abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2001 @ 23:44:23 #1
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_958579
Op dit moment die van de Postbank:
Een sjofele hunk in een witte Italiaanse pak dat door de straat loopt. dan, zie je in de achtergrond een foute dikke Mercedes slippend en draaiend tot stilstand komen waarnaar twee gangsterachtige types uitstappen en op de man afstappen. Die voelt de ellende al aankomen en pakt zijn "wapen", zijn mobiel, en toetst wat in. Dan laat hij het display over zijn schouders zien aan de gangsters op het moment als zij hem willen grijpen. Wat dan komt is zo hilarisch, vooral de dikke gangster met zijn dansje

(Het geld blijkt overgemaakt te zijn via de mobiel.)

The Internets, I needs it..
  zaterdag 2 juni 2001 @ 23:46:35 #2
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_958590
mwah.

kvind het een beetje stom. Zo van, oh meneer nu u het overgemaakt heeft en we het morgen al krijgen, nou dan vinden we u gelijk heel aardig enz. Juist een reden om hem extra in elkaar te rossen zou ik zeggen. Hij heeft immers toch al betaald, dus dat geld is dan wel binnen.

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_958591
Die is leuk ja,

Maar ik vind die van Delta Loyd met die bordjes in China, en dat dan die president een tand mist ook leuk,
Of die man die op de wc zit bij een beurs ofzo, en dan hoort hij een stem in z'n hoofd die zegt dat hij een tijger is. En dan gaat hij grommen, en je kent het vast wel.

zondag 3 juni 2001 @ 00:42:34 #4
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_959313
quote:
Op zaterdag 02 juni 2001 23:46 schreef bossie het volgende:
Die is leuk ja,

Maar ik vind die van Delta Loyd met die bordjes in China, en dat dan die president een tand mist ook leuk,
Of die man die op de wc zit bij een beurs ofzo, en dan hoort hij een stem in z'n hoofd die zegt dat hij een tijger is. En dan gaat hij grommen, en je kent het vast wel.

jij noemt gewoon echt precies de twee die ik ook het geweldigst vind..
monsterboard geloof ik heet die van die tijger
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 3 juni 2001 @ 09:39:36 #5
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_960449
"Ik verklaar deze broek officieel voor geopend!"
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_960912
Ik vind die van Deltaloyd ook erg leuk.
Verder is er niet zo veel geweldigs, mja, de amstel reclames dan.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_960916
geen want reclame =
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_960942
Om 'youah a taigah!!' blijf ik lachen, vooral het lullige grommetje is geweldig!
Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
  zondag 3 juni 2001 @ 12:23:03 #9
4688 Zzzzoem
Live from Newcastle, UK
pi_960972
Die reclame van die spruitjes in de groentenwinkel! Fantastisch
pi_961137
quote:
Op zondag 03 juni 2001 12:23 schreef Zzzzoem het volgende:
Die reclame van die spruitjes in de groentenwinkel! Fantastisch
Ah die is van Achmea De 2e reclame is ook leuk, met die doktoren/chirurgen in de wachtkamer....
Love is a journey, not a destination.
pi_961489
"heden spruiten" hehe heel leuk

Ook leuk is die ene van de lotto, dat een gozer al gaat uitzoeken wie z'n echte vrienden zijn voordat ie miljonair wordt

zondag 3 juni 2001 @ 13:56:01 #12
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_961655
Die tiger is geweldig. Hadden die niet eerst ook die reclame van die man op het voetbalveld die twijfelt of ie zijn baas onderuit moest schoffelen? Die vond ik ook leuk.

Verder blijft die van Heineken in die cocktail-bar ook lekker.

