quote:Als je niet oplet ga ik jouw tenen afhakken, bakken in mijn tenenkaasomelet en dan aan Anita Witzier voeren, afgelebberde kastdeur.
Op zaterdag 8 november 2003 21:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ga je teennagels oppeuzelen terwijl je van de tenenkaas een omelet maakt, uitjereetgelikte knuffelteef.
quote:Rooster je achterwerk (in hoeverre je die nog hebt na het krabben aan die steenpuisten) toch eens in je eigen kwijl, vanhetachterwerkgeschraapte driedubbelgefileerde manchetknoop.
Op zaterdag 8 november 2003 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Als je niet oplet ga ik jouw tenen afhakken, bakken in mijn tenenkaasomelet en dan aan Anita Witzier voeren, afgelebberde kastdeur.
quote:Alleen als jij je tepels erafkrabt, op je hoofd vastnaait en dan met een spandoek "Weg met MikeyMo" door de straat gaat paraderen, agorafobisch fonteinbeestje.
Op zaterdag 8 november 2003 22:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Rooster je achterwerk (in hoeverre je die nog hebt na het krabben aan die steenpuisten) toch eens in je eigen kwijl, vanhetachterwerkgeschraapte driedubbelgefileerde manchetknoop.
quote:Dat zal niet lukken als zo'n uit-de-hel-geslopen demon met hoorntjes die zo scherp zijn dat de steenpuisten erbij in het niet vallen zoals jij door deze wereld loopt de paraderen als een vissenstal die 25 jaar lang heeft gestaan zonder Nezo. Dus als ik jou was zou ik je borstharen er maar eens gaan afscheren zodat ze niet verbrand worden als je reet weer boven het vuur van een of ander Lucifer hangt, verotte paddestoel.
Op zaterdag 8 november 2003 22:05 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Alleen als jij je tepels erafkrabt, op je hoofd vastnaait en dan met een spandoek "Weg met MikeyMo" door de straat gaat paraderen, agorafobisch fonteinbeestje.
quote:Ja, dat doe ik altijd tijdens m'n vrije zaterdagmiddagen.
Op zaterdag 8 november 2003 22:09 schreef mamamiep het volgende:
Die zinnen hebben jullie vast van tevoren al opgeschreven, want dat verzin je niet zomaar even.
quote:*sprakeloos is*.
Op zaterdag 8 november 2003 22:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat zal niet lukken als zo'n uit-de-hel-geslopen demon met hoorntjes die zo scherp zijn dat de steenpuisten erbij in het niet vallen zoals jij door deze wereld loopt de paraderen als een vissenstal die 25 jaar lang heeft gestaan zonder Nezo. Dus als ik jou was zou ik je borstharen er maar eens gaan afscheren zodat ze niet verbrand worden als je reet weer boven het vuur van een of ander Lucifer hangt, verotte paddestoel.
Okay, je hebt gewonnen.
Eigenlijk heb ik gewoon geen zin meer om weer iets te verzinnen
.
quote:En wij maar denken dat je dan hard voor school bezig bent
Op zaterdag 8 november 2003 22:09 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ja, dat doe ik altijd tijdens m'n vrije zaterdagmiddagen.
quote:Geestelijk ben ik 19 jaar ouder
Op zaterdag 8 november 2003 22:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Je bent 19 dagen ouder. Doe nou maar niet alsof jij opeens stukken ouder bent, watje.
quote:Wahahahahahahahahahaha.
Op zaterdag 8 november 2003 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Geestelijk ben ik 19 jaar ouder
.
.
Ik kom niet meer bij.
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:Geestelijk ben ik 91 jaar ouder
.
quote:Ja hallo, ik ben nog niet dement ofzo
Op zaterdag 8 november 2003 22:25 schreef calvobbes het volgende:
quote:Finding Nemo #2 : Bijna in de bios maar ook op DVD
Op zondag 9 november 2003 12:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Finding Nemo is cool.'Mine!'
quote:Wat? Mag ik hier niks meer zeggen over een film?
Op zondag 9 november 2003 12:25 schreef victorinox het volgende:[..]
Finding Nemo #2 : Bijna in de bios maar ook op DVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |