hoe ist eigenlijk gekomen?
quote:Ik weet het niet... Ze houd nog van mij, maar houden van is blijkbaar niet genoeg.
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:44 schreef Famas het volgende:hoe ist eigenlijk gekomen?
quote:Das een beetje een dooddoener vind ik hoor .....
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:46 schreef Peewee het volgende:
Jammer,..
Maar beter nu dan dat je al drie kiddies hebt.
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:44 schreef Famas het volgende:
Ik weet het niet... Ze houd nog van mij, maar houden van is blijkbaar niet genoeg.
Ik ben niet meer dezelfde jongen, niet meer de jongen waar ze destijds verliefd op geworden is.[/quote]
Zo gaat dat soms in het leven ..... sterkte hoor !
[Dit bericht is gewijzigd door ondeugend op 24-10-2003 00:52]
quote:Dank je. Ik hoop dat ik vannacht nog wat kan slapen. En dat het morgen beter gaat.
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:48 schreef -SL- het volgende:
Sterkte..
Mooi stukkie text bdw..
quote:blijf jij eens leuk hier
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:46 schreef R2cksson het volgende:
heheheheheh, tja, dat heb je met relaties he...
Sterkte, ik zit met een soortgelijk "probleem", heb het zelf voor het eerst uitgemaakt, maar al snel spijt gekregen, en daarna na een paar kleine botsingen trok zij zich uit de herkansing (elkaar sinds het verbreken niet meer gezien)
quote:Klopt,..
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:50 schreef ondeugend het volgende:Das een beetje een dooddoener vind ik hoor .....
quote:Eigen schuld dikke bult, was gewoon vrijgezel gebleven, was er niks aan het handje...
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:51 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
blijf jij eens leuk hier
Sterkte, ik zit met een soortgelijk "probleem", heb het zelf voor het eerst uitgemaakt, maar al snel spijt gekregen, en daarna na een paar kleine botsingen trok zij zich uit de herkansing (elkaar sinds het verbreken niet meer gezien)
quote:Herkenbaar, goedkope uitvlucht en bullshit
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:46 schreef prutsler het volgende:[..]
Ik weet het niet... Ze houd nog van mij, maar houden van is blijkbaar niet genoeg.
Ik ben niet meer dezelfde jongen, niet meer de jongen waar ze destijds verliefd op geworden is.
quote:hehe, de lamme helpt de blinde
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:52 schreef Peewee het volgende:[..]
Klopt,..
Maar alleen "jammer,.." is natuurlijk ook niks. Maar wel fijn dat er mensen de moeite nemen om op dit tijdstip de ellende van een ander proberen te verzachten,..
quote:Hoezo is dit bullshit? Heb je het zelf al een meegemaakt? Ik ben inderdaad schijnbaar meer broer dan partner. Ze zei dat we als broer en zus leefden in plaats van partners.
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:55 schreef impulsje het volgende:Herkenbaar, goedkope uitvlucht en bullshit
Ze vindt je waarschijnlijk meer een broer dan partner....da's zooo cliché
In ieder geval veel sterkte....
quote:Jij ook sterkte...
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:51 schreef Skull-splitter het volgende:Sterkte, ik zit met een soortgelijk "probleem", heb het zelf voor het eerst uitgemaakt, maar al snel spijt gekregen, en daarna na een paar kleine botsingen trok zij zich uit de herkansing (elkaar sinds het verbreken niet meer gezien)
quote:maw je bent uit elkaar gegroeid, gebeurd vaker in de wereld der relaties
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:59 schreef prutsler het volgende:[..]
Hoezo is dit bullshit? Heb je het zelf al een meegemaakt? Ik ben inderdaad schijnbaar meer broer dan partner. Ze zei dat we als broer en zus leefden in plaats van partners.
quote:Ja, daar heb je gelijk in.
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:01 schreef Toebroodjie het volgende:maw je bent uit elkaar gegroeid, gebeurd vaker in de wereld der relaties
quote:Ja en dus hoeft ie zich niet kloten te voelen ?
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:01 schreef Toebroodjie het volgende:[..]
maw je bent uit elkaar gegroeid, gebeurd vaker in de wereld der relaties
Hij weet ook vast en zeker dat hij niet de enige is wie het overkomt .....
Tis altijd een trieste zaak als dat je overkomt
quote:heb je genoeg afleiding overdag?
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:03 schreef prutsler het volgende:[..]
Ja, daar heb je gelijk in.
Ik voel me zo leeg nu. Alsof ik helemaal op ben.
't is moeilijk, maar je komt er wel.
op naar de dag dat je bij het naar bed gaan ineens beseft dat je de hele dag niet aan haar gedacht hebt..
maar eerst rouwen, alles laten komen, da's alleen maar goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |