hap!

goede link
quote:
Op zondag 28 december 2003 15:00 schreef Lexorz het volgende:
Damn ik heb toch zo zin in een Ruffneck feest!
24 oktober in een echte hardcore locatie De Vechtsebanen staat Ruffneck op Ghosttown voor nog 1 keertje
after turn the volume up, it's my beat !
pi_15978490
quote:
Op zondag 2 november 2003 18:10 schreef Ulx het volgende:
Ach wat leuk, binnenkort loopt er weer een generatie collectief voor lul door in trainingspak en met kale kop als een op hol geslagen springveer rond te stuiteren.
duidelijk niet opgelet zeker.die types waren de meelopers en werden veracht door degenen die al hc luisterden voordat dat idiote klededracht gedoe erin kwam.

De echte fans zijn het altijd trouw gebleven en zagen er zeker niet zo debiel uit.(En die happy meuk zoals op bounzze nu,is precies die commerciele shit waar die echte fans een hekel aan hadden,met uitzondering van ruffneck.)

life is a game....and im winning
  maandag 5 januari 2004 @ 12:46:06 #228
67089 Gillingham
The horror...
pi_15979139
Ik denk toch echt niet dat de gehele jeugd deze fout nog eens massaal zal maken.

Ik merk er trouwens helemaal niks van...

What's it going to be then, eh?
pi_15981281
Hardcore4Life

Angerfist, you're No.1

In april weer een Masters!!!!!!!! Wie gaat?

Gabber is dood___________Hardcore leeft

pi_15981846
He MOD (maakt niet uit welke).
Vind jij hardcore ook zo lekker klinken.
Met van die oorstrelende deuntjes en zo'n galmend bas-je.
Gewoon een genot om naar te luisteren als je niet goed kunt slapen.
pi_15982072
quote:
Op maandag 5 januari 2004 12:46 schreef Gillingham het volgende:
Ik denk toch echt niet dat de gehele jeugd deze fout nog eens massaal zal maken.

Ik merk er trouwens helemaal niks van...

Mwa, het begint weer te komen langzamerhand.
Het valt mij wel op dat er meer feesten en meer releases komen. DJ Paul Elstak's 'Hardcore state of mind' staat al enkele weken op 1 in de dancechart van The Box. Op zaterdagavond zag ik de clip ook langskomen buiten het danceprogramma en het is absoluut geen soft nummer.
pi_15982439
Ik heb de clip ook voorbij zien komen.
De clip staat trouwens ook op de DVD die gratis bij de cd wordt geleverd. Ook vind je op deze DVD een clip van Bombing Eardrumz.

Ik vind de clips eigenlijk maar niks maar smaken verschillen.

maandag 5 januari 2004 @ 15:08:37 #233
67089 Gillingham
The horror...
pi_15983073
quote:
Op maandag 5 januari 2004 14:29 schreef Sassie het volgende:

[..]

Mwa, het begint weer te komen langzamerhand.
Het valt mij wel op dat er meer feesten en meer releases komen. DJ Paul Elstak's 'Hardcore state of mind' staat al enkele weken op 1 in de dancechart van The Box. Op zaterdagavond zag ik de clip ook langskomen buiten het danceprogramma en het is absoluut geen soft nummer.

Ik kijk dan ook bijna nooit de box, onder andere omdat UPC dat in onze regio bijna onmogelijk heeft gemaakt, dus van dat succes weet ik niks.

De muziek op zich zal over het algemeen gezien misschien wel wat terugkomen. Maar ik denk dat er niet weer een totale gabber-cultuur zal ontstaan met kale hoofden en trainingspakken en al, op de die-hards na dan. Feestjes lijken er wel genoeg te zijn, alhoewel ik van iemand hoorde dat hier in de buurt in een klein dorp zelfs mensen uit Amsterdam en andere grote steden moesten komen, vond ik een beetje vreemd, maar ik ben dan ook helemaal niet thuis in die scene.

pi_15983262
quote:
Op maandag 5 januari 2004 15:08 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Ik kijk dan ook bijna nooit de box, onder andere omdat UPC dat in onze regio bijna onmogelijk heeft gemaakt, dus van dat succes weet ik niks.

De muziek op zich zal over het algemeen gezien misschien wel wat terugkomen. Maar ik denk dat er niet weer een totale gabber-cultuur zal ontstaan met kale hoofden en trainingspakken en al, op de die-hards na dan. Feestjes lijken er wel genoeg te zijn, alhoewel ik van iemand hoorde dat hier in de buurt in een klein dorp zelfs mensen uit Amsterdam en andere grote steden moesten komen, vond ik een beetje vreemd, maar ik ben dan ook helemaal niet thuis in die scene.

Niet moesten komen, maar wilde komen vanwege hun liefde voor de core.
In amsterdam zijn elk weekend wel een paar kleine feesten.
  maandag 5 januari 2004 @ 15:25:24 #235
67089 Gillingham
The horror...
pi_15983424
quote:
Op maandag 5 januari 2004 15:17 schreef Klopper het volgende:

[..]

Niet moesten komen, maar wilde komen vanwege hun liefde voor de core.
In amsterdam zijn elk weekend wel een paar kleine feesten.

Met moesten komen bedoel ik dat er in heel die regio dan geen fatsoenlijkere feesten en locaties zijn dan de nietige Klepel in het dorpje Asten....?

Daar hielden wij de galafeesten van onze middelbare school nota bene!
Daarom lijkt mij, als de scene weer helemaal terugkomt, er echt wel meer en boeiendere dingen te beleven zijn dan dat.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')