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_961722
Ja die van de lotto is ook wel kwel, maar ook die ander van de lotto, die met die drempel.
~Leonard Cohen
  zondag 3 juni 2001 @ 14:45:22 #14
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_961862
En toch wil ik een ouwe noemen, omdat ik hem nog altijd super geweldig vindt: de jongen die in de cabrio van z'n ouders rond gaat rijden, bij het zwaaien naar een mooie meid bijna van de weg raakt, en dan bij het rommelen met de radio tegen de auto van vader en zoon moskovic (don't mind the spelling) botst... Zoon moskovic voelt met een pijnlijk gezich aan z'n nek.. ff apeldoorn bellen
Down[br]Under
  zondag 3 juni 2001 @ 14:57:46 #15
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_961902
quote:
Op zaterdag 02 juni 2001 23:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wat dan komt is zo hilarisch, vooral de dikke gangster met zijn dansje

Toen ik het topic in ere hersteld zag, schoot deze mij ook als eerste te binnen, onovertroffen Zo zie je ze zelden.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 3 juni 2001 @ 14:59:03 #16
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_961907
Idd de al eerder genoemde spruitjes van Achmea (ook de verplegersvariant vind ik wel goed), de echte vrienden van Lotto... Verder de man met teveel tijd in de viswinkel (@home geloof ik), die jongen die gelijk geholpen denkt te worden (Oh, ik dacht dat jullie allemaal bij elkaar hoorden!), maar vooral... en ik dacht nooit dat ik het zou zeggen... tromgeroffel... Mc Donalds!

Ik heb nou al drie keer hardop gelachen om hun commercial waarin een man met een gekke baard en een man met gek haar elkaar bekritiseren in een MacDonalds. Onder luid protest van hun vrouwen 'Ssttt, het zijn Nederlanders!'. Het stikt hier van de Nederlanders... FANTASTISCH!

pi_961931
Garnalenpellers gezocht...

Al gezien?

Surfin' Afghanistan
pi_961947
quote:
Op zondag 03 juni 2001 15:08 schreef Purno het volgende:
Garnalenpellers gezocht...

Al gezien?

Ja, die heb ik gezien. Was inderdaad wel leuk
Never believe a scientist. Even when they say they're lying!!!
  FOK!fossiel zondag 3 juni 2001 @ 15:32:21 #19
1455 Keroppi
kool kikker
pi_962015
En wat dachten jullie van die Doritos reclame? Die vind ik ook wel erg leuk (meer een feel-good reclame, bestaat dat?)

"How many times have I told you: don't put my supermancostume in the boilwash!"

Chick on a mission
pi_962047
Jaa, maar die van Coca Cola is ook een zware feel good reclame, alleen niet leuk...
~Leonard Cohen
pi_962267
Die van "Ontdek nu alvast wie je echte vrienden zijn!"
Van Lotto geloof ik..echt leuk!
  zondag 3 juni 2001 @ 16:53:59 #22
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_962328
quote:
Op zondag 03 juni 2001 14:45 schreef MacBeth het volgende:
En toch wil ik een ouwe noemen, omdat ik hem nog altijd super geweldig vindt: de jongen die in de cabrio van z'n ouders rond gaat rijden, bij het zwaaien naar een mooie meid bijna van de weg raakt, en dan bij het rommelen met de radio tegen de auto van vader en zoon moskovic (don't mind the spelling) botst... Zoon moskovic voelt met een pijnlijk gezich aan z'n nek.. ff apeldoorn bellen
Die is geweldig! Het zijn alleen Spong en Moskovic

(Beste reclame ooit blijft "Dit is John, John is manager..." - cup-a-soup.)

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  FOK!fossiel zondag 3 juni 2001 @ 16:56:24 #23
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 3 juni 2001 @ 17:03:55 #24
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_962359
quote:
Op zondag 03 juni 2001 16:56 schreef cptmarco het volgende:
De reclame van Deltaloyd met de militaire parade vind ik erg leuk
Ja, die is ook erg grappig. Jammer dat de database kaputt is, want daar ging nog een hele discussie over.
The Internets, I needs it..
pi_963218
Ik vond die reclame van John West ook erg leuk, datie met die beer gaat vechten, al weer een tijdje van de buis, maar wel erg leuk.

"Look an eagle!"

~Leonard Cohen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')