Wie waren de eerste mensen in ftr eik?
quote:In welke fase wij zitten is me nog onduidelijk
Op vrijdag 7 november 2003 14:02 schreef mitt het volgende:Wie waren de eerste mensen in ftr eik?
quote:Ik kan de logs zelfs nalezen
Op vrijdag 7 november 2003 14:25 schreef REFUSED het volgende:
als je de gehele historie uitgelegd wil hebben moet je het lief aan Mike vragen in een PM
quote:Stuurt Mike altijd zijn logs door voor het aanpassen voor de stats. Ja
Op vrijdag 7 november 2003 16:30 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Was jij de 1e dan? Nee
.
quote:Bijdehandje.
Op vrijdag 7 november 2003 16:31 schreef Gorro het volgende:[..]
Stuurt Mike altijd zijn logs door voor het aanpassen voor de stats. Ja
quote:Elke keer als er stats gemaakt moeten worden, dan moeten die aangepast worden, want op een of andere reden logt de IRC van Mike op een manier die het stats-genereer-progseltje niet snapt. Ik heb een programmaatje gemaakt wat van die logs, logs maakt die dat progseltje wel snapt. En er moeten ook altijd van die irritant nickchanges uitgesloopt worden. Want als jij bijvoorbeeld je naam verandert in die van mij, dan worden al onze regels bij elkaar opgeteld. Dit is ook de reden dat er niet vaak stats ge-update worden, want dat is een kutwerk
Op vrijdag 7 november 2003 16:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Altijd trouwens? Laat me niet lachen.
quote:Gorro, ik ken het verhaal ook wel hoor
Op vrijdag 7 november 2003 16:36 schreef Gorro het volgende:[..]
Elke keer als er stats gemaakt moeten worden, dan moeten die aangepast worden, want op een of andere reden logt de IRC van Mike op een manier die het stats-genereer-progseltje niet snapt. Ik heb een programmaatje gemaakt wat van die logs, logs maakt die dat progseltje wel snapt. En er moeten ook altijd van die irritant nickchanges uitgesloopt worden. Want als jij bijvoorbeeld je naam verandert in die van mij, dan worden al onze regels bij elkaar opgeteld. Dit is ook de reden dat er niet vaak stats ge-update worden, want dat is een kutwerk
Maar altijd is nogal overdreven gezien die stats één keer in de 200 jaar geupdate worden
.
quote:Tja, mijn hersens zijn een beetje murw van het college van zojuist. Dus dit soort ironie haal ik er nog even niet uit
Op vrijdag 7 november 2003 16:37 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Gorro, ik ken het verhaal ook wel hoor
.
Maar altijd is nogal overdreven gezien die stats één keer in de 200 jaar geupdate worden
.
quote:Ik woon dan ook in een gesticht.
Op zaterdag 8 november 2003 17:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
I could've known it.
Als ik naar meetings wil moet ik 2 maanden vantevoren vrij vragen.
quote:De QyRoZ-is-okay-meeting?
Op zaterdag 8 november 2003 17:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
2 maanden? Zozo, da's wel erg lang. Naar welke meeting wou je gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |